Random facts ♥

22.02.13

Randomt facts & Random billeder :)



# Jeg er meget genert, når jeg skal snakke med nye mennesker # Modsat er jeg slet ikke genert i byen, hvor jeg danser som en tosse natten lang, og er helt ligeglad med hvad folk tænker - også som 100% ædru # Jeg elsker at ta' billeder med folk jeg holder af # Da jeg var 12-13 år var jeg sikker på jeg skulle giftes med Razz fra Børne MGP # Jeg er MEGA B-menneske, men ville sådan ønske jeg var A-menneske # Jeg elsker Venner-serien og kan stadig se den igen og igen og.. # Jeg har boet i Herning en overgang, men kunne ikke undvære Djævleøen # Chick-Flicks er og bliver det bedste, hvis du spørger mig! # MissGlamorazzi's (og kærestens) vlogs på YouTube er som et realityshow for mig - I looove it! # Da jeg var lille ville jeg være Aqua-Lene, når jeg blev voksen # Jeg har absolut ingen stedsans og kan fare vildt over alt # Jeg bliver SÅ glad hver gang der en kommentar her på bloggen eller når en liker min facebook-side  #



# I årevis BOEDE jeg nærmest på Laurits Betjent (natklub i Kbh) # Jeg elsker koncerter, og har blandt andet oplevet Bruno Mars, Rihanna, Lady Gaga og Britney Spears live # Jeg haaaader gyserfilm - Ser jeg dem alligevel er det stensikkert jeg får mareridt, haha # Jeg spiser aldrig slik, men elsker chokolade og chips # Jeg bryder mig ikke om, at vise mine tæer i åbne sko # Jeg kan ikke længere huske, hvordan min naturlige hårfarve ser ud # Jeg har gået på frisørskole i 8 måneder, men ku' ikke finde en læreplads og opgav uddannelsen # Jeg elsker at danse, og ville ønske jeg kunne finde ud af det! # Ballerinasko er mine all time favorite! # Jeg elsker at stene skønhedsvideoer på YouTube # Stegt flæsk med persillesovs holder altid! Det samme gælder kanelstang # Jeg er totalt tryghedsnarkoman # Jeg er kun 160 høj # Jeg elsker at være kreativ! #


Nå, det er vist rigeligt info om mig for denne gang. Hvad synes I om denne type indlæg piger? Jeg håber ikke jeg tabte jer undervejs :)
Rigtig god weekend søde piger, når I når dertil <3


18 kommentarer:

  1. Hvor var det hyggeligt at læse smukke! :D
    Og hvor sjovt at vi har ting til fælles
    som: jeg er også b-menneske, jeg synes også
    at chickflicks er det bedste, ballerina sko
    er også mine favorit sko og stegt flæsk
    med persille sovs er min livret! ;D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det glæder mig smukke!
      Jeg tænkte præcis det samme, da jeg læste dine facts!
      Der var flere, der passede fuldstændig til mig :D
      Det er lidt sjovt sådan noget :D

      Knus <3

      Slet
  2. Ih elsker disse indlæg! Kunne være jeg selv skulle prøve og lavet sådan et indlæg :D
    Kan faktisk se mig selv i nogle af de ting du skriver, haha :-) <3

    God weekend smukke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa :D Jeg synes i hvert fald disse indlæg er så hyggelige,
      både at læse og at lave også faktisk :D
      Men det er en meget sjov måde, at lære "bloggeren bedre at kende" :D

      Ej hvor fedt smukke, haha :D <3

      Slet
  3. Jeg elsker indlæg som dette. og vi har faktisk utrolig mange ting tilfælles, haha.
    Jeg får faktisk helt lyst til at lave en lignende indlæg, engang når jeg får tid :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih gør det - Jeg synes sådan nogle indlæg er så hyggelige :D
      Fedt vi har mange ting tilfælles, det er da sjovt :D

      Knus <3

      Slet
  4. Jeg er vild med dit mørke hår...skal vi ikke følges...min blog hedder www.damagediamond.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød - Tusind tak :D

      Jeg kigger forbi din blog med det samme!

      Slet
  5. Love it! :D Haha. elsker at du ville giftes med Razz. Han var da også en frækkeeeert! ;)

    Jeg spiser heller aldrig slik, men derimod chokolade og kage :b huhuhuhuh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja ikke? Ham kunne jeg simpelthen ikke stå for ;)

      Ih, kage er nu også godt! Det er dog (alt for) sjældent jeg får det :P

      Slet
  6. Super sød blog!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    Smut endelig forbi og check min seneste lookbook ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D

      Jeg kigger med glæde forbi!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥