High-low love ♥

05.02.13





Disse asymmetriske nederdele, som kom frem sidste år, er for mig stadig et kæmpe hit - og jeg har netop erhvervet mig endnu én, som jeg bare venter på, at kunne få luftet :)
Hvad synes I om disse nederdele? Er I ligeså hooked på dem som mig? Jeg synes de er skønne både til festlige lejligheder og til en varm sommerdag! Synes I også de kan bruges til hverdag til sommer, eller er det lige vildt nok?? :)

Jeg ville ønske jeg ejede en pink, som pigen på det første billede. Men wauw hvor er den grønne på billede nr. to dog også bare stylet helt perfekt - Det er vildt enkelt, men så gennemført, hvis I spørger mig! :)

Jeg håber I kunne lide disse inspirationsbilleder piger! Og så må I ha' en skøn tirsdag aften <3 Jeg skal se sæsonpremiere på De Unge Mødre nu - Skal I også se det? Jeg bliver i hvert fald nødt til at se, når Camilla Framnes' kæreste går på knæ for hende, hihi.


32 kommentarer:

  1. Den grønne på det første billede, hvor er den fra?
    den skal jeg simpelthen eje <3

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er de fantastiske! I sær dem på første billede :)

    Celina
    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg virkelig også, så lækre! :)

      Slet
  3. De er simpelthen så fine og feminine! :)
    Et summer musthave! <3

    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du er enig, jeg elsker dem virkelig også!
      Håber der kommer en masse af dem i butikkerne snart :)

      Knus <3

      Slet
  4. De er helt fantastisk smukke! :) Jeg er selv den heldige ejer af en sort og den bliver da også flittigt brugt :)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt smukke! Jeg har også en sort, og jeg elsker den,
      men får den slet ikke brugt ofte nok!
      Men tænker den bliver lettere at bruge en masse til forår og sommer :)

      Knus <3

      Slet
  5. De er så fede de nederdele - må dog indrømme at jeg aldrig kommer
    i en, på grund af mine alt for korte ben! /: Men tror at du
    vil rocke i sådan en nederdel! :D Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt? Jeg har ikke tænkt på, om mine ben er for korte,
      jeg er jo ret lav, hihi. Men det gør meget, at den er kort foran :)
      Hvor er du bare sød, tak <3

      Slet
    2. Hvor høj er du? Synes dine ben ser længere ud end mine hehe :D

      Slet
    3. Haha, jamen jeg er kuuun.. 1.60, tror jeg :D
      Jeg ville heller aldrig hoppe i en maxinederdel, helt lang over det hele.
      Men det er som om det er bedre for korte ben, at nederdelen er kort foran.
      Ellers er det bare noget jeg bilder mig ind og gerne VIL tro :D

      Slet
  6. Virkelig inspirerende billeder! Jeg har altid været i tvivl omkring hvordan jeg skulle style min nederdel, tak for det! :)


    www.deluxefashionista.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes nemlig også det kan være lidt svært :)
      Dejligt du kunne lide billederne! :)

      Slet
  7. Søde louise, er du ikke sød at enten svare på min kommentar eller på min blog :D
    jeg er helt oppe at køre over den nederdel ! hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh sorry Stephanie! Jeg ved ikke hvor nederdelen er fra DESVÆRRE! Jeg er også selv helt vild med den, men fandt bare billedet på WeHeartIt, og der stod ikke noget :/ <3

      Slet
    2. Den grønne kunne meget godt ligne denne fra Ebay, som dog kun er tilbage i str. large - xxlarge :-(

      http://viewitem.eim.ebay.dk/Women-Girl-Elegant-Chiffon-Sexy--Long-Asymmetric-Maxi-Skirt-Elastic-Band-4-Sizes/251101608634/item

      Slet
  8. Jeg er helt vild med de nederdele. Jeg ejer dog ikke en selv, da jeg ikke tror den vil klæde mig, haha. Men jeg overvejer godt nok at købe en alligevel, for jeg synes de ser så skide godt ud på andre.

    Jeg er helt vild med den på det første billede. Den må jeg bare have fat i! :D

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt det ikke bare er mig, der kan lide dem - Jeg frygtede alle andre var helt ovre dem nu :D
      Jeg er også vild med den første, den måtte sååå gerne hænge i min garderobe!!! :D

      Knus <3

      Slet
  9. Super skønne nederdele! Jeg elsker, at de er korte foran og lange bagpå, så man stadig kan vise lidt hud uden at virke for bar :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, jeg er helt enig! Jeg synes de er helt perfekte :)

      Slet
  10. Jeg ELSKER dem! Har selv to af slagsen faktisk, en hjemmelavet sort og en leopard fra H&M :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du har en hjemmelavet! Bare jeg kunne finde ud af sådan noget :D

      Jeg eeelsker dem også :D Glæder mig til sommeren kommer!! :D

      Slet
  11. De er vildt skønne! Lad det blive forår/sommer, så jeg kan få købt og flashet dem hele sommeren lang <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig! Glæder mig til at kunne hoppe i dem :D <3

      Slet
  12. Wow, sættet til venstre er fandme fedt!

    Er også vild med dem, men har aldrig fået købt mig en :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du kan lide det :D

      Hihi, det får du sikkert rig mulighed for i løbet af foråret og sommeren <3

      Slet
  13. Pigerne på billeder gør det vildt godt i de asymetriske nederdele. Har haft købt en på ebay engang, den var desværre alt for lille og alt for gennemsigtig, øv :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor øv! Det er simpelthen så ærgerligt sådan noget :(

      Håber du finder en perfekt én <3

      Slet
  14. Ja er blevet total afhængige af dem! De så flotte. Et godt kompromis, når man ikke er så høj. Den lyserøde ved jeg findes i sort og bordeau i HM, og tror også man kan få den i pink der (; det skal jeg i hvert fald lige tjekke ud

    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  15. skønne nederdele - lette og luftige - der bare leder tankerne hen på sol, sommer og varme

    SvarSlet
  16. jeg var så uheldig at jeg ikke fik en da de var på mode så nu leder jeg jo overalt efter dem :(? ved i hvor man kan købe dem ? nettet og eller butikker ? det skal lige siges at jeg er en høj pige på ca. 187 og bruger derfor også lidt store størrelser ? altså nok M-L-XL? PLEASE HJÆLP MIG !:3

    SvarSlet
  17. Hvor kan man købe dem evt. I størrelse xs, jeg elsker dem og kan ikke finde dem nogen steder!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥