Girl's time ♥

11.03.13


Sådan så jeg ud igår, hvor min søndag stod på ultimativ venindehygge hele dagen! Min veninde, Karina, og jeg tog en tur på Fisketorvet for at ose lidt rundt, spise noget frokost og bare sludre igennem, og hold kæft hvor var det skønt! Tiden føj afsted, og vi forlod først Fisketorvet ved 18-tiden - og vi havde altså været der siden kl. 10.30, haha. Men tiden flyver jo altid når man hygger sig :-) Jeg håber også I havde en skøn søndag? Hvad gik jeres dag med? :-)

I må ha' en rigtig god mandag piger <3 Håber solen skinner ligeså fint hos jer, som her hos mig! Så kunne vi bare godt bruge lidt højere temperaturer, ikk? Hihi. Jeg er godt nok ved at være træt af vinterjakker og klodsede støvler, og tror ikke jeg er den eneste!! ;-)

38 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare overdrevet skøn ud!! :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du bare overdrevet sød - TAK <3

      Slet
  2. Du ser bare rigtig fin ud :)

    SvarSlet
  3. Det lyder super hyggeligt med sådan en tøsedag! :)
    Og de lyse farver glæder dig virkelig godt Louise :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det godt nok også! :)
      Ih tuusind tak Ida, det er dejligt du synes det! :)

      Slet
  4. Hvor ser du dejlig ud, og det er et super lækkert tørklæde du har på!
    Og det lyder bare skønt med sådan en dag. Jeg brugte bare min søndag på sofaen,
    og plejede mine dumme tømmermænd ;-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, mange tak søde du! <3
      Det var også en skøn dag!
      Din stakkel, hvorfor skal de tømmermænd dog også kommende rendende
      på den måde altså!! Hihi.

      Slet
  5. Vi har ikke været så heldige med vejret her, sol har dog lige været fremme, men ellers har det lagt på -3 grader og sne på gaderne/græsset. trist, trist, trist... :) Hunden og jeg håber på vi snart får lidt bedre vejr. :)

    Mvh. Michelle Lykke
    http://michellebellahn.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, jeg er SÅ træt af sne og frost! Hvis vi bare kunne få plus 10 grader ville det være helt fantastisk ;) Hihi.

      Slet
  6. Lyder som den perfekte søndag :-)
    Jeg er vild med de lyse farver til dig! Rigtig fint look.

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også :D
      Ihh mange, mange tak <3

      Slet
  7. Hvor lækkert!
    Jeg elsker venindehygge - og intet bedre end Fisketorvet. Det er så hyggeligt!
    Og sikke et fedt outfit! :)

    God aften til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så ret, venindehygge + Fisketorvet = Det holder! :D
      Ihh tak, dejligt du kan lide det!

      Rigtig god aften til dig også! :)

      Slet
  8. Rigtig smukt :) Er det toppen fra rosemunde?
    Hilsen Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak <3
      Blusen er fra Vero Moda :)

      Slet
  9. Du ser vildt godt ud, super fede bukser du har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih du er godt nok sød!! Tak <3

      Slet
  10. Super flot outfit :D
    jeg elsker det tørklæde, super flotte farver <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er så sød altid Stephanie! <3 Mange tak skal du ha' :D
      Det tørklæde har godt nok også være brugt flittigt :D

      Slet
  11. Lyder til, du har haft en rigtig hyggelig dag.
    Og super fint outfit i øvrigt - er vild med dine støvler. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det godt nok også :D
      Ih tak, det glæder mig du synes om det! :)

      Slet
  12. Hvor var du bare fin. Halstørklædet er da så fint!! :D

    Og imponerende, at I var der så længe. Haha. .. Men altså man skal jo også lige spise, og måske have kage senere på dagen, så går tiden hurtigt. Hahaha :D

    Vi havde snestorm i søndags... :| er såååå træt af vinteren!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde Amalie! :D
      Haha, ja lige præcis! Man skal så meget, og holde hygge-mad pauser og sludre og alt muligt :D

      Åh nej, snestorm!? Jeg er virkelig også sååå træt af vinteren!!!
      Slutter den aldrig!? :(

      Slet
  13. Super flot blog:)

    -Caroline
    http://shithappens2us.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. Jeg elsker farverne på blusen og tørklædet! Min søndag gik med familie hygge til min fætters fødselsdag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Sofie! :D
      Ih det lyder godt nok også hyggeligt <3

      Slet
  15. Hvor ser du altså bare godt ud og hvor er dit outfit fint! :)
    www.jbergstroem.blogspot.dk
    -Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dog sød at sige sådan, tuusind tak <3

      Slet
  16. Lyder hyggeligt, og jo vi har brug for bedre vejr! :-)
    Lækker halskæde og taske. Du ser godt ud.

    Tak for din kommentar!

    Kig gerne forbi igen:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du er enig!! :-) Hihi.
      Årh mange tak skal du have, det er sødt af dig! :)

      Slet
  17. Er helt vild med blondeblusen, til resten af dit outfit! Super godt combi :-)
    Knus.

    WWW.BLONDIS.DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha' Julia, dejligt du kan lide det! :)

      Knus til dig!

      Slet
  18. Hvor ser du bare sød og elegant ud - jeg elsker outfittet! :D
    Den blonde bluse er virkelig fin! :) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det glæder mig at høre, tuuusind tak smukke,
      det er rigtig sødt af dig at sige! :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥