New shoes ♥

28.02.13




Så kunne jeg simpelthen ikke modstå fristelsen mere! Som I kunne læse i dette indlæg, gik jeg og sukkede over disse ballerinasko fra H&M. Generelt er jeg bare rigtig vild med kontrasten mellem hvid og sort i outfits, og så synes jeg bare disse sko er helt perfekte - og så kan de jo sættes sammen med stort set alt. Sløjfen er lige prikken over i'et (I kender mig vist efterhånden godt på det punkt) og at der lige er sådan nogle små metal "dutter" på sløjferne er en fed, lille detalje.

Nu da vejret har været solrigt og næsten helt forårsagtigt, skulle billederne af mine nye herligheder selvfølgelig tages udenfor - Alle billeder bliver bare lige en tand bedre, når de bliver taget i solskin :-) Jeg håber virkelig foråret for alvor er ved at være på vej - Kalenderen siger jo faktisk FORÅR imorgen, så jeg krydser fingre! ;-)

I må ha' en rigtig skøn torsdag søde piger. Hvad skal jeres dag bruges på? <3

Husk forresten at følge min Facebookside, og få alle blogopdateringer (og andre random opdateringer) som de aller første. TAK! <3



32 kommentarer:

  1. de er rigtig søde :)

    - hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de bare fede de sko! :-)

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! Og så kostede de kun 129, hihi :D

      Slet
  3. Solskin på bare fusser. Skønt syn ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa :D Så må det bare gerne blive lidt varmere, hihi

      Slet
  4. De er SÅ fine! Godt køb smukke :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, jeg er også så glad for dem! :-) <3

      Slet
  5. Hvor er de fine :-). Glæder mig til at man kan gå i bare tæer UDEN at fryse ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh også mig, det bliver SÅ skønt! :D

      Slet
  6. Hvor er de bare flotte. Jeg får også helt lyst til at hoppe i mine nye ballerinaer nu!!
    Jeg har bare brugt min torsdag på at sende ansøgninger og nu overvejer jeg at gå hen og træne,
    men der kommer bare så meget godt i tv'et idag, så jeg kan ikke finde ud af om jeg skal tage afsted :P

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er godt nok også træt af store støvler efterhånden.
      Vil bare rende rundt i ballerinaer hele tiden <3

      Håber der kommer noget ud af alle de ansøgninger, og
      at du snarest finder noget :D Mon du kom hen og træne? Hihi.

      Slet
  7. Ej hvor er de lækre!!
    De måtte gerne blive en del af min sommergarderobe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Ida :D
      Jeg elsker også kontrasten med det hvide og sorte, så fint :D

      Slet
  8. Hvor er de smukke, nu skal det bare blive lidt varmere, så vi kan få ballerinaerne i brug <3

    knus

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig! <3

      Slet
  9. De er bare SÅ fine dine nye ballerina sko! :D Knus <3

    SvarSlet
  10. HVor er de bare super fine :)
    Jeg var på arbejde hele dagen igår - torsdage er nogle LAAANGE dage :( Men i dag er det fredag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D
      Åhh øv! Men ja, og endda en solrig fredag, juhuuu :D

      Slet
  11. Wow rigtig fine sko! :)

    Jeg kan rigtig godt lide din blog, du skriver i et super godt sprog, og billederne er også rigtig fine!
    Har du lyst til at tjekke min blog ud, og måske blive fast læser? (jeg er også blevet fast læser på din blog)

    Knus Nikoline
    - grey-shadow.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også glad for dem :D

      Årh hvor er du bare sød, tusind tak for de fine ord!
      Det glæder mig virkelig at høre <3
      Selvfølgelig vil jeg kigge forbi din blog igen!

      Knus Louise

      Slet
  12. Hvor er de bare søde :D
    vild med de to farver mixet sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg nemlig også, synes det er en fed kontrast :D
      Tak Stephanie! :D

      Slet
  13. Hvor er de fine :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Hvor er de søde :')!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg er også glad for dem! :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥