Sunday, I love you! ♥

14.10.12


Ja, jeg har altså ikke tænkt mig, at lave et Dagens, sådan som jeg ser ud lige nu - Iført joggingbukser, sweater og dyne. Thank God for lazy Sundays <3

Men så fik jeg den idé, at vise jer det outfit jeg hoppede i, da jeg fejrede mit "svendegilde" for et par uger siden. (Og ja, jeg danser på 3 ud af de 4 billeder, jeg beklager!)

Jeg er vild med nederdelen - Jeg har haft den i månedsvis, men jeg har simpelthen ikke kunne finde ud af, hvad jeg skulle sætte den sammen med. Men jeg synes faktisk, at den fungerede rigtig godt sammen med den løse top og bæltet, som jeg bandt i taljen, for at give lidt facon. Toppen er jeg også heeelt vild med: Den er løs, bordeaux OG har blonder - What's not to love? :)

Håber I har en dejlig weekend søde piger. Jeg gør i hvert fald alt for at udnytte den fuldstændig inden en ny, hård uge starter imorgen igen :) Åhh jeg bliver aldrig fan af mandage - Men helt ærligt, hvem gør det??

.. <3

14 kommentarer:

  1. Man skal virkelig også have lov til at have sine afslapningsdage (;
    men dit outfit på billederne er virkelig fint (;
    og tillykke - hvad er du blevet udlært som?

    Knus Stephanie
    www.fashionbysterup.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja ikke? Det bliver man faktisk NØDT til ind i mellem! ;)

      Ih tusind tak skal du have Stephanie!
      Jeg blev udlært kontorassistent med speciale indenfor offentlig administration :)

      Knus Louise

      Slet
  2. Jeg kan virkelig godt lide dit outfit! Både toppen og nederdelen ser super fint ud sammen :-)

    www.sofiescloset.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, mange mange tak - Dejligt med sådan en kommentar :)

      Slet
  3. Skønt outfit. Nederdelen passer godt med toppen :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih taak skal du ha' :D Og tak fordi du lige gad smide en kommentar :)

      Slet
  4. Synes rigtig godt om den måde du har sat det sammen på! elsker din nederdel! :)

    deluxefashionista.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, det er jeg glad for! Specielt fordi jeg synes nederdelen var så svær at sætte sammen med noget :) Men ja, jeg elsker den altså også bare! :D

      Slet
  5. Svar
    1. Tuuusind tak, fedt du kan lide det!! :) Og mange tak for din kommentar! :)

      Slet
  6. Rigtig fedt! Er vild med nederdelen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! Jeg er også rigtig glad for den! :)

      Slet
  7. Svar
    1. Hvor er du sød! Mange tak for din dejlige kommentar!! :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥