A crazy party ♥

27.02.13



I lørdags var jeg til kæææmpe familiefødselsdag, da min kusines kæreste fyldte 30 år. Det skulle selvfølgelig fejres med et brag af en fest, hvilket for mit vedkommende altid resulterer i en tøjkrise! Men det er vel ikke kun mig, der har det sådan? ;-)
Jeg endte med at hoppe i en helt ny nederdel og en helt ny blondebluse, som jeg synes går rigtig fint sammen. Outfittet var meget behageligt og lækkert, samtidigt med jeg synes det passede perfekt til en festlig aften.




Jeg er virkelig blevet forelsket i de såkaldte High-Low skirts, jeg synes de er helt fantastiske, og har faktisk lige her i lørdags fået købt endnu en - Men den må I se på et andet tidspunkt :-) Normalt plejer jeg aldrig at købe tøj, og slet ikke nederdele, i sådan en blå farve, men jeg synes faktisk farven er virkelig fed. Samtidigt er den god til et festlige lejligheder, hvor jeg ellers har en tendens til altid at hoppe i sorte kjoler eller nederdele :-)

Er I også helt vilde med de asymmetriske nederdele piger? Jeg håber i hvert fald ikke, det er en trend der forsvinder foreløbig!



25 kommentarer:

  1. Endnu en spændende blog :) Lige opdaget igår gennem Carolines :) Jeg købte selv en beige farvet high-low skirt sidste sommer, de ser så fine ud på, glæder mig til at tage den på til sommer :)
    Hilsen Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak for dine søde ord - Jeg håber du vil kigge forbi igen snart <3

      Du er ikke den eneste, der glæder dig, hihi.
      Jeg ville også rigtig gerne ha' en beige - Det ville da være perfekt til sommer!

      Knus til dig! :)

      Slet
  2. Det er ikke kun dig nej ;) men jeg synes nu du løste krisen ret godt - flot og elegant!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, GODT SÅ ;)
      Ih tusind tak Ida, det er jeg glad for du synes! :)

      Slet
  3. virkelig flot nederdel!!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, dejligt du kan lide den! :D

      Slet
  4. Jeg er HELT vild med det outfit! Normalt går jeg ikke vildt op i outfit-billeder, men det er bare SÅ fint, det du har på, og du har ret, afslappet og samtidig super festligt og stilet. Problemet er bare, at jeg ikke er lige så slank som dig, og derfor ville det slet ikke klæde mig på samme måde. ØV! Men hvor har du i øvrigt købt toppen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du bare sød - Tuuusind tak!
      Det varmer rigtig meget at du kan lide det, specielt når du siger, du normalt ikke er til outfit-indlæg!
      Selv om du ikke mener, sådan et outfit ville klæde dig, kan du jo altid prøve noget lignende i en butik og så se? :D

      Blusen er fra H&M, og de sælger den i flere forskellige farver - og så koster den kun 79,95 :D
      Jeg købte den lige i sidste uge, og har også set den på hjemmesiden :)

      Knus til dig!

      Slet
  5. Hold da op, det er da et virkelig lækkert outfit du fandt der :)
    Jeg er helt vild med nederdelens farve. Den klæder dig bare super godt.
    Du er så smuk, søde! <3

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, du er da bare for sød!
      Tusind tak for alle de skønne ord, de varmer virkelig <3
      Det glæder mig du kan lide outfittet, og farven på nederdelen :)

      Du kan selv være smuk <3
      Endnu engang tusind tak, søde pige!

      Knus til dig

      Slet
  6. Tillykke med din kusine :) - Og jeg er sikker på at jeg også ville have tøjkrise :) - men synes at du endnu med et lækkert outfit :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak, det glæder mig du kan lide det! :)

      Slet
  7. Jeg er også mega hocked på disse typer nederdele. Jeg synes, det ser så fedt ud - og farven på denne er virkelig også fin :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg virkelig også! Elsker at man ikke behøver vise SÅ meget hud, men alligevel ikke ser.. kedelig ud, hehe :D

      Tusind tak, dejligt du kan lide den :D

      Slet
  8. Hvor er du bare smuk :D
    jeg er helt vild med dit outfit og den taske !

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare skøn!
      Tuusind tak skal du have søde Stephanie, virkelig dejligt at høre :D <3

      Slet
  9. Hvor er du bare smuk :D
    jeg er helt vild med dit outfit og den taske !

    SvarSlet
  10. Jeg er helt vild med dit look søde, og især nederdelen, waaaaw :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor skønt at høre, tusind tak skal du ha' <3

      Knus til dig!

      Slet
  11. Nederdelen er SÅ fin til dig søde! Og den passer super fint sammen med blusen - perfekt fødselsdagsoutfit i mine øjne :-D

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du sød, tusind tak!
      Det glæder mig du kan lide det og synes det var perfekt til fødselsdag også :D

      Knus <3

      Slet
  12. Rigtig nice outfit! :D
    Jeg gad også godt have sådan en nederdel - har bare ikke fået mig taget sammen til at købe en?! :S

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuusind tak :D

      Jamen altså, hvad venter du dog på!? Hihi.
      Denne er fra H&M og kostede kun 129!!! Afsted med dig :D

      Slet
  13. Du ser da bare tæske lækker ud i det outfit! ;D
    Blå klæder dig rigtig godt! :) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak smukke, det er sødt af dig at sige!
      Jeg var lidt i tvivl om farven faktisk,
      så det er dejligt du synes den klæder mig - TAK <3

      Knus til dig!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥