I may or may not have done some shopping ♥


Hej sødeste piger!
Jeg vil gerne lige takke jer rigtig mange gange, for jeres feedback til mit sidste indlæg - Det betyder rigtig meget, at I gider bruge tid på, at kommentere og komme med jeres mening, så tusind TAK!!! <3
I har givet mig blod på tanden, og jeg har efter lidt overvejelse besluttet, at jeg vil oprette en facebookside til min blog, så den håber jeg selvfølgelig I vil følge. Og så skal jeg også lige ind og "like" de sider, som I linkede til :D

Nå, nu til noget helt andet; Nemlig min dag i billeder :)

Yndlings morgenmad! Kellogg's All Bran, havregryn, mandler og Pink Lady æbler, mmm <3


Efter lidt morgenmad fik jeg endelig lettet måsen op i det der træningscenter, efter flere måneders pause. Åhh det er hårdt at komme igang igen!
Senere stod den på shopping med min veninde, Line. Det var så hyggeligt med en tøsetur - Det er helt overdrevet så lang tid vi kan bruge i butikker (og i prøverummene), men gud hvor er det bare skønt! :)

Ellers er min dag gået med læsning i lidt blade, dejligt afslappende! Og så har jeg modtaget denne lille seddel fra postbuddet, som forgæves har været forbi med en pakke. Så jeg tror nok liiige jeg skal en tur på posthuset imorgen ;)


Nu sidder jeg og sumper i sofaen med "She's All That" kørende i baggrunden, og er såååå træt, hihi. Hvad er jeres dag gået med piger? :D


9 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig dag :-) Jeg skal også hente pakke på posthuset imorgen ;-) ..

    Kh Rikke / www.madebyrikke.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det er SKØNT at modtage pakker! :D Håber pakken var ligeså god som håbet ;)

      Slet
  2. Årh lækker morgen mad! ;D Glæder mig til at se hvad du har været ude og købe! :)
    Ser frem til at følge dig på din kommende FB side din smukke tøs! :)
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød :D Der er indlæg på bloggen nu, med mine køb :D

      Ih hvor er det dejligt at høre! Den er lige på trapperne, har været lidt igang med den idag ;)
      Den bliver nok offentliggjort imorgen eller i overmorgen <3

      Knus til dig søde!

      Slet
  3. Jaaa, glæder mig til at se din fb side smukke! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sødt af dig at sige! Jeg lover dig, den er lige på trapperne! :D

      Slet
  4. Så fin du er - dejligt med en anden brilleabe også :b hihi.

    Og den morgenmad ser jo fabfabfab ud!!! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja ikk? Det er første gang jeg viser mig med briller på bloggen - Det krævede lidt mod :P Haha.

      Jeg ELSKER virkelig også den morgenmad, haha. Skøn start på dagen! :D

      Slet
  5. Mmh lækker morgenmad - det skal vidst lige prøves :-)

    http://gittebro.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥