Just dreamin' ♥

27.01.13







Idag står den for mit vedkommende på familiefødselsdag. Min kærestes søster bliver nemlig 25 år. Derfor ville jeg ønske, at jeg kunne hoppe i et af ovenstående outfits, da jeg synes de ville være perfekte til lejligheden. Specielt outfit nr. 1 og 2 er jeg helt forelsket i!


Alle ovenstående items kan lige nu findes i H&M og på H&M's hjemmeside. Åhh hvor har de dog bare mange lækre ting for tiden, det er helt forfærdeligt!! :)


Nå, men jeg må vel nøjes med at hoppe i noget, som rent faktisk kan findes i min garderobe lige nu - ØV ;)

Hvad skal I bruge jeres søndag på piger? 

Forresten TUSIND tak til de af jer, som har været inde og "Synes godt om" min Facebookside, det varmer helt enormt meget!! TAK <3

23 kommentarer:

  1. Uh nogle lækre outfits :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan li' dem smukke :D

      Slet
  2. Hold da op, nogle lækre outfits! :-D Jeg er særligt vild med nr 3! Men endnu engang.... Intet H&M her hvor jeg bor og de sender ikke til mit land :-( Dobbelt øv!

    Jeg tror bare, at jeg skal slappe af i dag. Arbejde lidt videre med mit room makeover, som snart kommer på bloggen. Ellers ikke det vilde ;-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nr. 3 er SÅ fint, ville elske at hoppe i det, når det bliver lidt varmere i vejret! :D

      Årh din stakkel, jeg ved seriøst ikke, hvad jeg skulle gøre uden H&M, haha. Køber nok størstedelen af mit tøj der :)

      Ih det lyder som en dejlig dag! :D

      Slet
  3. Det er virkelig noget fedt kluns du har fundet der!! :-) Kig forbi min konkurrence her: http://astridcold.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Fedt du kan lide det!

      Slet
  4. Hey Louise, blev inspireret at dit sidste indlæg med at føre din blog ud på fb. Jeg har liked din blog på fb og har selv lavet en fb side med min egen blog. Så jeg tænkte på om du ville like min fb side? http://www.facebook.com/#!/Justadelprado

    Knus Malene ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig vil jeg da det! Tusind tak fordi du har gidet at like min, det betyder alverden <3

      Slet
  5. Forstår jeg godt, at du godt kunne :D
    det er nogle vildt lækre outfit's og tillykke med din søster <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du også kan lide dem Stephanie :D

      Tusind tak <3

      Slet
  6. Jeg elsker outfit nr. 1. Det er lige mig :D
    Og det lyder da som en hyggeligt søndag. Jeg har bare brugt min på lidt træning og på at se den dumme håndboldkamp, haha!

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også SÅ fedt! Jeg elsker bukserne og jakken, det er bare gennemført :D

      Haha, ja hold da op en SKOD kamp! Så den også godt - Vi sad alle til fødselsdagen og fulgte med. Spiiild af tid ;)

      Knus <3

      Slet
  7. Jeg er ret vild med blusen på første billede. Den er altså virkelig fin! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre :D Jeg ville gerne eje det hele, haha.

      Slet
  8. Jeg er vild med nr. 2 :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et virkelig fint sæt! :D

      Slet
  9. Flotte outfits og rigtig fin blog du har!

    // kram
    kristinaogmelanies.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak for kommentaren, det varmer <3

      Slet
  10. Fine outfits! Og vil give dig ret mht. H&M her for tiden..
    De har nogle virkelig lækre ting! :)

    Knus Mette <3
    //http://mettebrandtdanielsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har de virkelig! Det er lidt farligt, haha. Men samtidigt skønt :D

      Knus <3

      Slet
  11. Inspirerende billeder :)!

    Tak for din søde kommentar ved mit "sport" indlæg, jeg har nu fået tilføjet en fast læser knap som jeg håber du vil gøre brug af! jeg følger i hvertfald med hos dig :)

    Celina
    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Org har selv savlet over H&M nye forårs kollektion!
    Knus Amandaoliviadalum.blogspot.com
    Kig forbi smukke:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥