2012 in pictures ♥

30.12.12

Imorgen er jo som bekendt årets sidste dag. Derfor tænkte jeg, at det kunne være hyggeligt, at tage et lille kig tilbage på året der gik. Ideen er tyvstjålet fra Rikke - Tjek hendes indlæg ud, det vil I ikke fortryde! :)


År 2012 er blandt andet gået med utallige shoppe-ture, altid i godt selskab! Derudover har jeg proppet mig med en masse lækker mad og været en tur i Zoologisk Have med min kæreste :)

Jeg også har nydt ubeskriveligt mange hyggelige stunder med min dejlige lille hund, og været i byen med nogle skønne piger!

Jeg har nydt sommeren, blandt andet i Kongens Have og med Strøg-ture, været til diverse familiearrangementer med min kæreste under armen, og GÅET AMOK med ballerinasko og farvede bukser (nævn en farve, og jeg kan garantere dig for, at jeg har et par bukser i lige præcis dén farve, haha)

Jeg har været en tur i Marielyst og festet helt utroligt meget på Dr. Emil's

Jeg er blevet udlært kontorassistent sammen med de andre søde elevtøser, og har derfor holdt et BRAG af et svendegilde i selskab med de DEJLIGSTE mennesker!

Næste år skal jeg være MEGET bedre til, at forevige alle de hyggelige stunder <3

RIGTIG GODT NYTÅR SØDE PIGER!!! :D


Husk at følge mig på Instagram - Find mig under navnet AllThingsGlitters :)
Skriv evt. jeres brugernavn i en kommentar, så følger jeg selvfølgelig tilbage!


16 kommentarer:

  1. Super fint indlæg! Det ser ud til, du har haft et dejligt år med en masse mennesker, du holder af! :-)

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Ja, det har jeg i hvert fald! Jeg har bare fundet ud af, hvor skod jeg er til at tage billeder når jeg er i de hyggelige stunder eller når oplever et eller andet særligt :)

      Knus

      Slet
  2. Svar
    1. Jaaa! :D

      Tusind tak, i lige måde! <3

      Slet
  3. Wow! Amazing photos! the big shoe is so cute and the polar bear too!Then, you look so pretty!

    I'm your newest follower! Hope you follow me back=)
    http://www.beatricemalveda.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww thank you so much! :)

      That's so sweet of you, I really appreciate it. I'll check out your blog too <3

      Slet
  4. Der er sket mange ting :) Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak, rigtig godt nytår til dig også! :D

      Slet
  5. Din hund var bare så sød <3

    Og hvor ser det ud til at have været et dejligt år! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er det sødt af dig at sige, TAK <3

      Slet
  6. Ser ud som om du har haft et godt år!
    Knus AmandaoliviaDalum.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak, det har jeg! :) Håber jeg også du har!

      Slet
  7. Elsker indlæg som dette. Det ser ud som et om det har været et dejligt år. Jeg vil selv uddanne mig som kontorassistent, men jeg mangler lige at finde en elevplads :-)

    Godt nytår sweetie!

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er så hyggeligt og dejligt personligt :)
      Ej hvor spændende! Jeg håber du finder elevplads snarest så! Søg, søg, søg! :D

      Tak søde, rigtig godt nytår til dig også! Knus <3

      Slet
  8. Hyggeligt indlæg:-) godt nytår til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - Rigtig godt nytår til dig også! :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥