Feelin' pink ♥

31.01.13


Hej piger :)
Jeg syntes, det var på tide med et outfitindlæg, og sådan her ser jeg altså ud på denne torsdag. Sorte jeans, sorte støvler, sort statement halskæde tilsat en skrigende pink strik, store øreringe (som selvfølgelig ikke kan ses på billederne, øv) og en kæmpe ring. Det er jo et meget stille og roligt outfit, men yderst behageligt og hyggeligt! Håber I kan lide det :) 


Nu skal der ordens vasketøj og andre praktiske ting, åhh.. Hvad bruger I jeres torsdag eftermiddag på? <3




27 kommentarer:

  1. Wow hvor ser du godt ud smukke! Den farve er virkelig god til dig :-) <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du bare sød. Tusind tak, selv smukke <3

      Slet
  2. Sassy Pnik Lady! ;D Er vild med dit outfit smukke!
    Og du ser bare så sød og bedårende ud på billederne! :)
    - Din ring er vild fed! :D
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg elsker dine kommentarer altid!
      Hvor er du bare skøn - TAK SMUKKE <3
      Dejligt du kan lide det :D

      Slet
  3. Du er alt for lækker i pink - Den farve klæder dig virkelig godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er alt for sød - Tuuusind tak Ida! :D

      Slet
  4. Er helt vild med strikken søde!


    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih taak :D Dejligt du kan lide den, selv om den er meget.... skrigende :D Haha

      Slet
  5. Hvor er den bare smuk :D
    jeg elsker farven til dig !

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak Stephanie, hvor er du sød!! :D

      Slet
  6. Hvor ser du bare fin ud! :)
    - Dejlig farve til dig!!

    Knus Mette
    ///mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak søde Mette, det varmer <3

      Slet
  7. Du er simpelthen så fin som altid! Du bærer pangfarver super godt, og jeg synes det er så flot! Får det desværre aldrig købt selv :-)

    Knus til dig <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du bare skøn - TAK <3
      Du sku' bare hoppe ud i det, hvis du selv er glad for pangfarver, hihi.
      Kan kun forestille mig det ville klæde dig! Hvis en blegfis som mig kan bære det, kan du I HVERT FALD også! :)

      Knus lige tilbage <3

      Slet
  8. Åh, du ser skøn ud! Elsker dine outfit billeder :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh jaer en dejlig kommentar! <3

      Tusind tak søde, det varmer enormt når det kommer fra dig - Jeg beundrer jo altid DINE outfit billeder :D

      Slet
  9. Hvor ser du bare skøn ud. Jeg elsker din lækre strik :D

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange, mange tak søde pige - Det varmer!! :D

      Slet
  10. Hej Louise! :)

    Jeg er ny fast læser af din vidunderlige blog!
    Har ingen blog selv, men har oprettet en bruger
    for at kunne følge mine yndlings bloggere!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en vidunderlig besked at få.
      Tusind tak, hvor er det bare dejligt du vil følge med,
      du aner ikke hvor meget det betyder! TAK <3

      Slet
  11. Tusinde tak for din kommentar på min blog - det betyder meget.
    Det er da uden tvivl en super lækker blog du har!
    Det kan være du vil følges? Jeg er ihvertfald fast læser nu.

    Knus Victoria :)
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun sige i lige måde, det varmer altid at få en kommentar med på vejen! :)
      Og at du ovenikøbet vil være fast læser også, det glæder mig SÅ meget!

      Tusind tak - Jeg følger også din blog <3

      Slet
  12. Lækker trøje og lækker farve :-) God weekend søde.
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide den :D

      Tak, håber også du havde en god weekend <3

      Slet
  13. Årh alt for lækkert outfit Louise! Elsker virkelig blusen og halskæden. Elsker, at du ikke er bange for at gå med farver (;

    Forresten har jeg en giveaway kørende med de lækreste øreringe. Kig forbi, hvis det har interesse (:
    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde - Dine kommentarer varmer altid sådan!
      Før i tiden gik jeg altid i sort, hvid og grå,
      men nu kan jeg slet ikke undvære farver :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥