New Years Eve ♥

01.01.13

Hej skønne, skønne læsere :)
Rigtig, rigtig godt nytår til jer!! Jeg håber virkelig at I er kommet rigtig godt ind i det nye år, sammen med jeres aller nærmeste!


For mit vedkommende blev makeuppen lagt lige sent nok, (der gik det også op for mig, at jeg ingen foundation havde, ikke helt optimalt nytårsaften) håret blev sat med lidt stress og tøjet blev fundet i sidste øjeblik - Så typisk mig! Men jeg endte med at ha' en rigtig dejlig nytårsaften, forholdsvis stille og rolig, men præcis som jeg ønskede, og sammen med nogle skønne mennesker. Vi fik danset, sunget og hygget, og der manglede absolut intet! Men jeg synes godt nok jeg har været FLAD idag - Jeg forstår slet ikke, hvor dagen er blevet af :)







Det var det outfit, jeg valgte at hoppe i, da jeg skulle fejre begyndelsen på det nye år :) Ikke det vildeste nytårsoutfit, men alligevel tilsat lidt palietter og glimmerneglelak :) Jeg havde også en stor sløjfe i håret, hvor der med sølv skrift stod "Godt Nytår", fint ikk? ;) Hihi.


Kom I godt ind i det nye år piger? :D Hvem fejrede I det med?



<3

34 kommentarer:

  1. Hvor er du bare fin! Godt nytår!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak!! :D Rigtig godt nytår til dig også!

      Slet
  2. Fedt outfit! Og fin blog - tjek evt. vores blog: Kristinaogmelanies.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) Jeg kigger forbi snarest! :)

      Slet
  3. Hvor er det bare et flot outfit. Super lækkert :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh mange tak Stefanie, dejligt du kan lide det! :)

      Slet
  4. godt nytår hvor er du bare så fin:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig godt nytår til dig også :D Og tuusind tak <3

      Slet
  5. Det lyder rigtig hyggeligt og neeeeej hvor er du bare fin! :D
    Er især vild med din nederdel og dit hår! :)

    SvarSlet
  6. Jeg synes da det er et rigtigt fint sæt til nytår! Og især med sløjfen i håret (; Eeelsker din clutch! Hvor er den fin altså (:

    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg er glad for du kan lide det!! :D

      Slet
  7. Hvor ser du altså fin ud! lyder til at have været en super god aften for dig :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Simone! :) Ja det var det i hvert fald også, håber din var ligeså god! :D

      Slet
  8. Du ser fantastisk ud :-) Håber du havde en god aften!

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød - TAK!! :)

      Knus

      Slet
  9. Du ser super godt ud! Så flot :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    Jeg har Stine A giveaway på bloggen, hvis du er interesseret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tuuusind tak Katrine, hvor er det sødt af dig at sige!! :)

      Slet
  10. Ej jeg synes, du så fin! Er helt vild med dit look. Især din nederdel samt neglene!
    Så fint :-)
    Ville elske at høre din mening om mit nytårsoutfit!
    Godt nytår!

    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusind mange tak!! :)

      Jeg kigger forbi din blog med det samme, hihi. Rigtig godt nytår til dig også! :)

      Slet
  11. Wow! du ser godt ud, er vild med den nederdel! :)

    Godt nytår! :)
    xoxo
    /simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh du er så sød altid - TAK!! :) Godt nytår lige tilbage <3

      Slet
  12. Hvor er du bare super flot! Jeg synes dit outfit var et perfekt nytårsoutfit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak for de søde ord! <3 Det glæder mig du kan lide det! :D

      Slet
  13. Hold da op, hvor ser du bare godt ud!! Hvor er du smuk :) <3
    Jeg fejrede nytårsaften sammen med min kæreste. En stille og rolig aften, men den var super hyggelig og god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er det bare sødt af dig at sige, det varmer - TAK!! <3

      Jeg håber at kunne holde en nytårsaften ligesom din engang også, det lyder fantastisk hyggeligt!

      Slet
  14. Synes overhovedet ikke man kan ane, at du ikke har foundation på - enten har du rigtig smuk hud, ellers fandt du bare en anden løsning. Under alle omstændigheder, synes jeg du slap godt fra make-uppen på trods af lidt stress (synes aldrig man har nok tid til at gøre sig klar til nytår :P)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde heldigvis en rimelig "hud-dag" - Kender du det, at man plejer at vågne op med en bums på vigtige dage? Haha. Det skete dog ikke! Og så fandt jeg en BB cream i gemmerne, som dog ikke er fantastisk på min hud, men som vel var bedre end ingenting, og så pudder oveni ;)

      Haha, godt det ikke bare er mig, der har det sådan - Jeg går også bare altid for sent igang! :P
      TAK for din søde besked! :)

      Slet
  15. Rigtig flot outfit :)

    Kig gerne forbi http://innocentcherry.blogspot.dk :)

    SvarSlet
  16. Svar
    1. Årh hvor er du bare sød - Tusind tak!!! <3

      Slet
  17. ELSKER outfittet! Så flot! Man kan ikke slet ikke se at du har måttet gøre dig klar i stress! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det er jeg virkelig glad for du siger faktisk! :D Tuuusind tak Line! :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥