The Olsen Twins ♥

26.02.13

I weekenden  faldt jeg helt tilfældigt over en artikel på nettet om Mary-Kate & Ashley Olsen. Da jeg var lille elskede jeg at se dem i Full House og de andre serier, de nu var med i. Og senere hen blev jeg, ligesom så mange andre, meget fascineret af deres (specielt Mary-Kate's) stil.
Derfor fik jeg lige lyst til at lave et lille inspirations indlæg, med nogle af deres lækre outfits gennem tiden. 

Hvad synes I om Mary-Kate og Ashleys stil? Det sidste stykke tid, har jeg tænkt at deres stil var blevet lige lidt for "hjemløs"-agtig. Men ellers har de sgu gjort det godt gennem tiden, synes jeg :)

Tak fordi I læser med og smider et par kommentarer til mig - I aner ikke hvor meget det varmer! Husk endelig også, at I kan følge mig på facebook, lige HER - TAK <3
I må ha' en skøn aften piger!


20 kommentarer:

  1. Jeg er helt tosset med deres stil! Dog er jeg ikke fan af deres kroppe. Synes de er lidt for tynde.. Ellers et lækkert indlæg smukke! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kunne lide indlægget smukke - Tak! :D
      Var lidt i tvivl, hvor mange der stadig var til "The Olsens", hihi.

      Slet
  2. De har virkelig også en fed stil - men ja, der er nogle perioder hvor jeg ikke syntes godt om deres tøjvalg - det er som du siger, for "hjemløs"-agtig! Ellers et super godt indlæg :D Flere af dem, tak ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt vi er enige! :D
      Tusind tak smukke, der skal nok komme lignende indlæg i fremtiden ;)

      Slet
  3. Jeg er helt enig med dig! Til tider var det jo lidt den "hjemløse" stil de kørte, men hold da op, de har nogle lækre outfits på disse billeder som du har postet! Jeg har været rigtig stor fan af dem da jeg var yngre, jeg har stadigvæk flere af deres film - dem burde jeg nu sætte mig til og se igen... ;-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, godt det ikke bare er mig! Jeg har også stadig nogle af deres gamle film - Man får jo helt lyst til at sætte dem på - De var så hyggelige ;-) Hihi.

      Fedt du kunne lide billederne, og har det ligesom mig med deres stil :D

      Knus til dig!

      Slet
  4. Jeg elsker også deres stil, så blev meget glad for de billeder du satte ind. Synes de er skønne. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt at høre, det glæder mig du kunne lide indlægget! :D

      De kan sgu også bare et eller andet, de to! :)

      Slet
  5. De er bare så stor en inspiration! Jeg er dog mest til ashleys stil :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er de virkelig! Idag tror jeg faktisk også jeg er mere til Ashleys stil.
      Men begge er helt klart meget inspirerende! :-)

      Slet
  6. Jeg giver dig ret i, at det har været lidt for hjemløst på det seneste, men når det så er sagt, så elsker jeg deres stil!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig! Man kan i hvert fald hente meget inspiration fra dem! :D

      Slet
  7. Rigtig fede billeder! Er også vild med deres stil!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du kunne lide billederne, tak!
      De har også bare tjek på stilen altså :D

      Slet
  8. Jeg har altid været meget facineret at deres stil! Og elskede dem bare i Full house og alle de film de lavede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig!
      Jeg elskede også at se ALT de var med i, da jeg var yngre! :D

      Slet
  9. Haha, da jeg var lille ville jeg SÅÅÅ gerne være dem! :D Var helt besat nærmest... :D

    Nu synes jeg de er smukke, men deres stil er ikke en jeg selv ville bruge. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, også mig!
      Skulle bare ha' alle deres film og se serierne igen og igen :D

      Jeg ville nok heller ikke direkte kopiere deres stil,
      men synes de er utroligt inspirerende :D

      Slet
    2. Ej det er nok lidt forskelligt egentligt.
      Nogle af deres outfits ville jeg sgu egentlig gerne kopiere, haha :D

      Slet
  10. Jeg elsker dem simpelthen og jeg kunne se på inspirationsbilleder af dem hele dagen!
    Din blog er forresten super skøn! Kig endelig forbi min, hvis du har lyst! ;-)
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥