I'm back, finally!

29.12.12

For det første
Tusind, tusind tak for jeres søde og ikke mindst støttende ord til mit sidste indlæg, I aner ikke hvor meget det betød for mig, med jeres støtte og opbakning i en svær tid. Så TAK!!! <3

For det andet
Jeg er ked af, det er så længe siden jeg sidst har lavet et indlæg, men NU skulle det være - Nu synes jeg endelig at overskuddet er der igen, oven på nogle meget svære dage. Bare I ikke har glemt min blog helt, efter den tid der er gået :)
Jeg håber I alle sammen har haft en helt vidunderlig jul sammen med jeres nærmeste, fyldt med hygge, lækker mad og gode gaver :)

For det tredje
Nu nærmer nytårsaften sig jo hastigt! Derfor får I lige lidt lækre nytårsbilleder :) Har I styr på jeres nytårsoutfits piger?? :) For det har jeg stadig ikke, åhh!! :)













Ps. Appropos nytårsaften, så kan filmen New Year's Eve varmt anbefales! Filmen er fyldt med stjerner og lidt i stil med filmene Valentines Day og Love Actually, og så er den bare så sød og hyggelig. Se den piger!! :)




11 kommentarer:

  1. Dejligt at have dig tilbage! <3
    Jeg har fundet ud af hvad jeg skal have på til
    nytår, men nu må vi for jeg ender garanteret med
    at skifte tøj 100 gange og ender alligevel med
    det første haha :D - Og i hvert fald, så kommer
    du aldrig galt afsted med en sort kjole! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tak!! <3

      Haha, jeg kender det så godt!! Man bliver nok først HELT sikker på selve dagen, sådan er det i hvert fald oftest med mig :) Men jeg håber i hvert fald der kommer billeder af dit nytårsoutfit :)
      Du har ret! Håber jeg finder noget fint at hoppe i :D

      Knus <3

      Slet
    2. Det er dig der tager de bedste outfits billeder,
      så du har også bare og ligge billeder ud hehe ;D
      Men held og lykke med at finde det rigtig outfit
      og endnu en gang rigtig godt nytår! :) <3

      Slet
    3. Årh det var sødt sagt! Jeg synes ind i mellem jeg ser så akavet ud, haha. Men det synes man måske bare tit selv. Men jeg skal nok prøve at få billeder af nytårs-outfittet på bloggen i hvert fald, akavet eller ej :D

      Tusind tak skal du have, og rigtig mange gange i lige måde! :) <3

      Slet
  2. Godt at se, at du er på banen igen, efter den triste affære :/
    Håber, at din jul har været god alligevel <3

    Glæder mig til nye indlæg fra dig! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da bare for skøn, dejligt at vende tilbage og få sådan nogle søde kommentarer med på vejen! TAK <3

      Nu kommer der gang i bloggen igen, kan jeg godt sige dig, hihi :D

      Slet
  3. Så skønt at have dig tilbage - har savnet at kunne følge med!
    Godt at du er ovenpå igen!

    Godt nytår!
    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dog bare sød! Tak for dine ord, de varmer virkelig <3

      Jeg ønsker også dig et rigtig godt nytår - Tak for dine altid søde og dejlige kommentarer!

      Knus til dig!

      Slet
  4. Hej Louise, jeg er faldet pladask for øreringene på 5. billede (med outfittet) - ved du hvor de er fra? Eller hvor billedet er fra, hvis ikke du selv har lavet collagen? :-D

    Knus Cecilie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih de er også fede! Jeg har desværre ikke selv lavet collagen, jeg fandt den på Weheartit.com, så jeg ved ærligtalt ikke hvor de er fra, og mener bestemt ikke det stod der :/

      Knus Louise

      Slet
    2. Det tager jeg lige i mig igen! Øreringene er Michael Kors, du kan finde mere info om dem her http://www.polyvore.com/michael_kors_knot_clip_earrings/thing?id=64649528, måske du kan købe dem på en hjemmeside <3

      Knus til dig!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥