Celebrity Style Fight ♥

09.10.12

2 stjerner, 1 kjole.
Hvem bærer den bedst?


Både Britney Spears og Ashley Tisdale er hoppet i denne kjole fra Brian Lichtenberg. Hvem synes I bærer den bedst?

Jeg må sige, at jeg personligt foretrækker Ashleys version - Jeg synes de nude pumps passer rigtig godt til den sarte farve kjole, fremfor de sorte pumps som Britney har valgt. Samtidigt synes jeg bare, at kjolen passer bedre til Ashleys figur og mindre barm :) Men begge ser jo super godt ud og jeg er vild med kjolen!

.. <3

8 kommentarer:

  1. Jeg havde faktisk også tænkt mig, at lave et indlæg med disse to haha. Jeg tror jeg er mere til Ashleys version :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Haha, hvor fedt! Det er også nogle gode billeder og en fin kjole. Men jeg er også mest til Ashleys må jeg sige :) Tusind tak fordi du lige smed en kommentar :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes, Ashley Tisdale har klaret det bedst. De nude sko er rigtig fine til den sarte kjole :-)

    www.sofiescloset.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig med dig! Mange tak for din kommentar :)

      Slet
  4. Ashley Tisdale - helt klart! :-)

    KH Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar - Dejligt at høre andres meninger :)

      Slet
  5. Helt enig - den er flottest på Ashley :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa det synes jeg altså også, kjolen ser fantastisk ud på hende! :)

      Mange tak for din kommentar, Mette :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥