Twirl girl ♥

10.01.13


Godformiddag søde piger :)
Nu er jeg simpelthen NØDT TIL at lave endnu en outfitpost, da jeg er sååå glad for den bluse, jeg har på idag, hihi. Blusen er helt ny - Jeg købte den i Gina Tricot i mandags, da jeg var i Waves med Maria, og jeg er så vild med den! Jeg har længe ledt efter en mere "sporty" bluse, men har simpelthen ikke kunne finde den helt rigtige, before now that is! Jeg er nemlig ikke så vild med dem, med en masse sjove farver oveni hinanden, men jeg elsker ellers selve stilen. Jeg har sat blusen sammen med min højtelskede nederdel (jeg håber ikke i er alt for trætte af at se på den? hihi), og synes kombinationen af "sporty" og "girly" går meget fint sammen :)



I aften står den på mad og hygge med min vidunderlige veninde, Line, så det ser jeg virkelig frem til! Jeg nyder at hun vil komme og besøge mig så tit - og så holder vi endda sleep-over for 2. gang på under en uge - Meget bedre bliver det altså ikke! Vi to kan lave alt ting og ingenting sammen, og snakke om alt mellem himmel og jord, vi kan være de skøreste i hele verden sammen, og være ligeglade med hvad andre tænker, samtidigt med vi kan være seriøse og dele vores inderste følelser - Og ih hvor jeg elsker det!

Nå, jeg burde ordne lidt praktiske ting nu (og ikke tjekke blogs!!!), få fjernet det sidste julepynt (jaja) og så få handlet, så der også er lidt mad til hende Linepigen senere ;) Jeg håber I har en dejlig dag piger - Hvad bruger I jeres torsdag på? :)


33 kommentarer:

  1. Hvor ser du dejlig ud! Det er en super fed bluse - jeg elsker selv stilen, og har endda en ny en af slagsen på vej til mig med posten ;-)
    Jeg skal bruge min dag på at købe fødselsdagsgave til min kæreste og ellers bare nyde at jeg er færdig med eksamen!
    Det lyder som om du får en rigtig hyggelig aften <3

    Knus Sanne
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du bare sød - TAK <3
      Jeg er også pludselig blevet helt vild med sådan nogle bluser, vil meget gerne ha' flere :D

      Håber du fik klaret fødselsdagsgave og det hele, hihi.
      Skønt du er færdig med eksamen!! Nyd det <3

      Knus til dig!

      Slet
  2. Jeg foretager overspringshandlinger i skrivende stund ;) Jeg sidder med hovedet i bøgerne inden en eksamen i morgen!
    Jeg er vild med dit outfit! Dejlig kombination af det feminine og det sporty :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, de overspringshandlinger ;)
      Pøj pøj med eksamen søde Ida!

      Ih tusind tak, dejligt du kan lide det! :D

      Slet
  3. Hvor ser du godt ud! Din trøje er fantastisk! :) <3
    Håber du får en hyggelig aften! :) Min torsdag går bare med arbejde, rengøring og er jeg ved at vaske tøj.. kedeligt :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde - Og så kostede den kun 129, juhuuu :D
      Åhh det lyder ikke som det aller mest spændende, håber din dag har været skøn alligevel :D

      Knus <3

      Slet
  4. Jeg elsker dit skirt! :-)

    Kig forbi min blog og skriv en kommentar, så bliver jeg super glad! :-)
    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jeg bruger det godt nok også ret flittigt! :D

      Slet
  5. Det er også en super fed bluse ;-)

    Http://www.ceciliemodemedmere.com

    SvarSlet
  6. Hvor er du yndig! :D
    Er vild med sammensætningen!
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak smukke, det glæder mig du kan lide det! :D

      Knus <3

      Slet
  7. Hvor ser du skøn ud! Elsker dit look! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du sød - Tuuusind tak Stine! <3

      Slet
  8. Jeg bliver aldrig træt af at se dig i den nederdel, for du er så god til at style den! Og din nye trøje er virkelig fed, og den klæder dig bare super godt! :-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh en dejlig kommentar, du er altid så sød - TAK <3
      Jeg er også bare helt forelsket i både trøjen og nederdelen selv, tror nok begge dele vil blive flittigt brugt :D

      Knus til dig!

      Slet
  9. Som sædvanlig ser du jo skøn ud i den nederdel!
    Dejligt outfit! :)

    Knus Mette

    mettebrandtdanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette, det er rigtig sødt af dig at sige!

      Knus lige tilbage! :)

      Slet
  10. Du ser rigtig fin ud! :)
    og NEJ bliver aldrig træt af nederdelen - for jeg er vildt misundelig!! :)

    Jeg bruger min torsdag på at slappe af :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvor er du sød, tak!
      Du må i H&M snarest så? Jeg ved de stadig sælger nederdelen
      - og måske den ligefrem er en del af januarudsalget?
      Jeg så i hvert fald den magen til i bordeaux, var sat ned til en 50'er forleden :D

      Det lyder da skønt <3

      Slet
  11. Nej, hvor er jeg dog vild med dit outfit! Du ser altid så smuk ud <3
    Jeg har brugt hele min dag på at slappe af, og resten af aftenen skal jeg bruge med min kæreste :-)

    Knus Simonie <3
    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det skulle komme fra dig!? ;) Men tusind tak søde <3

      Det lyder nu som en ret perfekt torsdag! :D

      Slet
  12. Fed måde at style den nederdel på!
    Og hvor er du smuk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak, dejligt du kan lide det! :)

      og iiih tusind tak, hvor er du dog bare skøn!

      Slet
  13. Flot outfit! Elsker din nederdel :)!

    Kram // upsidedown-yiyang.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt at høre, tak! :D

      Knus Louise

      Slet
  14. Super fin trøje!
    Jeg elsker bare at få kommentarer fra dig på mine indlæg søde<3
    Knus Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Right back at ya!
      Dine kommentarer er så skønne at få med på vejen - Ikke stop, hihi <3

      Slet
  15. Du er lige så fin, som du altid er. Jeg elsker den nederdel :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Og du er lige så sød, som du altid er! :D TAK :D
      Hihi, jeg elsker den altså også, må jeg indrømme.

      Slet
  16. VILDT fed trøje - har selv overvejet mig en af deres sportstrøjer... Kan være, at jeg skal få købt en! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak! Jeg eeeelsker den også :D
      Den er SÅ blød og behagelig, jeg kan kun anbefale den :D

      Slet
    2. Wouw, et lækkert outfit! Jeg må helt sikkert have fat i den trøje!
      Og så er jeg HELT vild med den nederdel!! Hvor kan man få fat i sådan en henne???

      forrensten så har jeg en konkurrence igang - som du kan deltage i her: http://martinesverden.bloggersdelight.dk/?p=1142 - Hvis det var noget ihvertfald.

      Tanker fra Martine
      http://martinesverden.bloggersdelight.dk
      xxx

      Slet
    3. Ja, det må du altså! Den er så skøn :D
      Ih nederdelen bruger jeg godt nok også flittigt!! Den er fra H&M - De har den stadig, så afsted med dig :D Den kostede også kun 129, hvilket kun gør den endnu mere perfekt ;)

      Knus Louise

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥