Oh, but you do need a new hat ♥

05.12.12


Sådan ser jeg ud på denne smukke onsdag, hvor solen skinner og det har sneet en lille smule. Dette outfit er så meget MIG på en helt normal hverdag. Løs, mega blød og meget behagelig strik samt coated leggings og mine mest brugte kilehælestøvler, det beskriver vist meget godt min hverdags stil. Idag har jeg dog tilsat min elskede hat, som jeg er alt for dårlig til at få brugt! Kender I det, man synes sådan en hat ser så lækker ud på andre, men man føler sig lidt fjollet selv? Hihi.
Jeg håber I kan lide outfittet, selv om det er meget casual :)
Lige nu sidder jeg faktisk bare og venter på, at min veninde kommer, og så skal der bare tøsehygges, grines og sludres! Hvad bruger I jeres onsdag på søde piger?

Forresten, TUSIND TAK for alle jeres kommentarer på det seneste, jeg eeeelsker dem - Keep them coming!!! Og endnu mere TUSIND TAK til alle jer, som er blevet faste læsere af min blog de sidste dage!!! I aner ikke, hvor meget det betyder for mig! Det gør mig så ufattelig glad, at I kan lide det jeg laver. Samtidigt giver det mig endnu mere blod på tanden i forhold til bloggen, og jeg har bare lyst til at forbedre mig og lære mere hver eneste dag!
Endnu engang TAK!!! <3

12 kommentarer:

  1. Wauw! Pisse frække billeder af dig hehe :P
    Det var det jeg tænkte, så det er det jeg skriver hehe :)
    Men lækkert outfit og er vild med hatten! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hold kæft hvor er du bare skøn!
      Måske jeg skulle lufte hatten lidt oftere så? ;) hihi.

      Tuuusind tak for dine søde ord! <3

      Slet
    2. Ja vil se flere billeder med den på! ;)

      Slet
    3. Haha, det vil jeg huske på fremover ;)

      Slet
  2. Niiice. Hatten er da lækker :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, det er jeg glad for du synes!! :D

      Slet
  3. Elsker dit outfit! og tusind tak for kommentaren på min blog;)
    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød!

      Det var skam så lidt - Jeg elsker selv at få kommentarer med på vejen, og ja.. Jeg kunne jo ligeså godt skrive, hvad jeg tænkte :)

      Slet
  4. Synes selv det er dejligt engang i mellem med casual outfit! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det i hvert fald også. Og det behøver jo ikke altid være dødsygt, bare fordi det er behageligt :)

      Slet
  5. Tusind tak for din dejlige kommentar på blog, jeg er også rigtig vild med din blog. Så jeg følger dig også nu! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det glæder mig rigtig, rigtig meget! TAK <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥