I think I'm in love with this skirt ♥

09.12.12


Hej skønneste læsere <3

Glædelig 2. Søndag i advent! (Hvor blev ugen lige af?) Har I fået adventsgave? Hvis ja, hvad har I fået? :D

Idag inviterede jeg min kæreste, mine forældre, min søster og hendes kæreste på hjemmebagte boller og varm kakao i anledning af min fødselsdag forleden - Ja, jeg er jo sådan set blevet fejret én gang, men det virkede bare som en oplagt mulighed for at invitere nogle dejlige mennesker til lidt hygge :) Og hyggeligt, dét var det! Specielt når vi kunne sidde inde i varmen med lune boller og varm kakao og kigge ud på snestormen.



Sådan har jeg set ud idag: Nederdel, strik med pufærmer, grå strømpebukser, de dejligste hjemmesko (de er lige prikken over i'et på ethvert outfit, ikk? haha) og min nye halskæde, som jeg allerede er vildt glad for! :)

Min søndag aften har jeg brugt i selskab med min kæreste, hvor vi bare har slappet af og været i rigtigt søndags-mood! Vi så bl.a. filmen Four Christmases i tv mens vi spiste lækker pizza :) Mmm..

Håber jeres dag har været ligeså god som min! Hvad har I lavet? <3

41 kommentarer:

  1. Smukt outfit - og virkelig hyggelige futter :D

    Lige nu har jeg min tredje advents konkurrence på bloggen, som denne gang byder på et håndlavet armbånd i sterlingsølv belagt med sort rutanium og funklende Zirkoner til en værdi af 600 kr. fra Frk. Lisberg Lyder det ikke fristende? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Sofie - Jeg eeelsker også bare futterne!! :D

      Uh, jeg kigger forbi! ;)

      Slet
  2. Sikke en fin halskæde :) Hvor er den fra?

    www.andrearungholm.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide den, jeg er nemlig også rigtig glad for den! Den er fra Glitter :)

      Slet
  3. Iiih hvor ser du fin ud!
    er vild med nederdelen, blusen & ja det hele! :)
    Kraven er rigtig flot til! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, TAK! Fedt du kan lide det hele :)

      Slet
  4. Den halskæde er bare så flot til det outfit! :)
    De sutsko ønsker jeg mig også fra H&M! :)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak søde! Skønt du kan lide det :D
      De er seriøst også SÅ dejlige, gud hvor er jeg glad for jeg købte dem :D Håber de ligger under dit juletræ juleaften, hihi.

      Knus til dig! <3

      Slet
  5. Så flot outfit! Hvor er den fine nederdel fra? :)

    Knus Mette

    http://mettebrandtdanielsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, mange mange tak. Den er fra H&M, og købt lige her fornylig, så du burde helt sikkert kunne finde den :)

      Knus Louise

      Slet
  6. Super flot outfit :) Du ser fin ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha'! Dejligt lige at få med på vejen :)

      Slet
  7. Jeg fik en neglelak fra Gosh i adventsgave af min kærestes mor, og så mangler jeg stadig at få en fra min mor, hehe. Nå, men jeg er helt vild med dit outfit, og dine hjemmesko ser bare mega dejlige og varme ud! :-D

    Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækkert! Og fedt du har en adventsgave til gode også ;)

      Fedt du kan lide mit outfit :D Hjemmeskoene er fantastisk dejlige, varme og så behagelige! :D

      Knus

      Slet
  8. Hvor er du bare fin:)
    www.fashionwithaprize.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak, det er sødt af dig at sige! :)

      Slet
  9. Sødt outfit :) Tjek gerne min blog ud! Har uploadet min første videoblog som jeg håber du vil tjekke ud! :)
    Knus Amalie
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D

      Det lyder spændende, jeg kigger forbi! :)

      Slet
  10. Sikke et fint advents-outfit ;-)
    Jeg er vild med kjolen! Rigtig julet.

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak, jeg er glad for du kan lide det :D

      Slet
  11. Virkelig skønt outfit Louise ;D
    jeg er tosset med kraven, den er vildt fed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuusind tak Stephanie :D

      Fedt du kan lide den - Jeg er også rigtig glad for den!

      Slet
  12. Du er så smuk, det er helt vildt! Super sødt outfit også :-)

    Jeg håber, at du har haft en god weekend!

    Knus Malene
    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du sød, TAK! - Men du kan selv være smuk!! Hihi.

      Dejligt du kan lide mit outfit :) Min weekend har været skøn, det håber jeg også din har! :)

      Knus til dig søde Malene

      Slet
  13. Hvor er du bare smuk! Elsker kraven!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød Stine, TUSIND tak!! :)

      Dejligt du kan lide den, jeg er også super glad for den! :D

      Slet
  14. Sikke et flot outfit! og igen, elsker halskæden, du har på, som du fik i gave. Hvor er den fra? (: kan også virkelig godt lide din nederdel, elsker din feminine stil! God mandag

    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak, hvor er det dejligt med sådan en sød kommentar! :D Jeg er også vildt glad for halskæden - Den er fra Glitter :)

      Mange tak, rigtig god dag til dig også! :D

      Slet
  15. Det klæder dig super godt det outfit!
    Er især vild med kraven :-)

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tuusind tak Sanne! Dejligt du kan lide det :)

      Knus

      Slet
  16. Svar
    1. Aw thank you so, so much!! :) I'm really loving the collar too :)

      Slet
  17. Hvor er det bare et fint outfit. Din halskæde er vildt fin :)

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak skal du ha' - Dejligt du kan lide det :D

      Slet
  18. Du er simpelthen så smuk, og virkelig sødt outfit! :)
    Jeg har hjemmeskoene i hvid :b de er uundværlige! ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare skøn - Tusind tak søde!!

      Dejligt du kan lide outfittet, og tak :D Haha, de er seriøst uundværlige! Jeg ville ønske jeg havde dem i hvid også, bare fordi de er så dejlige! Jeg så på nettet at de også fandtes i lyserød, ej men altså, jeg er forelsket! Haha :D

      Slet
  19. Nej hvor er dit hår dog smukt! <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød, TAK! Sjovt nok misunder jeg altid dit hår, når jeg kigger på dine billeder! <3

      Slet
  20. Fedt med grå strømpebukser! Jeg er selv blevet ret vild med det, hihi :-)

    Knus Amanda
    amandavang.blogspot.dk

    Jeg følger dig fast - håber du får lyst til det samme!

    SvarSlet
  21. Fin kjole, er vild med kraven! :)

    http://www.deluxefashionista.com/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥