Black & Gold with a twist of cheetah ♥

15.01.13


Der var et par af jer, der nævnte, at I godt kunne tænke jer at se et outfit-indlæg med min nye leopard cardigan - Så det får I selvfølgelig ;) Outfittet er fra igår, og helt ærligt, det er ikke noget særligt, meeen en cardigan med leopardprint gør alligevel en del ved et meget enkelt og halvkedeligt sæt tøj :) Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har haft bukser på, fordi jeg på det sidste har rendt så meget rundt i mine skater skirts, hihi. Men håber I kan lide dette stille og rolige outfit :) Jeg er i hvert fald rigtig glad for min cardigan, som jeg er sikker på, nok skal blive luftet flittigt! Så må jeg prøve at være mere opfindsom med stylingen fremover :D



Jeg håber I har en rigtig god dag piger! Ser I Paradise nu hvor det er startet igen, eller? Jeg skal i hvert fald se det program med Paris Hilton EFTER Paradise Hotel, hihi.

PS. I er DEJLIGE!



32 kommentarer:

  1. LÆkker cardigan! Og så er du jo bare så smuk :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har også kigget på den cardigan så længe, men jeg har kun kunne finde den i str 42 og det er simpelthen alt for stort, desværre.. Du ser så godt ud i den, som altid søde Louise <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor irriterende! Jeg blev altså også glad, da jeg fandt den - På tilbud OG i min størrelse, juhuu :D
      Tusind tak for dine skønne ord, du er så sød :D <3

      Slet
  3. Fed cardigan, bukserne er virkelig også lækre!

    Har en konkurrence kørende på bloggen
    om den smukkeste kjole fra Acne, kig endelig forbi.
    http://www.nanapankalla.dk/2013/01/giveaway-acne-dance-dress.html

    / Knus Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak - Dejligt du kan lide det! :D

      Slet
  4. Hvor er den bare fed, den cardigan og synes at du har stylet den rigtig godt med de sorte bukser og guld bæltet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er dejligt at høre Ida, tusind tak skal du ha' :D

      Slet
  5. Jeg følger også dig nu :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuu, hvor er det dejligt at høre :D

      Slet
  6. Rigttiiiig fint sæt! :D
    Og du er altid så pææææn! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du selv være!! :D Men tuusind tak :D <3

      Slet
  7. Wooooow et smækker lækkert outfit! ;D Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, intet indlæg er komplet uden en kommentar fra DIG!

      Thanks girl :D <3

      Slet
  8. Wow er helt vild med det du har på, virkelig det hele! Du kan virkelig bære det! :-)
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud, hvor er du dog bare sød!
      Tusind, tusind tak skal du ha' - Det varmer :)

      Slet
  9. Ih hvor er den cardigan altså fin! Øv hvor måtte den gerne bo hos mig

    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er altså også meget glad for den! :D

      Pssst.. Den kan stadig fås i H&M, og så er den sat ned... afsted med dig.... ;)

      Slet
  10. Det klæder dig helt vildt godt med bukser! Synes slet ikke, det er et kedeligt outfit <3
    Du ser flot ud som altid :-)

    Knus Sanne
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altid så sød! <3
      Tusind tak, dine ord og kommentarer varmer altid! :)

      Slet
  11. Super fedt outfit!
    jeg følger klart med i begge programmer(Jeg skal til at lade vær med at se så meget tv):)
    Knus Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D
      Haha, jeg kender det godt! Man bliver sgu afhængig af det lort ;)

      Slet
  12. Svar
    1. Årh tak! Dejligt du kan lide dem :D

      Slet
  13. Flot outfit, elsker måden at din cardigan bryder det sorte på! :-)

    Du må undskylde hvis du finder denne kommentar generende, men det vil ihvertfald betyde en hel masse, hvis du klikkede forbi min blog, og skrev en kommentar.

    http://www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også lidt det jeg tænkte, helt sort og så noget leopard for at pifte det op :D
      Så det glæder mig, du kan lide det! :D

      Hihi, jeg tjekker skam din blog regelmæssigt (og smider kommentarer), men gør det gerne igen ;)

      Slet
  14. Rigtig fedt outfit!

    Måske du ville kigge forbi min blog og smide en kommentar? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak skal du have! :)

      Selvfølgelig vil jeg det :)

      Slet
  15. Svar
    1. Årh tusind tak, jeg er også glad for den :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥