Keep calm, it's my birthday ♥

06.12.12


Idag er en ret særlig dag for mig - Det er nemlig min fødselsdag :) Derfor er jeg (selvfølgelig) også i hoppet i min nye yndlings nederdel. Jeg ved godt, det ikke er længe siden i så et indlæg med den sidst, men jeg kunne simpelthen ikke modstå den, lige netop idag! Så jeg håber virkelig I kan bære over med mig :) Jeg har da også stylet den lidt anderledes denne gang..

Tænk at fylde 24, og blive vækket med fødselsdagssang, lækkert morgenbord og skønne, skønne gaver! :) Mmm... Nu glæder jeg mig bare til i aften, hvor mine kære forældre har inviteret på guddommelig lækker mad, og så skal der ellers bare hygges igennem med dem, min kæreste, min søster og hendes kæreste. SKØNT!

Hvad skal I bruge jeres torsdag (lille fredag?) på?
Jeg håber I får en rigtig dejlig dag søde læsere. Tak fordi I læser med!! <3

31 kommentarer:

  1. STORT tillykke med de 24 år! Du er super smuk, og sikke et fint outfit - perfekt til jul :-)

    I aften skal jeg bare lave afleveringer... Suk. Jeg håber, at du får en hyggelig aften i godt selskab og god mad!

    Knus

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak for din søde besked <3 Jeg har haft en skøn aften med SÅ lækker mad og det dejligste selskab!
      Håber også du har haft en god dag på trods af dødsyge afleveringer!

      Ps. Du er selv SÅ smuk!!!

      Slet
  2. Tillykke med dagen :)
    & det er en rigtig flot nederdel :)

    Jeg skal nyde min torsdag med mine drenge
    og bare hygge :)

    >simone
    //simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, sødt af dig at sige! Dejligt du kan lide nederdelen :D

      Det lyder sgu også som en meget lækker torsdag, hihi :)

      Slet
  3. Rigtig juleoutfit :)
    Kig endelig forbi. Knus http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa det er det vist, hihi.

      Jeg kigger forbi! :)

      Slet
  4. Hvor er du bare yndig og stort tillykke med fødselsdagen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes det! Tusind tak søde pige!! :)

      Slet
  5. Mange tak for kommentaren på min blog :) Og tillykke med fødselsdagen.
    Er ret vild med din stil!

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Følger selvfølgelig. Håber du følger tilbage :)

      Slet
    2. Mange tak skal du ha' - Sødt af dig at ønske tillykke! Hihi.
      Ih hvor dejligt at du kan lide min stil! Og at du er fast læser varmer enormt - Jeg følger selvfølgelig tilbage!

      Slet
  6. Hvor er du fin - elsker dit hår, det passer virkelig godt til dig.

    - Tillykke!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Tusind tak for din skønne besked, den varmer!! :)

      Slet
  7. Tillykke med fødselsdagen søde Louise. Jeg håber du har haft en dejlig dag!
    Den nederdel er bare så flot, så jeg kan sagten forstå du vil have den på idag :-)

    Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak, hvor er du sød! Jeg har haft en vidunderlig dag! Det håber jeg også du har :)
      Dejligt du kan lide den, jeg synes også lige den egnede sig super godt til et fødselsdagsoutfit, hihi.

      Knus til dig!

      Slet
  8. Tillykke med fødselsdagen, og med de 24 år :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tak skal du ha'! Rigtig sødt af dig at skrive :)

      Slet
  9. Jaaaah, tillykke med dagen! :D
    Weee..

    Du ser knald godt ud ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tusind tak søde Amalie!!! :D Dejligt med sådan en besked!

      Slet
  10. Hvor er det bare et lækkert outfit - er helt vild med din nederdel og din blondetrøje sat sammen. Det klæder dig skide godt! Og et stort tillykke med fødselsdagen :)
    Hvad siger du til at følge hinanden? Følger dig nu i hvert fald.
    Knus, betinadanielsen.blogspot.dk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din helt vildt søde besked! Og jeg er rigtig glad for, du kan lide mit outfit :)

      Det synes jeg lyder perfekt - Jeg følger dig nu, og sætter stor pris på, du følger mig!

      Knus Louise

      Slet
  11. Tillykke med dagen - selvom det officielt er d. 7. nu. Men bedre sent end aldrig. :) Kig evt. forbi hos mig, har en giveaway i gang.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha' - Så længe man ikke var gået i seng endnu, så tæller det vel stadig som om det var på dagen?? Haha.

      Fedt, jeg kigger forbi! :)

      Slet
  12. Rigtig pænt outfit! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak skal du have Katrine, dejligt du kan lide det! :)

      Knus Louise

      Slet
  13. Tusind tak for kommentaren på min blog!
    Måske har du lyst til at følges?:)
    Knus Amanda

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig! :) Jeg er blevet fast læser hos dig nu, så håber du vil blive det samme hos mig :)

      Knus Louise

      Slet
  14. Stort tillykke med igår, hvor var du yndig <3

    SvarSlet
  15. Tillykke med dagen, og hvor ser du skøn ud :)

    SvarSlet
  16. TIllykke med dagen igår, det ser ud til at du havde en god dag! Ellers super fin blog, kig gerne forbi.

    /Christina
    http://prettypretend.blogspot.dk/

    SvarSlet
  17. Jeg er helt vild med nederdelen :) Jeg har selv en lignende, men jeg har været i tvivl om, hvordan jeg skulle style den... Men nu tager jeg måske sorte blonder til ;) Hvor er du flot!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥