Casual weekend ♥

17.11.12


Jeg har haft en meeget stille og rolig lørdag sammen med min kæreste - Derfor er dagens outfit også meeget stille og roligt :)
Min kæreste og jeg har bare sovet længe, spist, set film og bare puttet på sofaen med et par dyner og gode serier.
Nu er han dog smuttet i byen, for at fejre sin gode vens fødselsdag, så nu putter jeg med en anden dejlig én - Nemlig min lille Zillemus :)


Ellers ser jeg lidt Voice og kigger rundt på diverse blogs - Mens jeg nyder en deeejlig Rittersport ;)

Jeg håber også I har en rigtig dejlig weekend piger, uanset om i også daser derhjemme eller er i byen og give den gas :)

.. <3

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fint outfit. Tusind tak for din meget søde besked på min blog.
    Knus Frederikke <3
    www.obfashioned.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Frederikke! Et meget afslappet outfit, hihi :)

      Det var skam så lidt - Jeg kan rigtig, rigtig godt lide din blog! Og selv mange tak :)


      Knus <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥