Movie night ♥

06.01.13


Hej søde piger :)
Jeg håber I har haft en SKØN weekend! Jeg forstår slet ikke hvor dagene er blevet af, jeg synes virkelig tiden er fløjet afsted! Hvad har I brugt weekenden på?

Igår kom min skønne veninde, Line, på besøg til mad og ren afslapning. Line havde på vejen lejet tre tøsefilm, så der blev virkelig bare hygget igennem - Selvfølgelig også med lidt søde sager, mmm! :)

Jeg lavede maden og dækkede bord, så det var klar til Line kom, og pyntede så bordet med mine nye servietringe, som kom i brug for første gang. Jeg synes simpelthen de er så søde - Jeg har bare et eller andet med sløjfer ;) Jeg fik dem i adventsgave af mine forældre den sidste søndag i advent og havde helt glædet mig til at tage dem i brug.. Ja jeg er nok lidt åndsvag, hihi.





Line og jeg nåede at se 2 af filmene igår aftes, og så så vi den sidste i formiddag mens vi spiste morgenmad og sludrede. Det har virkelig været et par hyggelige og afslappende dage i godt selskab :) Jeg håber I har hygget mindst ligeså meget! :)

8 kommentarer:

  1. Vi har også rigtig hygget os og bare slappet af! :)
    Filmen LOL er så god og din bord oppynting er så fin!
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder virkelig skønt! :)
      Ja, det synes jeg også den er - Jeg havde ikke set den før, så jeg var lidt spændt :D
      Ih tak, det er sødt af dig at sige! Jeg elsker når jeg får folk på besøg, og jeg kan gøre det hele lidt ekstra fint og hyggeligt :D

      Knus <3

      Slet
  2. Sikke nogle fine servietholdere - er total misundelig! :-) Er filmen LOL god? Har ikke selv fået den set endnu.
    Det lyder som om, det var en perfekt tøsehyggeaften!
    Knus Sanne
    Kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem - Jeg synes nemlig også de er SÅ søde! :) De er fra H&M, måske du kan finde dem? :)
      Ja, jeg synes faktisk den er god! Jeg var lidt spændt på hvordan den var, men jeg synes faktisk den var rigtig god! Og så er der en reeeet sød fyr med i også ;) haha.

      Knus til dig!

      Slet
  3. Udover vi havde min far på besøg igår
    til mad :) så har vi bare slappet af :)

    Det er virkelig fine servietholdere :)
    xoxo <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder altså også virkelig skønt! :)

      Årh tak, jeg er også rigtig glad for dem :) <3

      Slet
  4. Ej hvor lyder det bare hyggeligt! Der er næsten intet bedre en ren tøsehygge med en masse gode film :D Min weekend er gået med arbejde og arbejde.. og så var jeg ude at spise igår med nogle venner fra Jylland.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det var virkelig bare skønt! Tøsefilm, tøsesludder, lækker mad og mmm :D
      Åh, det lyder hårdt med alt det arbejde, men dejligt du fik presset lidt hygge ind også :D

      Knus lige tilbage! <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥