Celebrity Style Fight ♥

05.02.13


På trods af en aldersforskel på 14 år, er Selena Gomez og Katherine Heigl hoppet i den samme kjole - Men hvem synes I bærer kjolen bedst? :) Det kunne være sjovt at høre jeres mening.

Jeg tror umiddelbart jeg er mest til Selenas version - Den lilla farve er fantastisk til hendes kulør, og så synes jeg hendes frisure og accessories matcher kjolen super godt. Dog må jeg sige, at kjolen også sidder fantastisk på Katherine Heigl. Jeg er bare ikke så vild med stylingen af hendes hår, og så synes jeg det er lidt ærgerligt med de sorte sko til den smukke blå farve på kjolen. Men det er jo bare min mening, hvad siger I piger? :)


19 kommentarer:

  1. Jeg syntes Selena klæder kjolen bedst :-)

    http://www.camillasperspektiv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, også mig. Tak for din kommentar :)

      Slet
  2. Jeg synes Selena gør det bedst ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to :) Tak for din kommentar! :D

      Slet
  3. Jeg er enig med dig i Selena! <3

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi. Tak for din kommentar søde <3

      Slet
  4. Helt sikket Selena! :D Den ser lidt kedelig ud på Katherine.. Hihi :) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, synes også Selena har stylet den bedre :)
      Tak for din kommentar <3

      Slet
  5. Jeg er virkelig uenig. Den sidder ikke godt på Selena - hun har ikke rigtig former nok til den slags kjole, og den er for kort - jeg ville være lidt bange for, at den røg udfordrende langt op, så snart hun bevægede sig.

    Den er klart flottest på Katherine Heigl.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar - Det er altid sjovt at høre folks meninger :)
      Selenas version er klart kortere, men jeg synes ikke den er... slutty-kort, jeg synes det passer til hende :) Hehe.

      Slet
  6. Jeg synes den klæder dem begge godt. Men det virker til, at Katherine's kjole er længere, og det er nok derfor jeg synes den klæder hende godt, da en kort kjole passer mere til en ung frisk pige som Selena :-) Men kjolen er jo virkelig flot, så uanset hvem der kommer i den, så vil den være perfekt, det er jo en flot skabning :-)

    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig! Jeg synes det er fedt, at Selenas version er kortere, da det gør den mere ungdommelig - Samtidigt med at det passer super godt til Katherine Heigl, at den er længere og lidt mere "sofistikeret"-agtigt :) Men ja, kjolen er i det hele taget bare rigtig flot, og klæ'r dem begge! :D

      Tusind tak for din kommentar :)

      Slet
  7. Fedt indlæg.

    Jeg synes faktisk at kjolen klæder dem begge, på hver deres måde. Kaths er mere elegant, mens Selenas er mere ung og lidt mere sexet. De har helt klart valgt den farve, der passer dem bedst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide indlægget :D

      Jeg er helt enig! Katherine Heigls er klart mere elegant, fordi den er længere, hvor Selena har stylet den mere "ungt". Men begge ser jo super godt ud :)

      Slet
  8. Jeg synes godt nok at den kjole er smuk på Selena, wauw!
    www.jbergstroem.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar :D
      Jeg synes også hun gør det rigtig, rigtig godt :D Hihi

      Slet
  9. Selvom jeg er stor fan af den gudesmukke Kathrine Heigl, må jeg sige, at denne vinder Selena. Farven er vildt flatterende på hende og flasher hendes lange, sexede stænger.

    Jeg må dog sige, som Amalie, at Kathrine bærer kjolen elegant, Selena sexet. Og de har valgt den farve, der hver især komplimenterer dem bedst, men Selenas farve er bare lige det hak bedre til hende.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥