I need YOUR help ♥


Hej dejligste læsere!

Nu har jeg, endnu engang, brug for jeres hjælp!

Jeg har længe overvejet, at oprette en Facebookside til min blog - Men er det noget I kunne være interesserede i at følge?


Jeg kan personligt godt lide, at følge med på bloggeres Facebooksider - Det er en smart måde at blive opdateret omkring nye indlæg, og andre generelle ting ang. bloggen og det gør det vildt let at kommunikere mellem bloggeren og læserne, f.eks. ift. spørgsmål, giveaways, opdateringer osv. Samtidigt synes jeg også det gør bloggen lidt mere personlig, da ens læsere kan komme endnu tættere på.


Men hvad synes I? Der er jo ingen grund til at oprette en side, hvis ingen ville gide, at følge med alligevel :D Har I Facebooksider til jeres blogs? Hvis ja, så link endelig til dem i en kommentar, så jeg kan finde dem og følge med <3


Nu ville det være virkelig øv, hvis INGEN kommenterer det her indlæg, haha.


Nå. Jeg håber virkelig I vil bruge et par sekunder på at give mig lidt feedback :D

Håber I har haft en fantastisk weekend indtil videre piger, og at I også får nydt jeres søndag fuldt ud! :D

28 kommentarer:

  1. Lækker hue :D ih jeg elsker farven på den! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tak :D Farven er også fantastisk!

      Slet
  2. God ide smukke!! Jeg vil i hvert fald gerne følge med på facebook også.
    Min facebook side for bloggen kan du finde her: https://www.facebook.com/#!/KissKissBangBangByStine

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor lyder det bare godt - TAK! <3

      Tusind tak for din feedback smukke pige! Jeg vil hoppe ind og følge din side :)

      Knus til dig!

      Slet
  3. Jeg har en facebook side, og din hue er forresten helt vildt fin! .-)

    Det vil betyde rigtig meget for mig, hvis du kiggede forbi min blog, og skrev en kommentar! :_)
    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
  4. Jeg synes ikke specielt meget om facebooksider, det er derfor jeg ikke selv har en :-) Det eneste jeg bruger dem til, er når en blog jeg læser lavet et nyt indlæg på bloggen, så er det en god reminder, når der bliver slået noget op på facebook om det.

    www.annagardel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din feedback, altid dejligt at høre folks meninger! :)

      Men ja, det er nemlig en smart måde at blive opdateret omkring nye indlæg på :)

      Slet
  5. Svar
    1. Årh mange tak skal du ha' :D

      Slet
  6. Super god ide!
    Jeg vil helt sikkert gerne følge dig :)

    Min kan du finde her:
    https://www.facebook.com/simoneshverdagstanker

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er så sød altid, det glæder mig at høre!

      Jeg har besluttet at oprette en :D
      Og så vil jeg selvfølgelig også gå ind og følge din <3

      Slet
  7. Du har simpelthen de flotteste blå øjne!
    Jeg vil meget gerne følge med, og jeg har også en Facebook side til min blog :-)

    https://www.facebook.com/pages/Sofies-closet/249027165150414?ref=tn_tnmn

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød! Men er der nogen, der har flotte øjne, så er det dig!

      Ih hvor er det dejligt at høre - TAK!
      Jeg vil også gå ind og følge din i hvert fald! :D

      Slet
  8. GØR DET!!!! Jeg følger dig gerne! :D Du er så smuk på det billede! :)
    - Og som Sofie siger, vildt smukke blå øjne! :) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuu, det glæder mig - TAK! <3
      Jeg har besluttet at oprette en :D Nok imorgen. Hihi.

      Ih tusind, tusind tak skal du ha' smukke, så sødt sagt <3

      Slet
  9. Jeg har ikke en Facebook-siden, men jeg synes det er en god idé! :)
    Vil gerne følge dig på facebook også <3

    Knus Mette
    // http://mettebrandtdanielsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare dejligt at høre, det glæder mig virkelig!
      Tusind tak søde Mette <3

      Slet
  10. Jeg overvejede også i et stykke tid, om jeg skulle lave en facebook side. Men er rigtig glad for jeg gjorde det, for har fået mange flere læsere siden da og det er en god måde at interagere med læserne på :)

    Du kan se min her: https://www.facebook.com/imeldascloset.dk

    Vil meget gerne følge dig, når/hvis du laver en facebook side (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne jeg godt forestille mig. Og så er det da også bare hyggeligt og praktisk :D
      Men samtidigt er jeg bange for, at ingen ville følge den, haha.

      Men det glæder mig virkelig, at du gerne vil følge med <3
      Har besluttet at oprette én en af de nærmeste dage!
      Jeg vil selvfølgelig også gå ind og følge din :D

      Slet
  11. Har lige fundet din blog - og følger nu med via bloglovin. Det er en rigtig fin blog du har :-)
    Ang. facebook, så syntes jeg da bestemt det er en god ide - men man skal også være god til at skrive derinde - jeg oprettede en side til min blog, men jeg var godt nok dårlig til at få den opdateret. Måske jeg skulle få lavet om på det :-) .. Anyway - det er en super fin blog .

    Kig forbi min blog www.madebyrikke.dk

    Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det glæder mig virkelig helt enormt meget, tusind tak! :)
      Dejligt med lidt feedback - Du har ret i, at det er lidt vigtigt at huske at opdatere den :D Hihi.
      Det ville jeg også prøve at sørge for, at få gjort så ofte som muligt :D

      Tusind tak skal du ha', hvor er det dejligt at høre.
      Jeg vil hoppe forbi din blog med det samme :)

      Slet
  12. Har lige fundet din blog - og følger nu med via bloglovin. Det er en rigtig fin blog du har :-)
    Ang. facebook, så syntes jeg da bestemt det er en god ide - men man skal også være god til at skrive derinde - jeg oprettede en side til min blog, men jeg var godt nok dårlig til at få den opdateret. Måske jeg skulle få lavet om på det :-) .. Anyway - det er en super fin blog .

    Kig forbi min blog www.madebyrikke.dk

    Kh Rikke

    SvarSlet
  13. Jeg har ikke selv en facebookside, og har heller ikke planer om at få en - jeg er ikke så vild med idéen.
    Men jeg vil da følge dig, hvis du laver en :-)
    Du er smuk på billedet - godt du købte huen!

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din feedback søde, altid dejligt at høre folks meninger - og det er dejligt du er ærlig!
      Og det er endnu dejligere at du ikke er så vild med idéen, men at du stadig ville følge mig, det varmer <3

      Årh hvor er du sød at sige sådan, tusind tak!! :)

      Knus til dig <3

      Slet
  14. Jeg var selv i samme situation som dig for kun 2 dage siden og jeg endte sgu med at oprette en facebook side til min blog, selvom at jeg synes at det var lidt skræmmende.. Og jeg kan virkelig kun anbefale det! Det er rart at have en facebook side hvor at man kan smide at muligt underligt op ;) Glæder mig til at se dig fan-side.. :)

    Min er her http://www.facebook.com/pages/Natulia/519792541374580?ref=hl

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det fedt du lige deler det med mig! :D
      For det er præcis sådan jeg tænker - At det kunne være et sted, man kunne smide alt muligt op, som man måske ikke nødvendigvis ville poste på bloggen. Men som på en måde alligevel er relevant eller noget i samme stil, eller ja.. bare hvad man lige føler for at poste :D

      Min side kommer op at køre her en af de nærmeste dage, så håber jeg bare folk vil følge med, haha.

      Tak for din kommentar! :) Jeg vil hoppe ind på din facebook side og "like" :D

      Slet
  15. Gør det:-)
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥