The Oscars Fashion ♥

25.02.13



I nat (dansk tid) blev der jo afholdt "The Oscars" i USA, og jeg begik den fejl at tænde for fjernsynet ved midnatstid for bare liiige at lure på lidt kjoler. Jeg blev selvfølgelig helt grebet af stemningen og de smukke, smukke kjoler alle stjernerne var hoppet i, og jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at slukke igen. Dog faldt jeg åbenbart i søvn på et eller andet tidspunkt i løbet af showet, for da jeg vågnede ved 7-tiden imorges kørte tv'et stadig.. Hov!

Nå, men jeg syntes sådan set bare lige, at jeg ville dele et par af mine favoritkjoler fra igår med jer :)
Så I også lidt af showet i nat? Hvilken stjerne synes I gjorde det bedst? Måske det var en, jeg slet ikke har med her? :)


Hvor fedt er det lige, at Helen Hunt er hoppet i en H&M kjole? Mega fedt, hvis du spørger mig. Hun havde dog tilsat smykker til en værdi af 700.000 dollars, men stadig ;)
Hvad synes I om disse kjoler, piger?


12 kommentarer:

  1. De er vildt smukke!
    Er især vild med Amanda Seyfrieds kjole, men Jennifer Lawrences var også sååå smuk:)
    zaquerity.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var den godt nok! Helt brude-agtig, virkelig smuk! :)

      Tak for din kommentar! :D

      Slet
  2. Jeg så det desværre ikke, ville ellers gerne :)
    Hvor er de smukke alle kjolerne og min favorit
    er helt sikkert den Zoe Saldana har på! :D
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også virkelig fin, og har så mange smukke detaljer! :D

      Knus <3

      Slet
  3. Selvfølgelig glemte jeg alt om det!:)
    Når satser på at tjekke kjoleren på nettet<3
    Kig forbi Amandadalum.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan man jo heldigvis altid :D

      Slet
  4. Er helt vild med de to øverste kjoler , hvor er de bare flotte! :-)

    ablondemess.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er virkelig, virkelig smukke! :)

      Tak for din kommentar <3

      Slet
  5. Fantastiske kjoler, bare det var mig der lige kunne hoppe i sådan en :D
    men det er somom der aldrig rigtigt er en lejlighed til det <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih jeg kunne ikke være mere enig!
      Jeg ville elske at hoppe i så smukke kjoler,
      men man skal aldrig noget, hvor man kan være SÅ fin, hihi <3

      Slet
  6. ELSKER Amanda Seyfried's, og så havde Naomi Watts altså også bare den smukkeste kjole på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har helt ret, hendes var virkelig også smuk!
      Utroligt jeg glemte at få den med i indlægget <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥