Loving skaterskirts ♥

01.12.12


Dagens outfit fra igår, hvor min kæreste og jeg spiste os tykke i lækre nachos og mexicanske pandekager, og hvad der dertil hører :)

Jeg er helt vildt glad for nederdelen, som jeg købte i mandags. Det er vist ret tydeligt efterhånden, at jeg har en enorm svaghed for bordeaux! Dog kom jeg også til at købe nederdelen i sort - Men helt ærligt, ikke? Jeg har ingen nederdele overhovedet, der minder om disse, så derfor måtte jeg gerne.. Ikk? OG så kostede de kun 129,- i H&M. WIN!! :)




Er I ligesom mig? Hvor I køber et item i flere forskellige farver, fordi I simpelthen bare elsker det så meget?? Hihi.

Nyd jeres lørdag piger! <3

49 kommentarer:

  1. Skønt outfit. Jeg er specielt vild med nederdelen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Sofie, jeg er også rigtig glad for den :D

      Slet
  2. Skøn nederdel, ville ønske jeg kunne gå med kjoler og nederdel i a-form
    men mine hofter ser så gigantiske ud :/

    / nana http://www.nanapankalla.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh øv :( Sådan tænkte jeg faktisk ikke over det, selv om jeg også synes jeg er ret stor om hofterne! Jeg kunne bare ikke modstå den, så håber ikke jeg ser alt for bred ud, hihi.

      Slet
  3. Ej, hvor er den bare sød den nederdel. Gad vide, om man skulle tage et smut forbi H&M? :-)

    /Julie, http://a-teaholic.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle man helt sikkert! Jeg elsker allerede begge mine, og har lyst til at have dem på hele tiden :D Afsted med dig! ;)

      Slet
  4. Sikke en fed blog :)
    Har startet min fotoblog op igen, og det ville varme rigtig meget hvis du havde lyst til at følges!

    -Signe

    SvarSlet
  5. Virkelig sød nederdel! Er blevet fast læser. Håber du vil kigge forbi og blive det samme ;)

    - thebitchhasblogged.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg er også rigtig glad for den! :D

      Ih, du aner ikke hvor meget det betyder. TAK! Jeg tjekker din blog med det samme!! :)

      Slet
  6. Ih hvor er du altså bare så flot:-) elsker din stil:-) og bordeux klæder dig altså virkelig godt:) kan godt forstå at du købte to af de samme nederdel for den sidder rigtig godt på dig og jeg elsker den måde du har valgt at style den:)
    www.fashionwithaprize.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tusind tak! Dejligt du kan lide det :D Jeg er også vildt glad for dem begge to allerede :D

      Slet
  7. Jeg elsker det ourfit, især nederdelen! Super køb..

    by-ans.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak! Jeg elsker også nederdelen - og prisen :) Hihi.

      Slet
  8. Hvor er det bare et fint outfit Louise :) Og hvor lyder det bare som en god aften :)
    Og ja.. jeg er ligesom dig, kan sagtens købe det samme stykke tøj i flere farver. - nogle gange kan jeg ikke bestemme mig for, hvilken farve jeg skal vælge og så køber jeg begge farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, rigtig dejligt du kan lide det! :)
      Årh godt det ikke kun er mig, der er sådan. Det virker lidt tosset nogle gange, men hvis man virkelig ikke kan vælge, hehe. Og når det nu er noget, der ikke er dyrere, så går det nok :D

      Slet
  9. Ej hvor er den fin den nederdel :)
    Og det lyder som en virkelig hyggelig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ida! :)
      Det var det i hvert fald også, rigtig dejligt :)

      Slet
  10. Heeej Louise! :D

    Tak for din kommentar på min blog.
    Din nederdel er virkelig fin, rigig god farve til dig! :D

    Jeg følger også her hos dig nu! :D

    God søndag.

    Knus Amalie Valentina//
    missmaloui.dk

    SvarSlet
  11. Rigtig fin blog - er lige blevet fast læser!!

    - og virkelig sødt outfit :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det glæder mig!! <3

      Tak, dejligt du kan lide det! Jeg smutter forbi din blog med det samme! :)

      Slet
  12. Hvor ser du godt ud, smukke :)
    Jeg er forresten ret vild med din jule header! yay! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du bare sød, TAK <3

      Hihi, jeg blev simpelthen nødt til at ha' noget mere jul ind på bloggen! Dejligt du kan lide den!! :D

      Slet
  13. Tusind tak for din søde kommentar! Og hvor er du smuk :) Det varmer meget med så sød en læser som dig :) Og jeg er nu fast læser, din blog er virkelig god :)

    Knus Jessica

    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusind tak for de skønne ord, det betyder virkelig meget! Dejligt du kan lide min blog - Jeg følger selvfølgelig også dig! :D

      Knus Louise

      Slet
  14. Tak for din søde kommentar på min blog :)
    Virkelig fint outfit og dejlig blog, så selvfølgelig vil jeg følge dig også :)

    Knus Mette,

    http://mettebrandtdanielsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam så lidt, jeg var jo bare ærlig. Hihi.
      Tuuusind tak, det betyder alverden for mig! <3

      Knus Louise

      Slet
  15. Jeg er også bare helt forelsket i den slags nederdele!
    Jeg er rigtig glad for at du er blevet fast læser på min blog, det er jeg også på din nu :-)

    www.annagardel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også blevet fornylig - Jeg har ellers aldrig ejet noget i den stil før :) Men nu er jeg besat, haha.

      Ih tak, det er jeg virkelig også rigtig glad for!! :)

      Slet
  16. Tak for din kommentar til mit indlæg, hæhæ! Men wow, hvor er det et sødt outfit, du har fået sat dig sammen der, og maden, mums! :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg glad for du synes! :D Og ja, mmmmeget lækker mad :D

      Slet
  17. Nederdel er virkelig fin, super flot outfit<3
    kig gerne forbi :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  18. Ej hvor ser du bare godt ud!! :) Og elsker december-temaet på din blog :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, TAK <3

      Hihi, åårh det er jeg glad for! Jeg synes simpelthen det er så hyggeligt :D

      Slet
  19. hej skøøøn blog du har! vi er blevet faste læsere nu måske du vil tage et kig forbi hos os og måske blive det samme? ;-) det ville i hvert fald betyde meget!
    www.garderobeskab.blogspot.dk
    xoxo Josefine og Sille :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er det bare dejligt at høre!! TAK <3

      Selvfølgelig! Jeg kigger forbi med det samme :)

      Slet
  20. Rigtig flot outfit :-) Er helt vildt med din nederdel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide det! Jeg er selv så glad for nederdelen :D

      Slet
  21. Nederdelen er super flot.. Jeg overvejer helt om jeg også skal have fat i en, nu når den er så billig!
    Og jeg har også en svaghed for farven bordeaux og har derfor alt for meget tøj i den farve. Men alt er også pænt i den farve, så det er der jo ikke noget at sige til :-P

    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig! Og jeg vil råde dig til, at smutte i H&M hurtigst muligt, for du vil ELSKE nederdelen - Farven, snittet og prisen er jo alt sammen helt perfekt, haha :D Bordeaux er fantastisk, og den frisker vintergarderoben op på en skøn måde :D <3

      Slet
  22. Super fint outfit! Utrolig skøn farve til nederdelen :-)

    Jeg har netop fundet din blog, og er selvfølgelig blevet fast læser med stor fornøjelse!

    http://fiemalling.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide det! Jeg er vist efterhånden blevet lidt for vild med farven bordeaux, hihi.

      Ih hvor er det skønt at høre! Jeg smutter straks forbi din blog også <3

      Slet
  23. Det outfit er virkelig smukt til dig!! :-)

    Fed blog, du! :-)
    - Jeg følger dig fremover. Håber du vil tjekke min blog og lige bruge 2 klik på også at følge mig. Ellers ha en god dag.<3

    amazinglaugh.blogspot.dk


    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, mange tak skal du have <3

      TUSIND tak fordi du har lyst til at følge mig, det varmer <3 Selvfølgelig vil jeg kigge forbi din blog også. Go' dag lige tilbage!

      Slet
  24. Hvor er det bare et fint sæt! og virkelig flot nederdel. Rigtig flot blog du har (:
    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord - Jeg er selv helt vild med din blog! :)

      Knus Louise

      Slet
    2. Tak, og i lige måde! Dejligt at vi læser hinandens blogge. Du virkelig en sød læser (:

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥