Pink Friday ♥

09.03.13



Igår fik jeg taget lidt billeder af mit fredags-outfit. Som I kan se, er det slet ikke noget vildt og voldsomt - Min fredag stod nemlig bare på lækker mad, X-Factor og film-hygge med min kæreste og min familie. Derfor er outfittet heller ikke noget særligt.
Jeg er iført mine elskede lyserøde jeans og min baggy blondetop, som er så behalige at ha' på, samtidigt med den også er ret fin og tøset :-) 
Derudover havde jeg store øreringe og min nye halskæde på. Normalt er jeg ikke sådan til kors, men denne halskæde var ret enkel og fin, synes jeg :-)

Jeg håber også I havde en rigtig god fredag skønne piger? Hva' gik jeres dag med? <3

Kig forbi bloggen snart igen, der er nemlig endnu et indlæg på vej, med nogle af mine nye køb fra da jeg var på shopping forleden dag. I var nemlig flere, der gerne ville se, hvad der var røget med hjem, hihi. Så det kommer lidt senere <3

12 kommentarer:

  1. Er vil med de lyserøde jeans! Kunne godt tænke mig nogle selv, er bare lidt bange for at det ikke helt er mig at gå i farvede jeans, selvom det ser virkelig godt ud :-)

    ablondemess.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak! :)

      Jeg havde det præcis ligesom dig i starten, men efter jeg fik "overvundet det" og købt det første par, var jeg HOOKED! Nu har jeg jeans i alle farver, haha. Så det er bare igang :D Det er så fint og forårsagtigt <3

      Slet
  2. Lækkert outfit er helt vild med din trøje!
    Jeg havde helt sikkert en god fredag med en ædru hyggelig bytur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er virkelig også glad for den! :)
      Ej hvor lyder det bare skønt - Håber din lørdag bliver ligeså god :)

      Slet
  3. Super lækkert outfit, jeg er vild med det hele! :)

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor dejligt at høre, tusind tak skal du ha' :D

      Slet
  4. Rigtig fin halskæde! Hvor har du købt den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! Den er købt i Gina Tricot lige forleden dag, til 80 kr. :D

      Slet
  5. Sød halskæde :-)

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Fedt du kan lide dem!!! :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥