Nail Candy ♥

15.01.13




Søndag aften fik jeg lyst til at være lidt kreativ, mens jeg sad og så en eller anden romantisk komedie i tv. Jeg besluttede at jeg ville prøve, at lave nogle leopard negle - Og her er resultatet så. Jeg er selvfølgelig ikke hundrede procent tilfreds, men jeg tænker, øvelse gør vel mester, ikke? Det var faktisk meget hyggeligt at sidde og nusse med, sådan en stille søndag aften, så måske det ikke er sidste gang, jeg prøver at lave sådan noget, lidt anderledes.
Nå, jeg ville bare lige dele det med jer piger. Der kommer outfit-indlæg på bloggen senere, så kig endelig forbi! I må ha' en SKØN dag :) <3


25 kommentarer:

  1. Skal vi følge hinanden :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Årh det var altså RET sødt sagt ;) Taaak :D

      Slet
  3. Det er superkreativt! :-) Jeg kan dårligt holde min hånd stille nok til at lægge alm. lak! (og da slet ikke tålmodighed til mere!)

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  4. Ej, det er da mega cool lavet!! Jeg vil også prøve, bare med guld og brune farver i stedet for :D

    http://www.bloglovin.com/blog/3663625/sofies-closet

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, hvor er det sødt af dig at sige!

      Jaaa, prøv! Og ta' billeder, så jeg kan se :D hihi

      Slet
  5. Ej, hvor er det fint og kreativt! :)
    Flot resultat!!

    Knus Mette <3
    //http://mettebrandtdanielsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih dejligt du synes det! :D

      Tusind tak Mette <3

      Slet
  6. Hvor er de bare fede.. De er jo mega godt lavet, så hvordan kan du ikke være tilfreds? Jeg er helt misundelig på dine negle lige nu. De vil jo passe perfekt til weekendens bytur :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud hvor er du bare sød - TAK!! :D <3
      Fedt du kan lide det, det glæder mig!

      Hvis jeg kan, så kan du også! :D
      Ellers må du snyde, og gå i Matas og købe Sally Hansens Nail stickers,
      de er så fine og det ser SÅ godt ud - De laver også leoprint ;)

      Knus til dig!

      Slet
  7. Shit, de er flotte! Det ser altså virkelig godt ud :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh det var mega sødt sagt!! Tuuusind tak skal du ha' <3

      Jeg får jo helt lyst til at prøve noget lignende igen en dag :D

      Slet
  8. Søde negle har også lavet sådan nogle engang ♥
    Knus Malene http://justadelprado.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt :D
      Tusind tak, dejligt du kan lide det!

      Knus Louise

      Slet
  9. Sindsygt nice negle! De er herre flotte! Er selv mega hooked på det med leopard lige for tiden! Tak for kommentaren på min blog. Det blev jeg rigtig glad for :) Fed blog i øvrigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er det sødt af dig at sige :D Det glæder mig du kan li' dem!
      Jeg har også en kæmpe svaghed for leopard, hihi.

      Det var skam så lidt - Selv tusind tak, det er så dejligt!! :)

      Slet
  10. De er jo VILDT fede de negle! :D Mine skal lige komme sig efter jeg har fået de gelenegle
    af som jeg havde fået sat på og så glæder jeg mig til at prøve min nye neglelak! :)

    Knus til dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du søøød, TAK! <3 Dejligt du kan lide dem!!! :D

      Ja, kunne godt forestille mig, at neglene liige skal ovenpå igen :)

      Knus lige tilbage til dig <3

      Slet
  11. Ej søde Louise, hvis du selv har lavet dem uden skabelon eller noget, så skal du altså være stolt! :D De er mega flotte! Og passer jo perfekt til tidens trend med leopard.Hvor du kreativ :D

    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød! :D
      Jeg har ikke brugt skabelon eller noget - Og det synes jeg også selv er RET tydeligt, hihi.
      Men tusind tak for dine mega søde ord, de varmer sådan!!! :D

      Knus til dig!

      Slet
  12. De er virkelig flotte!
    Når jeg forsøger mig med nailart går
    det altid galt. haha! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak skal du ha' :D
      Haha, jeg kender det godt. Det kræver også lidt tålmodighed, det har jeg det ikke altid så let ved :D

      Knus <3

      Slet
  13. Ej, hvor er de bare seje!! :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥