A little tip ♥

11.02.13










Alle de ovenstående billeder er af Ingrid, som går under navnet MissGlamorazzi på YouTube. Hun er en såkaldt "Beauty-Guru" fra Los Angeles, som laver beauty- og fashionvideoer i virkelig høj og lækker kvalitet! Hvis I ikke allerede kender til den altid smilende Ingrid, så går I helt klart glip af noget :)


Hun er helt utroligt dygtig til alt beautyrelateret, og laver samtidigt nogle fantastiske DIY's (som hun kalder GIY = Glam It Yourself), hvor hun blandt andet viser, hvordan man laver fine holdere til alle ens makeup-børster, hvordan man laver sine egne leggings med print og hvordan man selv kan lave Peter Pan-kraver. Derudover har hun en masse indretningsvideoer på hendes Vlogchannel, TheGridMonster.


Det skønne ved alle Ingrids videoer er, at hun altid er smilende og helt nede på jorden, og ikke bange for at lave fejl eller se fjollet ud - eller at vise sig uden makeup. Hun gør meget ud af, at sprede budskabet, at man er god nok som man er, og at man for alt i verden skal tro på sig selv og have en positiv indstilling til livet og dets udfordringer.


Okay, det blev lidt.. Dybt her til sidst! Men jeg synes i hvert fald Ingrid er rigtig inspirerende, og jeg synes klart I skal tjekke hende ud. Alle billederne er forresten tyvstjålet fra hendes Instagram, TheGridMonster :)





Har I nogle YouTubere I kan anbefale, piger? Jeg elsker at nørde YouTubevideoer (og samtidigt få lækker inspiration til hår, makeup og tøj!) hihi.



21 kommentarer:

  1. Har godt set et par stykker, de er virkelig gode :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du også kan lide dem Stephanie :D

      Slet
  2. Tak for tippet søde, det vil jeg helt sikkert tjekke ud - elsker det nemlig også selv :-D
    Hun ser super inspirerende ud!

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih fedt du kunne lide indlægget søde!
      Jeg synes i hvert fald hun er meget inspirerende, både personligt og når det kommer til alt beauty-relateret :D Dejligt det ikke kun er mig, der elsker at nørde YouTube :D

      Knus til dig! <3

      Slet
  3. Hvor inspirerende! :-D

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg elsker hendes videoer! :D Hun er så inspirerende!
    Har nævnt Bethany Mota før og ellers følger jeg
    Johanne Kohlmetz og Maiken Bersang på youtube! :)
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg også, så fedt du er enig! :)
      Jeg kender ikke Maiken Bersang, hende må jeg lige ha' tjekket ud :D
      Tak for tips smukke <3

      Slet
  5. Jeg elsker hendes videoer! :)
    Jeg er faktisk ret besat af youtubere, så har næsten en hel liste.
    Zoella, Sprinkleofglitter, Fleurdeforce, TanyaBurr, beautycrush...

    :D

    Knus Mette!
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det er jeg også! Haha. Det er bare SÅ få jeg kender, som også nørder YouTubereg! :P
      Alle dem du nævner, ser jeg faktisk også, de er fantastiske! Kender dog ikke Sprinkleofglitter - Kun fra Zoellas videoer. Ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har tjekket hende ud :D Tak smukke <3

      Slet
  6. Sikke et godt indlæg! Rigtig godt inspiration - gik ind og fulgte hende på instagram med det samme (; ærgerligt hun ikke har en blog, for hun har da også virkelig god stil!

    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, fedt du kunne lide det søde!
      Jeg har også tit tænkt på, at hun virkelig burde ha' en blog, for hun ta'r altid så fine billeder og har bare sådan en skøn stil! :D

      Knus til dig!

      Slet
    2. Hvorfor følger jeg dig ikke på Instagram? Hvad hedder du der? :)

      Slet
  7. Fedt at du tippede om hende! Jeg elsker at se youtube skønhedsvideoer sent om aftenen! :-)
    Jeg har en giveaway på bloggen lige nu, hvor du kan vinde lidt forskelligt :D
    linekoelvig.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, dejligt - Så er vi to :D

      Slet
  8. Har ikke hørt om hende før! Men virkelig nogle fine & inspirerende billeder! :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er også super inspirerende! :)

      Slet
  9. Hun er så sød, og har sådan en fin stil! har nok fulgt hende, næsten siden hun startede med at lave videoer! :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! Jeg er helt enig med dig - Jeg har også fulgt hende nogle år efterhånden :D

      Slet
  10. Nice! Tusinde tak for tippet. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam så lidt - Dejligt du kunne lide det! :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥