When in doubt, wear red ♥

16.01.13


Hej piger :)
Jeg håber I har gang i en rigtig god dag, og at I kan holde varmen?? :) I skrivende stund er det -10 grader her, hvor jeg er. Åhh det er altså liiiige koldt nok, ikke?

Nå. Idag hoppede jeg i mine røde bukser, som jeg er så glad for! Jeg elsker den pang røde farve, men jeg synes nu ind i mellem, at de kan være lidt svære at style - Men det har nok også noget at gøre med, at mange af de bluser jeg har hængende i skabet, også er i alle mulige farver - Jeg mangler virkelig nogle helt enkle, sorte bluser, som kan sættes sammen med alt :) NÅ, men jeg fandt så denne strik fra Gina Tricot, som jeg faktisk helt havde glemt, jeg havde.. Hov.. Men nu blev jeg helt glad for den igen, haha. Kender I det? ;)

Blitzen på kameraet giver bukserne en lidt sjov farve, men de er altså postkasserøde, som det første billede i collagen viser :)



Det var lige, hvad jeg havde på hjertet :) Nu skal der tjekkes blogs, og så burde jeg nok også snart komme igang med et eller andet aftensmad, hmm.. I må ha' en rigtig skøn aften søde piger. Skriv en masse kommentarer, ikke? Det gør mig så glad :) <3


51 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ihh hvor er du dog bare sød!! TUSIND TAK - Det varmer <3

      Slet
  2. Lækkert outfit. Jeg er helt vild med dine øreringe - jeg har engang haft nogle lignende, men den ene er desværre forsvundet!

    http://www.bloglovin.com/blog/3663625/sofies-closet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sofie :D
      Ej hvor irriterende - Måske mine stadig kan findes i Pieces? :)

      Slet
  3. Du er så flot!
    -10 grader, hold da op.. Jeg tør ikke engang se, hvor koldt det er her :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, du er sød! TAK <3
      Det er aaaalt for koldt, det kunne altså godt ta' at blive plusgrader snart :D

      Slet
  4. Du er vildt flot! Den trøje holder virkelig ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er vildt sød! TAK! :)

      Dejligt du kan lide den :D

      Slet
  5. Super fede bukser! Personligt er jeg helt vild med at have en "pang farve" til at skabe blikfang :-)

    http://fiemalling.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak :D
      Det kan jeg nemlig også rigtig godt lide :D Fedt du har det på samme måde!

      Slet
  6. Super lækkert outfit og du ser flot ud i røde bukser. Jeg har aldrig selv turde købe bukser i vilde farver, for jeg aner ikke hvad jeg skal tage på dertil. Men det kunne da være man skulle overveje det :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Overvej det!! Hihi. Men jeg må advare dig, man bliver afhængig - De røde var de første farvede bukser jeg købte, og nu har jeg bukser i aaaalle farver, haha. Men det er så fint, specielt til sommer :D

      Tusind tak for dine søde ord <3

      Slet
  7. Igen, igen, igen - ser du fantastisk ud! :)
    Jeg er tosset med farven på dine jeans! :D

    Knus og kram Amy

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh du er sgu da skøn - Tusind tak <3

      Hvor er det dejligt du kan li' dem :D

      Slet
  8. Lækre jeans og outfit! :-)

    SvarSlet
  9. Er vildt tosset med farven på jeansene!

    // http://heartattaack.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at høre! Tusind tak for din kommentar :D

      Slet
  10. Svar
    1. Jeg elsker elsker elsker også bare rød! :D <3

      Slet
  11. Er helt vild med de røde jeans! Og med trøjen også! Elsker næsten alt det tøj du hopper i smukke ;-).
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det bare dejligt at høre, det varmer virkelig! :D
      Tusind tak skal du ha' søde Kathrine!! :D

      Slet
  12. Svar
    1. Ih hvor dejligt at høre :D Tak!

      Slet
  13. Puuuha - ja det er koldt! :(
    Men det ser godt ud det outfit! :)
    Ja kender alt for godt det med at finde
    glemte sager i skabet! Det er nu meget nice! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Hihi, ja. Det er jo næsten som at få lidt nyt igen ;)

      Slet
  14. Jeg kunne godt tænke mig et par røde eller pinke bukser. Men alligevel er jeg lidt skeptisk for det :-P
    Men det ser rigtigt godt ud på dig :-) Håber du laver et indlæg med dine blazers.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jeg har både de røde her, og så pink jeans - og jeg elsker dem! :D
      Du må bare kaste dig ud i det :D

      Der vil helt sikkert komme sådan et indlæg i den nærmeste fremtid :)

      Slet
  15. Fedt og afslappet outfit - du har gjort det igen smukke! ;D
    De øreringe har jeg også, er så glade for dem! :) Knus til dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. PS. Det er bare SÅ koldt! ;(

      Slet
    2. Juhuuu, dét glæder mig at høre, hihi. TAK <3

      Jeg synes også bare øreringene er så fine - Jeg er ked af, jeg ikke også købte dem i sølv, haha.

      Knus <3

      Slet
  16. Super super fin blog du har! Hvor er du pæn ! Jeg følger din blog, har du lyst til at følge min blog tilbage? :-) http://bysarahgratlov.blogspot.dk/ btw så tak for din fine kommentar på min blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak for dine søde ord, de varmer!
      Og tusind tak fordi du vil følge mig - Selvfølgelig vil jeg følge tilbage :)

      Slet
  17. Jeg elsker dine øreringe, hvor er de bare fede :D sådan et par må jeg eje! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, dejligt du kan lide dem :D Tak Stephanie! :D

      Mine er fra Pieces, hvis du vil på jagt efter dem <3

      Slet
  18. Cool!!
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    SvarSlet
  19. Din blog ser rigtig fin ud! Kig gerne forbi min, har i øjeblikket en giveaway i gang :)

    http://ljubljanac.blogspot.dk/2013/01/giveaway.html

    SvarSlet
  20. De røde bukser er virkelig lækre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida :D Jeg er også meget glad for dem!

      Slet
  21. Hvor ser du dog godt ud, søde Louise!
    er vild med de røde bukser <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak smukke! Dejligt du kan lide det <3

      Slet
  22. Jeg elsker dine støvler! Og bukserne! Generelt hele outfittet! :-)

    Det vil betyde utrolig meget for mig hvis du smuttede forbi min blog, og skrev en kommentar. Du må forresten undskylde hvis denne kommentar irretere dig. :-)

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt at høre - Mange, mange tak :D

      Slet
  23. Fint outfit :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Den knit der er altså temmelig skøn! :) Må vidst ud og kigge lidt i butikkerne..

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tak :D

      Ja, det bliver du godt nok nødt til :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥