Hey there Spring ♥

02.03.13






Igår var det jo årets første forårsdag, sådan officielt. Og man må sige, at vejret levede op til "den nye årstid"! Hos mig skinnede solen i hvert fald fra en skyfri himmel hele dagen, og iih hvor var det bare skønt! Derfor gjorde jeg Rikke kunsten efter, og gik en dejlig tur i det skønne vejr, hvor jeg også tog lidt billeder.

Som I kan se, luftede jeg mine lyserøde jeans - Jeg tænkte, at når kalenderen nu sagde 1. marts, måtte det være i orden at hive de mere farverige items ud af skabet og endelig få dem luftet lidt igen? Samtidigt tog jeg min hat på, og jeg skal lige love jer for, at man får meget opmærksomhed når man både render rundt med stor hat og skrigende lyserøde bukser! Lidt ubehageligt med alle de blikke, men det er jo det man bare skal ignorere, ikke? Hehe. Bare man selv kan lide det man nu har iført sig? :-)

Nå, nu tror jeg at jeg vil sætte en eller anden chick-flick på, og bare smide mig under dynen og slappe af - og nok også liiige tjekke jeres lækre blogs! Jeg håber I nyder jeres weekend, søde piger. Hvad får I jeres lørdag aften til at gå med? Uanset hvad, må I ha' en skøn aften! :-)

Bonusinfo:
Få minutter efter jeg havde taget disse billeder, kom der et kæmpe vindstød, som fik min hat til at blæse af mit hoved og flyve væk i en forfærdelig fart - Så så man ellers mig løbe rundt efter min hat midt på en parkeringsplads ude foran en fyldt Super Brugsen, og når jeg endelig var ved at ha' fat i den, kom der lige endnu et vindstød, suk! Hatten BLEV dog indfanget! ;-)



Tak fordi I læser med! <3



34 kommentarer:

  1. Du er så smuk Lullepigen! :-)
    Sikke nogle dejlige forårs billeder.
    Ps. du er sød med hat på! Det klær' dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du skøn, tak mus! ❤
      Dejligt du synes den klæ'r mig, altid dejligt at høre, når man selv er i tvivl, hihi.

      Slet
  2. Min lørdag gik med læsning, og min søndag kommer til at gå med det samme så snart jeg er hjemme fra løbeturen! Og hvor er det nogle lejlige billeder Louise - Man kan ikke andet end at blive i godt humør! Især ikke når du tilmed er iført farvede jeans ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh øv med al den læsning! Men overskudsagtigt med løbetur - SEJT!

      Ih hvor dejligt at du kan lide billederne, tusind tak!
      Jamen jeg har jo nærmest haft abstinenser efter at lufte
      de sommerlige jeans her på det sidste ;)

      Slet
  3. Skønne skønne billeder :D
    de bukserne er da perfekte til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde Stephanie - Det varmer!! :D

      Slet
  4. Dejlige billeder smukke, og lidt sjovt med hatten, haha, godt du fangede den til sidst :D <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! :D
      Haha, ja det er da bare typisk!
      Men er også glad for jeg fangede den :D

      Slet
  5. Uh, nogle lækre jeans! Og lækre billeder, i det hele taget! :-)
    Jeg havde en afslappet lørdag aften, sparer mine kræfter til næste lørdag!
    Jeg er ellers rigtig vild med dette bonus info, haha! Godt du fik din hat igen :-D

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak, det glæder mig du kan lide begge dele! :D

      Det lyder fornuftigt! Det lyder til at blive en vild lørdag ;)

      Haha, godt du syntes om det! Ville da lige dele det med jer! :D

      Slet
  6. Sikke nogle dejlige billeder! :)
    Er vild med din 'bonusinfo' hehe :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er du sød!
      Tusind tak ❤

      Knus til dig!

      Slet
  7. Skønne forårsbilleder smukke! Jeg er helt vild med dine fine sko :-) Og godt du fangede hatten (selvom man ligner en klovn, når man løber rundt efter ting i vinden) :-D

    Knus til dig!
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak søde! Dejligt at høre :D

      Haha, ja helt vildt! Følte mig også virkelig dum :D

      Knus ❤

      Slet
  8. Haha, hvor er det godt! Kan lige forstillg mig, dig løbe efter din hat :D hehe.
    Den er nu ellers ret så fed! Gid jeg kunne bære sådan en.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis JEG kan bære sådan én, så kan du også!
      Jeg tror du kan bære alt på dit fine hoved, hehe :D

      Slet
  9. Super fine billeder! Er vild med stemningen og dig selvfølgelig.. Heh.. :)

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh det var sødt sagt - Tusind tak! :D

      Slet
  10. De er så fede de bukser og hatten er virkelig også flot til dig!
    Og hvor er det sjovt det med din hat. Jeg kan lige forestille for mig :D

    Jeg brugte min lørdag på lidt træning og en bytur, så det var en god dag.

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vild med, at du er vild med mine bukser!
      Tror de fleste synes de er forfærdelige :D

      Det lyder som en perfekt dag ❤

      Slet
  11. Hvor er jeg vild med farven på dine bukser(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det bare skønt at høre! TAK :D

      Jeg kigger selvfølgelig forbi! Tak for din kommentar Heidi! :D

      Slet
  12. Sikke en flot blog du har!
    - Du er godt nok også en flot pige! :)
    Har du lyst til at følges? :)

    Knus Victoria
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en skøn kommentar!
      Tusind, tusind tak skal du have - Det varmer! :)

      Jeg kigger forbi din blog med det samme ❤

      Slet
  13. Hej Louise.

    Jeg er da bare helt forelsket i dine lyserøde bukser, de er godt nok fine. Stod det til mig skulle hele min verden bare være pink :) hihi

    Det er en super fin blog du har her, jeg vil helt sikkert kigge forbi engang i mellem :) og hvis du får lyst er du mere end velkommen til at tage et smut forbi min blog, hvor jeg skriver om alt der befinder sig i skønheds branchen ;) jeg er uddannet kosmetolog og min blog er mit lille fristed for tanker og meninger :)

    Du må have en skøn aften.

    Med venlig hilsen
    Michelle Lykke Bellahn
    Http://michellebellahn.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det bare dejligt at høre - Jeg tror, der er mange der synes, at de er helt forfærdelige! :D
      Men jeg elsker dem virkelig! Jeg har også en kæmpe svaghed for pink! Hihi

      Ih det lyder spændende - Du kan tro jeg kigger forbi!
      Tusind tak for din dejlige kommentar :)

      Tusind tak, rigtig skøn aften til dig også ❤

      Slet
  14. haha, godt du fik fanget din hat! :P Hvor ser du godt ud - som altid smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sgu da bare sød altså, hihi. TAK ❤

      Slet
  15. Skønne billeder. Det er så dejligt, at der endelig er forår i luften :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem :D

      Ja, det er virkelig SÅ skønt! Håber det fortsætter :D

      Slet
  16. Jeg ELSKER farver og har bukser i næsten alle farver (tæt på i hvert fald) :)
    Jeg bliver jo nødt til at købe noget mere sort nu.
    Men jeg er vild med farven på dine bukser og hatten er super sød til dig!
    Er næsten lige begyndt at følge dig og må sige din blog fanger mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to - Jeg har også bukser i aaaalle farver, haha :D
      Jeg mangler også sorte og hvide bluser, som går til alt,
      men jeg kan bare ikke modstå de fine farver :)

      Årh hvor er du sød, tusind tak skal du have!
      Dine søde ord varmer sådan! Endnu engang tak <3

      Slet
  17. Hvor ER den bare fed den hat! Sådan en ville jeg gerne have fingerene i ;)
    www.jbergstroem.blogspot.dk
    -Julie

    SvarSlet
  18. Hvor er du bare smuk!! :-)
    Knus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥