Just a little twist ♥

01.02.13


Hej søde piger. Jeg syntes lige I skulle ha' et hurtigt outfit-indlæg, nu hvor jeg har taget min nye taske i brug for første gang. Selve outfittet er jo sådan set bare sort - Sorte jeans, sort top og sort blondebluse - Men tørklædet med leopardprintet og den sarte rosa tasker løfter det hele lidt, synes jeg :) 
Beklager iPhonekvaliteten og de ikke helt optimale billeder, men jeg har vildt travlt lige nu, da hele familien sådan set bare venter på MIG, da vi alle skal en tur i IKEA og ose lidt, hihi. Men jeg synes bare lige I skulle ha' et lille outfit-indlæg. Håber virkelig I kan bære over med mig <3

Rigtig god weekend til jer alle! Hvad skal I bruge jeres fredag på?? :D

PS. Husk at følge mig på facebook! Det varmer ENORMT når jeg kan se, at endnu en har liket min side <3 I finder min side lige her http://www.facebook.com/AllThingsGlitters 

36 kommentarer:

  1. Lækker blonde t-shirt, har selv en masse små bluser og nederdele med blonder. Love it. ♥

    Knus Malene.
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh så er vi to - Jeg kan aldrig få nok af blonder! :D

      Tak for din kommentar! :D

      Slet
  2. Tusind tak for kommentaren på vores blog :)
    Har også kigget på din blog og den er super fed.. Fedt outfit også! :)
    Er blevet fast læser, håber du vil blive det sammen.
    - Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak, det glæder mig virkelig!! :)

      Selvfølgelig vil jeg det <3

      Slet
  3. Den taske er virkelig skøn! Elsker den farve, som helt sikkert bliver et hit denne sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Ida! Jeg elsker virkelig også den farve! :D

      Slet
  4. Sikke et fint og enkelt outfit! :D Så fin som altid!! :)

    Jeg skal slappe af, er jo syg /: Øv med bøv på, sgu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak, hvor er du sød :D

      Øv at du stadig er syg!! Håber du har det bedre, så du kan få nydt weekenden lidt <3

      Slet
  5. Hvor ser du bare godt ud Louise, det tørklæde er så fint
    og tasken, jamen den er fantastisk :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er søøød :D Tusind tak Stephanie, hvor er det dejligt du kan lide det :D

      Slet
  6. Vi kan rigtig godt lide din blog!

    Vi følger dig nu, håber du vil gøre det samme :)

    http://thebcloset.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt, det glæder mig virkelig - TAK! :)

      Jeg kigger straks forbi <3

      Slet
  7. Lækkert outfit smukke, er vild med leopard tørklæædet og den fine taske!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tusind tak smukke, det glæder mig du kan lide det! <3

      Slet
  8. Sikke en flot taske, og rigtig lækkert outfit. Jeg tror faktisk jeg har det samme tørklæde, som jeg faktisk ikke har brugt længe. Men det skal jeg da have lavet om på :D

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde! :D
      Fedt du har det samme tørklæde - Du må se at få det luftet snart så :D
      Dejligt jeg kunne minde dig om det, hihi <3

      Slet
  9. Sikke et fint outfit, jeg er helt vild med tørklædet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak, dejligt du kan lide det! :)

      Slet
  10. Hvor er du bare yndig at se på :-) Og lækkert outfit.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er det sødt af dig at sige! :D

      Slet
  11. Tørklædet passer super godt til det sorte outfit :-) Og også tasken! Du har ret i, at det løfter hele outfittet. Så fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du også synes det - Tusind tak Stefanie :D

      Slet
  12. Du ser alletiders ud - som altid! Sender du ikke dit tørklæde hjem til mig??? :P Hvor er det fedt! <3 Min fredag bød på arbejde og cafehygge med en veninde :)
    knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh du er altid så sød, tusind tak <3
      Haha, aaah jeg er ikke meget for at gå af med det ;) Men fedt du kan lide det! Haha :D

      Knus <3

      Slet
  13. Sejt, vidste ikke, du var på Face - tak for tippet, så kan man holde sig ekstra opdateret. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig da kun, hvis du vil holde dig opdateret via min facebookside, den er sprit ny :)

      Slet
  14. Hvor ser du bare sød ud! :) Og er helt vild med tasken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak!
      Dejligt du også kan lide tasken :D

      Slet
  15. SMUK som ALTID! :D Elsker dit tørklæde og din taske! :) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, SELV SMUKKE <3
      Dejligt du kan lide det, det glæder mig :D

      Slet
  16. Svar
    1. Du er da bare sød med sød på! (og smuk også, ikke mindst!)

      Tusind tak! :)

      Slet
  17. Sød og fin taske :-)!

    amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥