Feeling girly ♥

07.01.13



Hej piger!
Jeg håber I har gang i en rigtig god dag, på trods af, at det er mandag! Min mandag har  været brugt i selskab med min søde veninde, Maria. Vi var begge kontorelever på Greve Rådhus og blev udlært samtidigt, i august 2012. Hun er en dejlig pige, med et dejligt humør, og sådan en type man bare kan regne med, altid! Hvad skulle man dog gøre, uden sådan nogle veninder? Vi var idag en tur i Waves Shopping Center, da vi begge havde lidt tøj, der skulle byttes. oooog så fik vi da også lige et par småting med hjem :) Ellers har vi bare sludret en masse og set lidt serier ;)
Det lykkedes mig at få taget et par billeder at mit outfit inden vi tog afsted, så dem får I lige :)


Nu er jeg hoppet i mine dejlige sutsko, har smækket benene op, og SÅ skal der ellers bare tjekkes blogs og slappes foran fjernsynet :) Hvad er jeres mandag gået med? <3

43 kommentarer:

  1. Så fin du er!
    Er vild med din nye header!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så sød du er! Hihi.
      Taak skal du have <3

      Slet
  2. Super fedt outfit! Og det lyder som om det har været en rigtig god dag ;-)
    Din blog er forresten super fin! Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide det :)
      Tusind tak skal du ha' - Jeg har da været forbi din blog før, men kigger gerne igen :)

      Slet
  3. Virkelig sødt outfit! :)

    Knus Jessica<3

    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Så fint outfit til dig! :)

    Knus Mette

    www.mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde Mette, dejligt du synes det! :)

      Slet
  5. Mange tak for din søde kommentar :-D
    Du virker rigtig sød, tænkte på om du vil følges?
    Knus Malene.

    http://justadelprado.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, mange tak skal du ha':D Hvor er det sødt af dig at sige!
      Selvfølgelig vil jeg følges!

      Knus.

      Slet
  6. Super flot!!!

    http://carolinebaastrup.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  7. Du er virkelig køn!
    Kunne du tænke dig at følges?:)

    -Anna
    http://skyblue-anna.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød, TAK! :)
      Ja selvfølgelig vil jeg det!

      Slet
  8. Wauw en fin nederdel :) Den passer så godt med strikken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, dejligt du kan lide det! Mange tak :)

      Slet
  9. Rigtig lækkert outfit! Og flot skaterskirt, sådan en er jeg selv på udkig efter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Louise. Jeg har købt nederdelen i H&M, de sælger den stadig, hvis du er interesseret :)

      Slet
  10. Wow, sikke et flot outfit :D
    er vild med dit mini skirt !

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, tusind tak Stephanie, det varmer :D

      Slet
  11. Det lyder som en virkelig dejlig dag!! :)
    Og den nederdel, den kunne jeg altså godt bruge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, så skal du bare afsted til H&M søde Ida.
      Jeg købte den for en god måned siden, men de sælger den stadig, så jeg igår :)

      Slet
  12. Du ser jo godt ud som altid! Og det lyder da som om du har haft en hyggeligt mandag. Min stod bare på en god gang træning i Fitness World og derefter afslapning. Haha ;-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød, tak! :D

      Det lyder nu også som en dejlig mandag, med både træning og afslapning :D

      Knus Louise

      Slet
  13. Hvor er det nogle gode billeder og super fin blog!
    Vil du følges?

    knus josephinelinneberg.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak!

      Jeg kigger forbi din blog <3

      Slet
  14. Sikke et fint outfit(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Rigtigt flot outfit! :)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, dejligt du kan lide det! :D

      Knus Louise

      Slet
  16. Super fint outfit!
    Elsker bare din stil smukke:)
    Kig forbi snart Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. åååårh hvor er du sød! TAK <3

      Slet
  17. Mange tak for kommentaren på min blog - det varmer altid :)
    Der er ikke noget bedre end sådanne veninder og dage!

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam så lidt - Og selv mange tak, det er altid SÅ dejligt at få med på vejen <3

      Slet
  18. Tak for din kommentar :-)
    har du lyst til at følges?

    http://www.ceciliemodemedmere.com

    SvarSlet
  19. Skøøønt outfit! :-)

    Det vil betyde utrolig meget for mig, hvis du smuttede forbi min blog og skrev en lille kommentar:

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! :)
      Selvfølgelig vil jeg smutte forbi og smide en kommentar - Men det er langt fra første gang :)

      Slet
  20. Sådan nogle veninder er bare guld værd! :)
    Og endnu en gang formår du at ligge nogle
    skønne outfits billeder ud! Fin er du! :D
    Knus <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥