Girls just wanna have fun ♥

15.12.12

Det var egentlig meningen, at jeg ville ha' taget nogle outfitbilleder til jer igår, men det nåede jeg simpelthen ikke, desværre! Jeg fik den geniale idé, at cykle afsted, ud at købe julegaver - Det skulle jeg ikke have gjort, for SØREN hvor det stormede!!! Det var hurtigere bare at gå og trække cyklen :) Nå, jeg fik da heldigvis købt nogle gaver, så helt spildt var turen da ikke. Kort tid efter jeg var kommet hjem, kom min dejlige veninde Karina, og så stod den ellers bare på tøsesludder til den helt store guldmedalje, og hold kæft hvor var det bare skønt!

Vi spiste god mad, sludrede, hørte en masse julemusik, pjattede, lavede konfekt og holdt sleep-over, som den gang man var yngre. Perfekt fredag!


På menuen var der hjemmelavede kyllingsandwich i groft brød med pesto, bacon, salat og ost. Og så lige nogle lækre nachos som tilbehør ;)

Vi havde også købt ind til at lave lidt konfekt. Tiden fløj dog afsted, så vi kom først igang med konfekten omkring midnat, og var altså først færdige ved halv 2 tiden. Men hyggeligt, dét var det!


Et billede af noget af det konfekt vi lavede. Så god som jeg er, fik jeg selvfølgelig ikke taget billeder af det FÆRDIGE resultat - Useriøs blogger, ikke?
Nå, men kondenseret mælk, kokos og hvid chokolade er en himmelsk blanding, og så er det SÅ enkelt!

Jeg beklager de manglende outfitbilleder, men tiden fløj simpelthen fra mig. Og nu VILLE jeg bare ha' et indlæg på bloggen, så det måtte blive sådan her, selv om det er lidt.. øv! :)

Hvad brugte I jeres fredag på piger? :) Nå, jeg må vist hellere hoppe i seng.. Håber I nyder jeres lørdag aften i fulde drag!! :)

PS. I er simpelthen de DEJLIGSTE læsere!! Jeg nyder og elsker virkelig alle jeres kommentarer og feedback, det betyder SÅ meget at I slet ikke forstår det! TAK <3

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! Dejligt at I hyggede jer, og hvor ser det mad lækkert ud. Jeg fik selv nachos igår, mmmhhh... :-)

    Knus Malene

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også SÅ hyggeligt! Maden var lækker, og ikke mindst let at bikse sammen - win win ;)

      Åhh jeg eeelsker nachos :D

      Knus til dig!

      Slet
  2. Menuen lyder (og ser) SÅ lækker ud :-) Det lyder som en perfekt tøse-hygge aften!
    Min fredag aften blev brugt på en venindes fødselsdagsfest og en tur i byen - også super hyggeligt.

    Knus Sanne
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt nok også en perfekt tøse-hygge aften :D
      Meeen fødselsdagsfest og bytur lyder nu også ret perfekt! :D

      Knus Louise

      Slet
  3. Tøsehygge er bare det bedste og det ser virkelig ud til at I har hygget jer! :)
    Jeg lavede middag her til aften til Brian, svigermor og svigerinde
    - rigtig hyggeligt. Og så har jeg set flere julefilm! ;)

    KNUS <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er, og det gjorde vi godt nok også! Tiden FLØJ afsted! :)

      Ih hvor hyggeligt, det lyder som en dejlig aften. Og julefilm er jo bare prikken over i'et :D

      KNUS <3

      Slet
  4. Hvor lyder det bare hyggeligt, og maden ser bare super lækkert ud! Min fredag bestod af hygge på sofaen med min kæreste og selvfølgelig lidt slik og sodavand. Det hører jo til en fredag aften ;-)

    Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var godt nok også hyggeligt, og maden var lækker :D
      Åhh det lyder altså også som en SKØN fredag! Og ja, sådan noget hører helt bestemt til en lækker fredag aften ;)

      Knus til dig!

      Slet
  5. Hvor lyder (og ser) det bare vildt hyggeligt ud :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det var det også, helt vildt :D

      Knus

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥