Oversized love ♥

23.11.12


Sådan ser jeg ud på denne fredag: Oversize cardigan, sort bluse med blonder samt sorte leggings, i "læderlook" :)



Jeg håber I allesammen har haft en skøn dag ind til videre, og at jeres aften bliver mindst ligeså skøn! Hvad har I af planer? :)

Min fredag er helt stille og rolig - Snart står den på lækker, lækker mad med min dejlige kæreste, mine skønne forældre og min kære søster.

Nå, jeg ville sådan set bare lige hurtigt smide en lille opdatering ind på bloggen, nu vil jeg smutte tilbage til de andre :)

I må ha' det helt fantastisk. Og tusind tak fordi I kigger med, I aner ikke hvor meget det betyder <3

14 kommentarer:

  1. Super sød cardigan :-)

    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide den :) Og tak for din kommentar! :D

      Slet
  2. Jeg er ret vild med halskæden :-)
    Min fredag aften stod også bare på kærestehygge hjemme i lejligheden. Det er nu dejligt engang imellem!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! Den er fra Pieces, hvis du vil ud og kigge efter den :) Og den findes både i guld og sølv :)

      Ja det er det virkelig, det har man bare brug for engang i mellem! :D

      Slet
  3. Rigtig fint outfit. Min fredag bestod af skole og så om aftenen tog jeg igen ned på skolen, for at se noget MGP. Rigtig hyggeligt :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak!
      Ej hvor lyder det hyggeligt med det der MGP, jeg elsker sådan noget :D

      Slet
  4. Svar
    1. Tusind tak! Sødt af dig at skrive :)

      Slet
  5. Jeg elsker virkelig dit outfit!
    Og tak for indlægget på bloggen;)

    //Mathilde
    mathildesdiary.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, hvor er du sød!
      Hihi, jamen selv tak ;)

      Slet
  6. Svar
    1. Ih mange tak, dejligt du kan lide det! :)

      Slet
  7. Hvor er du fin(:
    Jeg kan virkelig godt lide halskæderne(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde 2 lækre skønhedsprodukter(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-18.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak skal du ha' :)
      Kæden er fra Pieces, måske kan du stadig finde den :)

      Fedt - Jeg kigger forbi!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥