Dagens 13.12.12

13.12.12


Åhh endnu engang et meget sent indlæg - Det beklager jeg piger! Jeg ved ærligtalt ikke, hvor dagen er blevet af! Jeg har fået ordnet en masse huslige pligter (spændende, ikke sandt?), cyklet i det hyggelige, men meget kolde vejr, handlet og hygget om min kæreste med lidt mad og film :)

Og nu lykkedes det mig endelig at få smidt dagens outfit på bloggen! :)
Før i tiden gik jeg aldrig med kjoler eller nederdele i hverdagen, da jeg var bange for at være "overdressed", men nu har jeg (åbenbart) skiftet mening! Det er da så hyggeligt at hoppe i et par strikkede strømpebukser og en fin nederdel og pifte en kedelig torsdag lidt op. Jeg er fan!
Denne nederdel er en af mine favoritter og fra Gina Tricot. Jeg synes, det er fedt med læderdetaljen til den ellers meget almindelige nederdel :)
Random "Because you're worth it"-øjeblik...

Synes I outfittet er for meget til en helt almindelig torsdag? (For jeg er stadig selv i tvivl - i hvert fald når nederdelen er sat sammen med en strik som denne, med glimmer..) Eller hopper I tit i en nederdel eller en kjole i hverdagen? :)

Håber I har haft en dejlig torsdag piger, og ha' så en helt igennem fantastisk fredag <3

42 kommentarer:

  1. Jeg elsker dit outfit! :) Jeg går selv meget med nederdel i hverdagen og kjole.
    Har altid følt mig bedst tilpas i det. Går også med jeans, men foretrækker nederdel eller kjole.

    Er vild med din nederdel og den strik! - hvor er den fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt! Jeg tror altså også jeg vil være bedre til at hoppe i nogle nederdele og sådan noget i hverdagene - Det er jo så fint og feminint! :)

      Ih tusind tak!! Strikken er fra H&M - Godt nok købt i foråret, men jeg så her forleden at de sælger dem igen nu. Ved dog ikke om de fås i lige denne farve, men i flere andre i hvert fald :D

      Slet
    2. Det er nemlig rigtig feminint og fint! :)
      Jeg må på jagt! ;)

      Slet
  2. Synes det ser fedt ud, og slet ikke overdressed!
    Elsker outfittet, og er helt vild med nederdelen! Tror jeg smutter forbi Gina Tricot snart ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det er dejligt du ikke synes jeg er overdressed! Altid rart at høre andres mening <3
      Og mega dejligt at du så ovenikøbet også kan lide selve outfittet - TAK! :D

      God idé!! Gina Tricot er altid et besøg værd ;)

      Slet
  3. Hvor fint outfit!! Og du er altså virkelig pæn :o

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du bare sød - TAK!! <3

      Slet
  4. Mange tak for din kommentar! Og jeg vild med din strik og nederdel! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, hihi. Så dejligt at høre, du kan lide mit outfit :D

      Slet
  5. Jeg er også vild med dit outfit!
    syntes overhoved ikke det er for meget! :)

    xoxo
    //Simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det er jeg rigtig glad for at høre! Tak for din søde kommentar!! :)

      Knus <3

      Slet
  6. Hvor er din bluse bare lækker (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jeg havde faktisk glemt jeg havde den, men blev helt glad da jeg fandt den i gemmerne :D

      Slet
  7. Igen - hvor er du smuk og fin!

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det man siger er man selv! ;)

      - TAK!! <3

      Slet
  8. Vi lever kun een gang... så lad der da bare være lidt fest i gaden... selv om hverdagen
    - jeg synes det er et flot outfit til dig... og i virkeligheden kommer det vel også mere an på om du opfører dig, som om du er til fest eller bare er i din hverdag :-)
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har jo så ret egentlig! Tusind tak for din skønne kommentar, så dejligt :)

      Knus til dig!

      Slet
  9. Hvor er du fin :) :)
    Kan rigtig godt lide det outfit.. jeg ser aldrig sådan ud i hverdagen.. men ville ønske jeg gjorde. Det er da dejligt, at pifte hverdagen lidt op med noget fint tøj ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak, hvor er det sødt af dig at sige!! :)

      Slet
  10. Lækker nederdel! :D

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Det er også oftest den der bliver hevet frem, hvis jeg har tøjkrise på en særlig aften :)

      Slet
  11. Er vild med din nederdel. :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak :)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi. "elskershopping", det kan jo kun være godt ;)

      Slet
  12. Jeg er vild med kombinationen af strik og nederdel. You look gooood :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tak evigt søde Stine! :)

      Slet
  13. Du ser bare altid så sød og glad ud, er vild med det! :D
    Magter ikke folk der sådan... overposerer og leger modeller - og ser sure ud! :b haha. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er du dog bare skøn! Det er jeg rigtig glad for du synes, det varmer virkelig!

      Jeg magter nemlig heller ikke sådan nogle, der overposerer fuldstændig, det bliver så kikset tit! Især med sådan et surt (eller endda sexy) fjæs :D

      Slet
  14. Jeg elsker dit outfit. Det er lige mig! Og den nederdel er virkelig fed. Gid det var min.. hihi :-D

    Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt, tak :D Jeg er altså også meget glad for nederdelen :D

      Slet
  15. Fed blog! Ville betyde meget vis du gad at tage et kig på min blog, og meget gerne smide en kommentar! :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig vil jeg det, jeg kigger forbi :)

      Slet
  16. Lækkert outfit. Jeg er ret vild med glimmer toppen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sofie, dejligt du kan lide det :D

      Slet
  17. Mega fedt outfit! Synes slet ikk det for meget på en torsdag, det tilføjer bare lidt glimmer:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt at høre, det glæder mig. TAK! :)

      Slet
  18. Hej:)

    Skal vi følge følge, hvis du starter med at følge mig, så følger jeg dig bagefter?:)

    knus Emma

    Emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. WOW!Det her outfit klæder dig fantastisk :)
    Er vild med den overdel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød Ida, tuusind tak! Dejligt du kan lide det :)

      De er begyndt at sælge blusen igen i H&M, så bare afsted med dig du ;)

      Slet
  20. Alt for lækkert outfit! Jeg synes kun, at det er fedt, at du pifter en almindelig torsdag lidt op :)
    Din blog er super god - jeg følger dig nu!

    /Natalie
    http://delafmig.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥