Lovely day ♥

03.12.12

Jeg er rigtig ked af, jeg ikke fik noget indlæg på bloggen igår.
Jeg var hjemme hos mine forældre og hygge, da det jo som bekendt var 1. søndag i advent. Vi så julefilm, gik en lille tur i sneen, vi var til juletræstænding og fik lækker flæskesteg med det hele til aften :) Jeg håber I havde en ligeså dejlig søndag? <3

Idag har været stille og rolig, og det er lykkedes mig at få taget et par billeder af mit outfit :)

Idag hoppede jeg i mine flaskegrønne jeans for første gang. Jeg er blevet rigtig vild med den farve, og synes den passer perfekt til denne årstid.

Idag fik jeg endelig lavet en "kalenderlysdekoration" - Bedre sent end aldrig! :) Jeg kan dog ikke finde ud af, om jeg er helt tilfreds med resultatet.

Da jeg var ude at handle tidligere idag, faldt jeg over disse Trip Trap nisser, som var på tilbud i Kop & Kande - Dem kunne jeg altså ikke stå for! De pynter nu rigtig fint i den lille lejlighed :)

I skal selvfølgelig også lige have et billede af den smukke sne, fra igår :)

Ser I julekalender piger? Der kører jo en hel del, på de forskellige kanaler. Jeg har lige set den på DR1.. Julestjerner, tror jeg den hedder? Jeg ved ikke om den er ny, eller om det er en genudsendelse, men jeg synes umiddelbart at den virker meget hyggelig, hihi. Håber ikke, det kun er mig, der ser sådan noget? :D
Hold da op et rodet indlæg egentlig - Beklager. Jeg har bare savnet bloggen! Hihi.

I må ha' en DEJLIG mandag aften sødeste læsere <3

43 kommentarer:

  1. smukke billeder:-) du er så fin:-)
    www.fashionwithaprize.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak søde Hosannah!! Det varmer sådan :) <3

      Slet
  2. Det lyder som en utrolig hyggelig dag - Og det ser tilmed sådan ud!
    Og det outfit klæder dig virkelig godt! Lækker skjorte og skøn farve de jeans har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tusind tak! Jeg er også blevet rigtig glad for farven faktisk - For få måneder siden kunne jeg bestemt ikke lide tøj i sådan en farve, utroligt som man kan ændre smag :) Hihi.

      Slet
  3. Hvor hyggeligt - godt at høre at det ikke kun er min familie der er juletosset - jeg har også julehygget hjemme ved min familie med julefilm, julekalender, juledekorationshygge, æbleskiver og juleslik hele weekenden, og i sidste uge inviterede jeg dem alle på flæskesteg med det hele - det er bare skønt at tyvstarte (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor skønt! Jeg elsker virkelig sådan noget, og jeg tror nærmest ikke, man kan blive mere juletosset, end jeg er. Haha. Jeg tyvstartede vist også lidt med det hele i år :D

      Knus Louise

      Slet
  4. Hvor er du smuk! Super fin dekoration :-)

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak, hvor er du sød <3

      Slet
  5. Hvor lyder det hyggeligt, med familie hygge en hel dag :) Og hvor kan jeg godt lide dit outfit :)
    Og så er din header altså så fin, nu har jeg tænkt på det hver dag, jeg er klikket ind hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var også bare rigtig skønt! Ih dejligt du kan lide mit outfit :D
      Årh hvor er du sød, tusind tak Ida, skønt du siger det <3

      Slet
  6. Virkelig lækkert outfit, og hyggeligt med familie hygge! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, dejligt du kan li' det! Og ja det var skønt :D

      Slet
  7. Lyder godt nok hyggeligt. Og dejlige jule billeder! Elsker dine bukser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også, altid dejligt at julehygge med familien :D
      Ih tak, jeg er også blevet rigtig glad for dem faktisk - Selv om jeg var lidt i tvivl i starten :) hihi.

      Slet
  8. Det lyder rigtig hyggeligt(:
    Hvor er det et fint outfit.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, sødt af dig at sige! :)

      Det lyder fedt - Selvfølgelig kigger jeg forbi!

      Slet
  9. 1000 tak for din søde kommentar på min blog. Hvad siger du til at følges?

    xx

    Katarina
    http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi. Jeg siger, la' os gøre det! <3

      Slet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Rigtig flot skjorte og ring - det er jeg vild med!
    Forresten tak for kommentaren på vores blog, din blog er også rigtig fin :-)
    Er derfor også blevet fast læser hos dig nu.

    Mange hilsner Anna
    http://twisttherhythm.blogspot.dk/





    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at høre du kan lide det! :)
      Jamen det var skam så lidt - Det glæder mig rigtig rigtig meget, at I også er faste læsere hos mig!! :)

      Knus Louise

      Slet
  12. Hej du!
    Tusind tak for din kommentar på min blog - det varmer! Husk du altid er velkommen til at blive fast læser, hvis det skulle lyste:-)
    //Katrine
    Www.switch-off-your-brain.blogspot.dk

    Ps. De bukser er for fede(!!!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv mange tak - Det er altid SÅ dejligt at få nogle kommentarer med på vejen!
      Du er selvfølgelig også mere end velkommen til at blive fast læser hos mig, hvis du har lyst til det :)

      Ps. TAK! Du finder dem i H&M til 179, hvis du er interesseret :D

      Slet
  13. Woaw din header er dejlig! Man kommer helt i julestemning! :-)

    http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så dejligt du kan lide den! Jeg blev simpelthen nødt til, at pynte bloggen med lidt jul ;)
      Tusind tak for din kommentar! <3

      Slet
  14. Åh hvor bliver jeg bare i godt humør af din header! :-) He he.

    Jeg har en giveaway kørende på min blog, som jeg håber du vil deltage i! :-) http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/time-for-give-away-and-lot-of-changes.html

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det glæder mig at høre!! :)

      Jeg kigger forbi din blog og din giveaway :D

      Slet
  15. Er dit hår farvet, eller er det naturligt sort? Det er så cool!
    Er ret vild med din blog! Måske du vil følges, eller bare give lidt respons på min? :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, hvor er du sød! Jeg må desværre sige, at det er farvet. Ville ønske det var min egen hårfarve :D

      Jeg har lige tjekket din blog, og selvfølgelig vil jeg følges :)

      Knus Louise

      Slet
  16. Okay, den dér ring ik'å? Hvor er den fra? Den er for feeeeed! Det samme gælder halskæden i forrige indlæg - hvorfra?

    Har meldt mig som fast læser - kig gerne ind hos mig. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ringen er fra Gina Tricot og halskæden er fra Pieces.
      Det er dog længe siden jeg købte ringen, så du kan nok ikke finde den på hjemmesiden - Dog har Gina Tricot de samme smykker viiildt længe (ellers får de dem bare ofte igen?), så måske du kan være heldig i en butik. Det er ikke så længe siden jeg købte halskæden, så den tror jeg helt sikkert du kan finde! :)

      Ih tak, du aner ikke hvor meget det varmer!! Jeg kigger forbi din blog med det samme! :D

      Slet
  17. Smukt outfit. Jeg er vild med din bluse! Og hvor ser det bare hyggeligt ud med alt den sne :D

    Jeg har lige nu min 2. advents konkurrence kørende, hvor du har mulighed for at vinde et rejsesæt med nogle af de lækre hårprodukter fra Moroccanoil. Lyder det ikke fristende? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak søde Sofie. Det varmer at du kan lide det! :D

      Det lyder meeeget fristende! Selvfølgelig kigger jeg forbi - Det ville jeg jo gøre uanset hvad :D

      Slet
  18. Elsker bukserne! :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Dejligt du kan lide dem :)

      Slet
  19. Farven på dine jeans er bare super god til dig! :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak - Dejligt du siger det, for jeg var så meget i tvivl i starten, hihi. Men syntes bare farven var så fed på andre <3

      Slet
  20. Elsker dine bukser :-) Og ja, jeg ser den på TV2, jul i valhal, synes den er så hyggelig! :-)

    Forresten, så har jeg en give away på min blog kørende, hvor du kan vinde 2 lækre cremer fra the body shop, håber virkelig du vil være med :-)
    http://www.siljevikestads.dk/2012/12/give-away-the-body-shop.html

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :D Måske du skal et smut i H&M og ha' fat i et par magen til, hihi.

      Dejligt det ikke kun er mig, der går lidt i barndommen i december! Det er så hyggeligt med julekalender! :)

      Fedt, du kan tro jeg kigger forbi. Tak for din kommentar <3

      Slet
  21. Trip Trap Nisser <3 Har også selv det par. Jeg er bare obsessed med dem hehe. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det er også et rigtig sødt par, synes jeg. Det er mit første par Trip Trap nisser, men ikke det sidste! :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥