You can never have enough ballet flats ♥

19.02.13


Nu kan foråret bare komme an, for nu har jeg nogle nye, lækre ballerinasko, som bare venter på at blive luftet! ;)
De beige farvede har jeg været på jagt efter noget tid - Da jeg spottede dem i H&M var det simpelthen kærlighed ved første blik! Desværre var de ikke tilbage i min størrelse, så jeg har ledt og ledt (og fået min kæreste til at lede, når han har været i nærheden af et par H&M'er - Meget sød kæreste jeg har!) 
Igår lykkedes det så endelig at få fat i dem (Tak City2!!! hihi) og nu kan jeg ikke vente med at få dem brugt. Beige, glimmer og sløjfe = Perfektion!
Med hjem kom også de sorte, som jeg dog er lidt i tvivl om. Men jeg skulle ikke risikere at fortryde ikke at ha' købt dem, så hellere blive nødt til at returnere dem, hvis de alligevel ikke lige er noget ;)

Hva' synes I om skoene piger? Går I også bare og venter på, at kunne hoppe i nogle lækre sommersko? :D

29 kommentarer:

  1. De er da også vildt søde! :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de sød og lige dig, smukke! :-)

    SvarSlet
  3. De er simpelthen så fine - har selv overvejet at anskaffe mig dem! :-)
    Dem skal du nok blive glad for til sommer <3

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, uden tvivl! Glæder mig til at bruge dem :)
      Du burde også anskaffe dig dem, hihi <3

      Slet
  4. Svar
    1. Ih tak - Jeg er også glad for dem :D

      Slet
  5. Jeg ELSKER de beige farvede med glimmer! :D
    Kan slet heller ikke vente til jeg modtager
    mine med posten fra H&M! ;) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem er jeg også helt forelsket i! :D
      De er så tøsede og lækre, hihi.
      Det forstår jeg godt smukke - Det er heller ikke sjovt at vente!! :D

      Knus <3

      Slet
  6. Hvor de fine!

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  7. De er virkelig fine!
    Og jeg kan utrolig godt lide de sorte også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Ida, dejligt at høre din mening!
      Det ender nok også med, at jeg beholder dem :)

      Slet
  8. Hvor er de bare flotte. Ballerinaer med glimmer og sløjfer, det kan jo næsten ikke blive bedre :D Nu må det altså gerne blive lidt varmere, for jeg har også købt et par nye ballerinaer, som jeg gerne vil have på udenfor istedet for kun at gå rundt i den herhjemme ;-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig, haha :D
      Ih du har så ret - Jeg er træt af kedelige, besværlige vinterstøvler :D
      Kom så forår og sommer <3

      Slet
  9. Arg, hvor er de fine, perfekte og piget! Især de første - dém er jeg helt vild med :-)

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. SÅ piget og helt perfekte :D Dejligt du kan lide dem :D

      Slet
  10. Hvor er de fine! :D Synes dog, at du skal beholde de sorte. De er da også superflotte. Faktisk det par jeg bedst kan lide af de to! :D Hihi..

    Jeg glææææder mig også. Tog lidt forskud på glæderne i lørdags, hvor jeg havde de der nye nitte ballerinaer på, du ved. Mennn... nu er der jo sne igen. Godt jeg lige har modtaget mine UGG støvler :b..

    I øvrigt, så sagde du, at du ville ønske, at vi havde en miss selfridge i DK, men bare så du ved det, så shipper de altså til DK! :D missselfridge.co.uk ;)

    Amalie //

    missmaloui.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre din mening søde Amalie!
      Jeg tror også jeg beholder de sorte, de er jo også rigtig fine og kan gå til det hele :D

      Åh, dine er også bare SÅ fine, elsker farven og nitterne!
      Nu må det skide sne og frostvejr bare gerne smutte, så vi for alvor kan hoppe i ballerinaerne!!! :D

      Ih tusind tak for tippet - Det vil jeg klart tjekke ud! :D

      Slet
  11. Hvor er de bare fine(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, dejligt du kan lide dem :D

      Slet
  12. Svar
    1. Ih tak :D Dejligt du synes det!

      Slet
  13. Aj hvor er de bare flotte!
    Har også stået og kigget på dem flere gange i H&M og overvejet om jeg skulle købe dem,
    jeg tror det ender med at jeg bliver nødt til det ;)
    Tjek også meget gerne mine nye indlæg.
    www.jbergstroem.blogspot.dk
    - Julie

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥