Hair envy ♥

21.11.12

Jeg faldt tilfældigvis over The Hills marathon på MTV forleden.
Serien er fyldt med piger, som er yderst modebevidste, og flere af dem, arbejder endda også indenfor modebranchen.

Samtidigt er pigerne rigtigt gode til det med HÅR! Derfor blev jeg inspireret til, at lave et lille indlæg med billeder af nogle af deres lækre frisurer.

Jeg synes selv, det kan være svært at finde på en ny frisure i hverdagen, og så ender lokkerne altid med, at sidde på samme måde, igen og igen. Derfor håber jeg at I med dette indlæg kan få lidt nye ideer til jeres egne lokker :)



Hvad synes I? Har i nogle favoritter? Hvordan sætter I jeres hår i det daglige? Eller hvor finder I jeres inspiration? :)


Ha' en fantastisk dag piger! <3

26 kommentarer:

  1. Puha der er mange gode, jeg ved ikke rigtig med inspiration
    den finder jeg nok mange steder, blogs, blade, onlineshops (på modellerne)
    jeg elsker at style mit hår, desværre sker det ikke ofte nok ;D

    Kig gerne forbi min blog www.FashionBySterup.dk - hvis du vil deltage i min give-away
    om et rigtig lækkert ur fra Dyrberg/Kern

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også! Jeg elsker at prøve nye ting med håret, men det er jo lige det med at finde tiden til, at eksperimentere :) Hihi. Det kan især være svært om morgenen!! ;)

      Slet
  2. Åh, jeg elsker The Hills og pigernes stil og hår. Rigtig fed inspiration :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig! De er så inspirerende, og så ser de bare så naturligt skønne ud - Specielt Lauren Conrad, synes jeg :) Hihi.

      Dejligt du kan lide indlægget, og tak :D

      Slet
  3. Jeg elsker The Hills. Og fede inspirations billeder :-)

    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem, tak :D

      Slet
  4. Dejligt med inspiration! :-D Jeg plejer at lade mit hår hænge, enten glattet, eller med min krøller, ellers sætter jeg en skæv hestehale, en høj knold eller en fletning :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes det :D Jeg elsker også at blive inspireret til at prøve noget nyt med håret, hihi. Men det lyder ellers til, at du er god til at variere det :D

      Slet
  5. Lækker inspiration! Jeg har typisk løst hår - enten helt glat eller med lidt krøl i. Hvis jeg har alt for travlt om morgenen, bliver det bare sat op i en knold :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, dejligt du kan lide det Sofie! :)

      Jeg synes altid dit hår er så fint! Men ja, kender det godt - Når man har travlt, så bliver det en knold :D

      Slet
  6. Lauren Conrad fra The Hills har, sammen med nogle andre rasende dygtige piger, lavet en blog der hedder The Beauty Department, hvor de lægger tutorials ud med både hår, make up og negle.
    Man kan virkelig finde meget inspiration derinde (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt, det vidste jeg ikke. Tusind tak for tippet, jeg må ind og kigge! :)

      Slet
  7. Super fin inspiraion til lækre hårlooks!

    - Signe
    www.thesmilingdane.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak for kommentaren - Dejligt du kan lide det! :)

      Slet
  8. Jeg ender også altid med at have mit hår siddende på samme måde - Men jeg ville ønske jeg var bedre til at variere lidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det kender jeg godt. Ville ønske jeg var bedre til at variere det - Det behøver jo ikke ta' meget længere tid at gøre det bare lidt anderledes :)

      Tak for din kommentar Ida! :)

      Slet
  9. Jeg elsker Lauren og Whitney, de er simpelthen så smukke! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er virkelig - Og så med perfekt hår og lækker stil oveni, åhh altså :)

      Knus til dig! Tak for din kommentar :)

      Slet
  10. Normalt ryger håret op i en hestehale eller en knold, men ville da være dejligt med lidt variation engang imellem :) Kan især godt lide de løse/romantiske versioner her ovenover

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her, det er bare så fint :)

      Man burde ind i mellem, i stedet for at lave en knold som man plejer, så måske bare lave en løs knold i siden fx, bare for lidt variation :) Hihi.

      Slet
  11. Hvor har de bare nogle pæne frisurer på alle billederne.
    Hvorfor har jeg ikke også lige min private frisør, som kan sætte hår på mig hele tiden? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih ja, og hvorfor har jeg ikke! Det kunne være fantastisk :)

      Slet
  12. Jeg ved jeg burde kommentere på deres hår - men min hjerne kører på højtryk over de to billeder af Heidi Montag- jesus hvor har hun ændret udseende, og selvom hun er meget flottere end jeg plastik und alles, så kunne jeg nu bedre lide hendes udseende før :( Verden er af lave ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig! Hun har virkelig overdrevet det, hun ligner nærmest en anden person. Jeg læste i et sladderblad, at hun på én enkelt dag fik foretaget ti operationer!!! Det er sku ærgerligt, hun var så naturligt køn før :)

      Slet
  13. Elllllsker The Hills :) Ærgeligt det ikke kører mere :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elskede også bare at se det, dengang det kom frem :)

      MTV er begyndt at sende det igen engang i mellem - Jeg ved ikke hvor tit, men jeg er faldet over det et par gange her på det sidste, men det har godt nok været om formiddagen i hverdagene.

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥