Wanties ♥

12.10.12


Lidt inspiration fra H&M på sådan en dejlig solrig efterårsdag! (Endelig fredag!!)

Hvad siger I til den flaskegrønne farve?
Jeg har personligt aldrig været god til grøn, men fornylig må jeg godt nok sige, at jeg er blevet lidt vild med den flaskegrønne farve. Så er det bare om jeg kan bære den. Jeg vil helt sikkert finde en H&M og prøve i hvert fald! :)

Af disse ting er jeg helt klart mest til bukserne! Og blazeren... Og kjolen! ;)
Hvad siger I?


Ha' en rigtig skøn weekend piger <3

9 kommentarer:

  1. skøn skøn farve!!!

    Kig meget gerne forbi min blog :-)
    http://bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa det synes jeg faktisk også!

      Selvfølgelig kigger jeg forbi din blog! :D

      Slet
  2. Jeg synes det er en super fed farve, og jeg kan især godt lide kjolen :D

    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig! Den er jo helt vildt fin. Må nok hellere forbi en H&M snarest... ;)

      Tusind tak for din kommentar!! :)

      Slet
  3. Så fin en efterårsferie - tror at røde læbestift vil passe så fint til den kjole! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig! Det er helt perfekt til efteråret :)

      Tusind tak fordi du lige smed en kommentar på min blog! :)

      Slet
  4. Oh my, en lækker collage!! Jeg elsker ALT på den! :)

    Jeg kan kun anbefale dig et par grønne jeans! Jeg har selv et par i mørk flaskegrøn og dem har jeg i hvert fald været glad for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. FEDT!! :)

      Ih jeg er også blevet helt hooked på tanken om et par mørke flaskegrønne jeans faktisk! Håber jeg finder nogle snart!! :)

      Tusind tak for din kommentar, det så dejligt at få med på vejen :)

      Slet
  5. Elsker den grønne farve :-)

    Tag evt. et kig forbi min blog, hvor jeg har en konkurrence kørende: http://www.katrineguldbaek.dk/2012/10/konkurrence-monol-ur.html

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥