Shopping is my cardio ♥

17.12.12


Så kom der endelig et nyt dagens på bloggen!
Sådan ser jeg ud idag, iført 3 nye items, nemlig "læder" nederdelen, strik cardiganen og halskæden. Alle disse tre køb blev mine igår, da jeg var ude at shoppe julegaver - Det er åbenbart helt umuligt at købe julegaver, uden der ryger alt muligt med til mig selv også.. Kender I det? ;)

Jeg købte disse ting, og lidt andet (og selvfølgelig et hav af julegaver) igår, da jeg var på juleshopping med min veninde, Line. Det var SÅ hyggeligt på trods af, at vi stressede lidt frem og tilbage i de forskellige forretninger blandt menneskemylderet. Vi var i centret fra de åbnede til de lukkede - Og bagefter var vi HELT smadrede, haha.

Nederdelen jeg har på, er faktisk én Line havde købt til sig selv, men som hun ikke fik brugt alligevel, da hun synes den var lige lille nok, og derfor irriterende at ha' på. Og så syntes hun det var synd den bare skulle hænge hjemme i skabet - Det var jo mit held ;)

Spændende hvor længe det holder med de der nederdele i hverdagene...
Tusind tak for jeres feedback på mit sidste dagens indlæg forresten, det er så skønt at høre alle jeres meninger, så jeg sætter kæmpe pris på, at I gider smide en kommentar! TAK <3


Håber I har en god dag søde piger, på trods af at det er mandag. Men nu er det heldigvis MEGET snart juleferie, ikke? Det er ufatteligt som december FLYVER afsted! Har I fået købt alle jeres julegaver efterhånden? Er det kun mig, der stadig mangler lidt? :)

40 kommentarer:

  1. Hvor er du fin! Super fedt outfit med en rå nederdel, hvor du tilføjer ting, som stadigvæk gøre outfittet lidt tøset :-)

    Jeg har slet ikke fået købt julegaver endnu... Jeg har simpelthen for travlt for tiden med LSO-opgave (lille skriftlig opgave), så det må komme i første prioritet. Men mon ikke jeg når det? ;-)

    Hav en god aften, søde!

    Knus Malene
    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak søde, dejligt du kan lide det!

      Ej det må også være lidt stressende at skulle lave sådan en opgave helt op til jul. Men jo, du når det helt sikkert! Håber bare ikke du skal købe til tusindvis af mennesker, hihi ;) Held og lykke med opgaven!

      Tusind tak, i lige måde <3

      Slet
  2. Den er jo mega fed til det outfit :D
    synes din styling er langt bedre end min!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Men jeg tænkte præcis det samme om dig, da jeg så dine billeder - Altså at jeg syntes din styling var meget bedre end min! :D

      Slet
  3. Hello Beautiful! ;D
    Lækkert outfit!

    Kender alt for godt til det med, når man køber jukegaver
    og man kommer til at købe nogle ekstra julegaver til sig selv! ;)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, du kan selv være beautiful du! ;)
      Taak, jeg er glad for du kan lide det! Skulle måske lige ha' tilføjet hatten :D

      Haha, godt det ikke bare er mig der er sådan! Det er forfærdeligt at det kan være så svært ikke at shoppe til sig selv :D

      <3

      Slet
  4. Haha, jeg kan sgu heller ikke opholde mig i byen, uden at købe et eller andet til mig selv, det er forfærdeligt!! :b

    Jeg har heldigvis købt dem alle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, men det glæder mig at det ikke kun er mig der er sådan! Men det er utroligt at man bare ikke kan lade være med at shoppe til sig selv også :D

      Årh hvor dejligt for dig!! :D

      Slet
  5. Så flot! :)

    Oh gud ja.. kender alt for godt det med man får købt ting til
    sig selv! :) haha

    xoxo
    /Simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak <3

      Godt at høre du også kender det. For jeg syntes virkelig det var slemt, sådan som jeg blev fristet hele tiden :D

      Slet
  6. Jeg fik heldigvis ordnet de sidste julegaver i går :-)
    Og nej, du er ikke alene om at købe ting til dig selv også... Det er jeg også rigtig god til, selvom det slet ikke var det man tog afsted efter, hehe. Typisk!
    Den cardigan er godt nok lækker... Den ser super blød ud.

    - Anja / colors-ofmylife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt for dig! Håber også jeg bliver færdig med de sidste i løbet af ganske få dage! :D

      Åhh det glæder mig! Det er utrolig let at komme hjem med alt muligt, man slet ikke skulle have, haha.

      Jeg er godt nok også glad for, den er SÅ hyggelig! :D

      Slet
  7. Så fin , rigtig flot nederdel !!!
    www.fashionwithaprize.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3

      Jeg er også glad for, min veninde lige tænkte på mig, da hun ikke selv var så glad for nederdelen :) hihi

      Slet
  8. Ih hvor er halskæden smuk! hvor er den fra søde? :-) <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, dejligt du kan lide den! Den er fra Pieces, men jeg fandt den i en Vero Moda.
      Ekspedienterne sagde den blev REVET væk på ingen tid <3

      Slet
  9. Endnu engang et rigtig lækkert outfit, og den nederdel er virkelig super flot til dig :-)

    Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusind tak skal du ha' <3 Dejligt du kan lide det! :)

      Knus til dig!

      Slet
  10. Jeg synes, det er super fedt, at du har taget en hvid cardigan på til et ellers helt sort outfit - elsker kontraster :)

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det dejligt at høre. Jeg tænkte nemlig selv over, om det så lidt kikset ud, men jeg kan selv rigtig godt lide kontraster nemlig :) TAK <3

      Slet
  11. Du er så lækker i de outfit's der ;-).
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/ tjek bloggen ud :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du dog sød!! Tusind tak, virkelig dejligt du kan lide det! :D

      Slet
  12. Svar
    1. Tusind tak, det glæder mig du kan lide det! :)

      Slet
  13. Ufattelig lækker nederdel! Du ser super godt ud :-)

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, hvor er det sødt af dig at sige! :)

      Knus

      Slet
  14. Elsker kraven, den er så fin! :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også SÅ glad for den :)

      Slet
  15. Du er simpelthen konge til sammensætning af tøj (-;


    - smid en kommentar hvis du lyster, heh.
    amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor var det dog sødt sagt!! TUSIND TAK! :D

      Slet
  16. Det er en ret så lækker kæde/krave du har fået fingre i!
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, jeg elsker den også :D

      Slet
  17. Super fint outfit. Jeg elsker den halskæde og strikken :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak søde Sofie! :D Begge dele er også helt klart blandt mine favoritter :D

      Slet
  18. Den nederdel er alt alt for lækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jeg er også ret glad for, at min veninde ikke selv gad have den alligevel ;)

      Slet
  19. Ej, hvor er det fedt. (:


    http://victoriashverdag.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Virkelig fedt outfit! ;-)
    Din blog er super lækker! Du må meget gerne kigge forbi min, hvis du har lyst og smide en kommentar or something!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha' :D

      Det glæder mig du kan lide min blog! Selvfølgelig kigger jeg også forbi din :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥