Just a hint of mint ♥

06.03.13

Så blev det endelig tid til en outfit-post igen :-) Billederne er fra tidligere idag, taget lige inden jeg tog afsted på en lille shoppetur med min skønne veninde. Jeg havde hørt rygter om, at vejret idag skulle blive rigtigt lunt og lækkert og hoppede derfor i et par ballerinasko - Og er I klar over, hvor lækkert det var, at være iført ballerinasko og IKKE fryse? Ih, det har jeg savnet! Det ér altså bare de mest behagelige sko! Derudover havde jeg iført mig sorte jeans, mintgrøn blondebluse, og oversize strik cardigan. Jeg havde faktisk taget et par billeder af dagens outfit i "fuld figur", men lyset var elendigt - Hvilket jeg desværre først opdagede nu, hvor jeg ville smide billederne på bloggen.




Og så lige et lille stemningsbillede at slutte af på. Mmm, solskin <3
Jeg håber I har gang i en skøn onsdag, søde piger! Hvad går jeres dag med? 




40 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint :D
    du ser rigtig god i pastelfarver !

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih du er sød! Tusind tak :D
      Det glæder mig, for jeg kan simpelthen ikke modstå de pastelfarver, haha.

      Slet
  2. Fint outfit søde - og hvor ser dit hår bare godt ud! Jeg er også helt vild med din taske, som giver det sidste touch til outfittet :-)
    Glæder mig til at se, hvad du fik købt! :-D

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej synes du? Hvor er du sød at sige sådan, tusind tak! :D
      Dejligt du kan li' det hele, det varmer!

      Du kan tro, de nye køb nok skal komme på bloggen :D Hihi.

      Knus til dig! <3

      Slet
  3. Sikke et flot outfit! Glæder mig til at se dine indkøb :D
    Jeg vil helt sikkert vandre rundt i mine ballarinaer imorgen, nu hvor det ENDELIG er varmt nok!

    Knus <3
    linekoelvig.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, dejligt du kan lide det :D
      Mine køb skal nok komme på bloggen snarest :D

      Ih det kan jeg godt forstå, det skal bare udnyttes!!! :D

      Knus <3

      Slet
  4. Så følger jeg også dig <3
    Knus.

    www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg er så vild med den mintfarvet lige for tiden! ;)
    Og nu har jeg da fået bekræftet at den klæder os
    brunetter godt hihi! ;D Er vild med tasken! :)
    Dejlige billeder smukke! Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev helt forelsket i den farve sidste år,
      og er næsten kun blevet mere vild med den siden!
      Haha, årh det var sødt sagt - Mange tak smukke! :D

      Det glæder mig du kan lide dem :D <3

      Slet
  6. Det er så lækkert endelig at kunne gå rundt i ballerinaer!
    - hvor er dine fra? de er super lækre <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt vildt!
      Utroligt man kan blive så glad pga. sådan en lille fjollet ting, som at gå i ballerinasko :D
      Ih tak søde! De er fra Pieces, og jeg er så glad for dem, hihi <3

      Slet
  7. Du ser jo altid brand godt ud! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød - Tuuusind tak! <3

      Slet
  8. Rigtig fint billede :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Gud hvor er dit hår flot!

    eslublog.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. SMUKKE! :) Vil se hvad du købte!! ;) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. SELV!! :) <3

      Lidt af mine køb kommer på bloggen senere -
      Deler det op i et par indlæg ;)

      Slet
  11. Sikke et fint outfit :D
    Elsker især blonde trøjen!

    Og sikke et gudommeligt sort hår du har :D

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den elsker jeg virkelig også! :D

      Ihh du er godt nok sød! Mange, mange tak skal du ha' :D

      Slet
  12. Hvor er du smuk! Virkelig en flot farve til dig :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh søde pige altså! Tuuusind tak skal du ha', det er så sødt sagt <3

      Slet
  13. Super fint outfit, og mintfarven glæder dig rigtig godt :-)
    Hvad siger du til at følges? Jeg følger i hvert fald dig nu. Håber at du vil følge igen.

    Knus <3
    http://emiliechristoffersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha' <3

      Jeg kigger forbi din blog :D

      Slet
  14. Hvor så du fin ud!! :) Håber snart at det dejlige, lune vejr bliver for good! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! :D

      Ih det håber jeg godt nok også!!! :D

      Slet
  15. Ret sød bluse ;)

    // Maria Silje
    www.hairbymariasilje.dk

    SvarSlet
  16. De ballarinaer er for fede! Hvor er de fra?? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak :D De er fra Pieces <3

      Slet
  17. Super skønne billeder. Den sarte pastel farve er virkelig fin til dit helt mørke hår :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare sød altid altså! :D

      Tusind tak <3

      Slet
  18. Hvor er det bare et lækkert outfit, og jeg er helt vild med den mintfarve til dig!
    Og hvor er det dejligt at kunne gå i ballerinaer igen, selvom jeg stadig synes det er lidt koldt.
    Men jeg kan bare ikke vente længere nu, så mine bliver luftet en gang i mellem :D

    Knus til dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det glæder mig! For jeg kan simpelthen ikke modstå den farve,
      så det er dejligt, du synes den klæder mig! :D TAK <3

      Haha, jeg har det PRÆCIS ligesom dig!! :D

      Knus lige tilbage <3

      Slet
  19. Ej hvor er jeg vild med både den mint-grønne bluse og dine ballerinaer. Glæder mig godt nok til at komme til at tuller rundt i dem igen :))

    Mvh. Michelle Lykke.
    Jeg har forresten rykket min blog til blogspot, så fremover kan du finde mig her.
    michellebellahn.blogspot.dk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak skal du have! :D
      Og du er ikke den eneste, jeg glæder mig til godt nok også til temperaturen stiger,
      og det er helt slut med frostvejr og alt det fis! :)

      Okay, jeg går ind og følger dig med det samme! :)

      Slet
  20. Hvor er du smuk!! Og rigtig søde ballerinaer :-)

    ablondemess.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Uh ha en skøn blog du har :D
    jeg bliver helt sikker fast læser af den og skal følge den :D:D
    - hvor er du flot! :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥