Oh yes, I do need it in my life! ♥

05.03.13




Endnu et af mine nye køb! (Jeg synes jeg laver lige lovligt mange af denne slags indlæg for tiden??) Normalt er jeg typen, der i juli måned render rundt og leder efter en fed bikini - hvor alt er revet væk og der kun er mormorbadedragter tilbage, hihi. Og egentlig var jeg slet heller ikke på jagt efter en bikini, men da jeg så denne skrigpink sag i H&M forleden kunne jeg simpelthen ikke modstå den! Det var desværre umuligt at fange den flotte lyserøde farve på kameraet, selv om jeg tog billederne i dagslys og prøvede både med og uden blitz, men neeej det er bare den mest perfekte lyserøde farve! Og jeg tænker, at toppen  også kunne være rigtig fin under en oversize bluse, når det bliver lidt varmere i vejret :-)

Overdelen kostede 79,95 og underdelen kostede 69,95, så det var heldigvis ikke galt! Normalt synes jeg faktisk, at bikinier er lidt kedelige at købe, så det er ikke noget "jeg gør mig i", så det var nok egentlig meget godt, at jeg faldt for denne og derfor fik en ny i år :-) Ja, undskyldninger for shopping kan man jo altid finde!

Hva' med jer piger, er I også gået igang med bikini-shoppingen? :D Og hvor køber I dem henne? Jeg ved mange ikke gider købe H&M bikinier, for dem har aaalle jo gerne - Hvad tænker I? :-)

Håber I har haft en rigtig god dag, og så må I have en SKØN aften! Tusind tak fordi i læser med, det betyder alverden! 


30 kommentarer:

  1. Hvor er den dog fed!
    - Virkelig cool når man bliver brun!
    Tak for din kommentar hos mig - jeg følger også dig! :)

    Knus Victoria :)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak, det glæder mig!
      Dejligt du vil følge med! :D

      Slet
  2. Utrolig fin bikini! Har også selv lige købt en i H&M, og dem er der bestem ikke noget galt med :)Super lækker blog du har!
    Kig forbi, så kunne vi eventuelt følges?

    www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! Jeg synes også klart at H&M bikinier holder! :D

      Tusind tak skal du have <3 Jeg kigger forbi dig :)

      Slet
  3. Den er virkelig flot! :) - Pink er jo bare din farve! ;D
    Jeg går heller ikke så meget op i badetøj og bikinier,
    men vil da gerne have en ny til sommeren - så nu må vi
    se om jeg ikke også skal på jagt i H&M, der køber
    jeg også gerne mine bikinier! :) Knus <3

    http://rikkenprikken.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jeg har i hvert fald en svaghed for den farve ;)
      Jaa, og det er så dejligt at de ikke koster mere i H&M,
      i forhold til så mange andre steder :D

      Knus <3

      Slet
  4. Hvor er den flot din bikini!! :-)

    http://bysimonepoulsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Ej, hvor er den bikini bare super fin og så er jeg helt vild med farven. Jeg har det præcis som dig - stresser altid rundt inden jeg skal på ferie! Det resulterede så I at jeg købte 4 bikini'er sidste år, da der var udsalg i H&M ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor fedt!
      Men så er det til gengæld også billigt,
      så kan man godt tillade sig at købe et par stykker ;-)

      Slet
  6. Uha, hvor er den altså bare lækker :)) Jeg har længe ledt efter en pæn pink/lyserød bikini, så jeg tror da vidst jeg skal forbi H&M en af dagene, og så er priserne heldigvis overkommelige i H&M :)

    Mvh. Michelle
    http://michellebellahn.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, dejligt du kan lide den! :D
      Jeg synes helt klart du skal ta' i H&M og tjekke den ud,
      farven er SÅ fin :D

      Slet
  7. Den er fiiiin. Det er så irri, at det er svært at fange pink og lilla farver med kamera :/ ..

    Jeg køber bare mine i H&M. Købte to sidste år, fordi jeg jo ligesom fik nye bryster, og så måtte jeg også have nye bikinier :b begge trekantsbh'er.. Tror jeg skal have en "alm." bikini overdel i år, hvis du forstår? Så der er jeg nødt til at gå i Change, da de er det eneste sted, der har min størrelse (60E)... så... Ja.. :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig ærgerligt! Ville jo gerne vise, hvor fin farven virkelig er!

      Det er klart nok :D Det fede ved H&M er jo også deres priser, lidt ærgerligt Change og lignende ikke helt kan være med der ;) Men kan godt forstå du også gerne vil ha' en "alm." bikinioverdel. Også rart at ha' noget at veksle i mellem :D

      Slet
  8. Flot flot bikini! Jeg er vild med den. :))

    http://frederikkeegel.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  9. Den er så flot. Den skal jeg også over og købe her en af dagene, for nu har jeg efterhånden gået og kigget på den længe! :D

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne godt forestille mig, den var lige dig!
      Vi er ret ens når det kommer til tøj der er meget lyserødt, haha :D

      Slet
    2. Hehe ja det er vi sjovt nok! :D

      Slet
  10. Dene r virkelig flot! og tror den blivere endnu pænere til lidt mørk hud til sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja uden tvivl! Det ville se så fint ud med lidt kulør :D

      Slet
  11. Åh, bikinisæson ... kom nu, vi kan ikke vente. :) Det er en dejlig farve, der kommer til at stå rigtig godt til solbrændt hud.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, nu har vi efterhånden ventet længe nok, ikk?
      Er SÅ træt af frostvejr!! :)

      Jeg er også helt vild med farven! :D

      Slet
  12. Så er du sommerklar - lækkert!

    Skøn blog du har.
    Jeg har PT et par giveaways kørende på min blog.
    I den ene kan du vinde en Louis Vuitton vintage pung :-)

    Du skal være velkommen til at kigge forbi!
    http://www.fnidderfnadder.com/2013/02/louis-vuitton-giveaway.html

    Hug Nanna

    SvarSlet
  13. Den bikini var jeg også lige ved at købe i sidste uge.
    Jeg overvejer stadig at købe den, hvis den er ligeså pæn på :D

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes i hvert fald den er så fin!
      Den er jo meget enkel, men farven gør bare hele forskellen :D

      Håber du får fat i den og bliver glad for den! :D

      Slet
  14. Jeg har lige købt den samme bikini, og jeg glæder mig bare så meget til at bruge den til sommer! :)
    Tag et kig forbi:
    www.wearefree-josephine.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥