Cheetah love ♥

06.01.13



Jeg syntes det var på tide med et Dagens-indlæg, derfor får I lige mit ret afslappede outfit fra igår, hvor den stod på ren tøsehygge med min veninde, Line. Jeg var hoppet i mine dejlige, og ikke mindst yderst behagelige gamacher med leopardprint og en dejlig oversize bluse (Juhuuu for januarudsalg!). Ikke noget vildt og voldsomt, men jeg synes alligevel at leopardmønstret løfter det ellers meeeget casual outfit lidt - Specielt sammen med mit grå tørklæde med glimmer :)

Og så lige noget helt andet: Hvad siger I til min nye header? Jeg synes den er så fin, og jeg elsker hvor enkel den er! Den er lavet af Rikke Claudia, (hvis blog I forhåbentlig allerede har tjekket, da jeg jo nærmest beordrede jer til det forleden, hihi), så TAK til den søde pige!!! :)

16 kommentarer:

  1. Det er i hvert fald et rigtig lækkert og afslappende outfit! :D
    Headeren passer så godt til din blog smukke! :)
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det glæder mig, at du kan lide det! :D
      Hihi, jeg er også bare rigtig glad for den, endnu engang TAK <3
      Den klæ'r bloggen så fint :D

      Slet
  2. Det er et super lækkert outfit søde :)

    & headeren som den skøne rikke har lavet er virkelig
    fin - den passer rigtig godt på din blog! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde, dejligt du kan li' det! :D

      Ja jeg synes også den er super fin, og den passer perfekt til bloggen.
      Skønt du er enig <3

      xoxo

      Slet
  3. Smukt outfit. Jeg elsker dine leopard bukser :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt du kan lide det! Tusind tak søde Sofie :D

      Slet
  4. Svar
    1. Hold fast du er sød!! TAK <3

      Slet
  5. elsker dine boots pg dine bukser:-)
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Nice outfit!:)
    Thanks for your comment!!

    xoxo
    http://alittlebitofglamourplease.blogspot.com.es

    SvarSlet
  7. Vildt lækkert outfit:)
    Jeg følger dig nu!
    Klem ida // by-idar.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak! :)

      Ih det glæder mig virkelig - Dejligt at du følger mig <3
      Jeg vil smutte forbi din blog med det samme!

      Knus til dig

      Slet
  8. Dine bukser er mega awesome!! Og din nye header er virkelig fin :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde, dejligt du kan lide dem - Jeg er også så glad for dem! :D

      Ja, hun har gjort det godt, hihi. Tak <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥