I love getting inspired ♥

13.03.13


Lidt lækker inspiration på denne snefulde onsdag. Som I måske kan se, har jeg denne gang fokuseret på palietter, da jeg simpelthen synes det er så fint og feminint. Og så gør palietter og glimmer bare meget ved en helt almindelig t-shirt eller strik! Der er ikke så meget andet at sige end, jeg er HOOKED! Og jeg drømmer kun om flere paliet-sager til foråret og sommeren! Har I det på samme måde? :-)
Imorgen kommer der et outfit på bloggen, som jeg var iført igår, da min kæreste og jeg var ude at spise lækker mad - Og dette outfit indeholder lige netop også palietter! :-)

Håber I har en rigtig god onsdag piger, på trods af det noget triste vintervejr <3
Hvad går jeres dag med? Jeg synes jeg er lidt rastløs her til eftermiddag, så vil gerne høre, hvad I laver ;-)

24 kommentarer:

  1. Dejlige billeder du har fundet :-). Vi har heldigvis ikke sne heroppe nordpå, men der er stadigvæk skide koldt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig du kan lide dem! :-)
      Årh, men dejligt i slipper for snevejret trods alt <3

      Slet
  2. Jeg er også en sucker for pallietter!! Elsker dem! Glæder mig til at se dit outfit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De gør også bare så meget ved et outfit! :-)
      Hvor er du sød <3

      Slet
  3. Skøn inspiration, søde :)
    Synes palietter er så feminine og skønne og vil give dig fuldstændig ret i
    at de kan gøre et eller andet ved et simpelt outfit! :D
    Glæder mig til at se outfittet, hehe :)

    Knus Mette <3
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig, du kunne lide det! :)
      Hihi, fedt at høre du har det på præcis samme måde!
      Man har da også bare brug for lidt glitter i hverdagen, ikke? ;)
      Hvor er du sød, håber ikke du bliver skuffet <3

      Knus til dig!

      Slet
  4. All that glitters - det' lige mig. Er helt vild med den hvide strik med guldkorset. Den fine sag måtte gerne bo hos mig. :)

    Her på øen er der for en gangs skyld ikke sne! Det har faktisk været højsol, om end koldt og den sne, der lå fra sidste omgang, har kuret ned af taget i store dynger.

    Min dag er gået med noget så fantastisk som et hospitalsbesøg, hvor der var en milliard timers ventetid. Tog af sted klokken tolv og var først hjemme fem timer senere! Åbenbart var lægen i konstant rutefart til operationsstuerne og mødte - meget lækkert - op i blodig kittel, da han endelig kom. Ikke lige noget man magter, når man har lægeskræk! ;)

    Kig gerne ind hos mig igen. Har gang i en giveaway, hvor man kan vinde gavekort til et par sko. Måske var det noget med et par ballerinaer til sommeren? - Eller stilletter med al den glimmer og glitter man kunne ønske sig?

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    PS: Tak for en altid inspirerende blog. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der lyder vi ret ens så! Hvor er det skønt :D
      Åhh dejligt med sol, selvom det selvfølgelig har været koldt! Her har det sneet hele dagen, med få pauser. Og så har det bare været gråt og trist, øv.

      Ej det lyder da virkelig som en helt forfærdelig dag! Først al den ventetid og så en læge i blodig kittel? Jeg var seriøst løbet skrigende væk - Jeg har mega skræk for hospitaler, så jeg forstår dig SÅ godt! :) Han kunne sgu godt lige ha' skiftet kittel ;)

      Uhh, det lyder fristende - Du kan tro jeg kigger forbi!! :D

      Hvor er du dog sød! Du aner ikke hvor meget det betyder, at du finder min blog inspirerende! TAK <3

      Slet
  5. Sikken en flot collage :) Er blevet fast læser tilbage, tak for din søde kommentar <3
    -http://pureinspirati0n.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh du aner ikke, hvor glad det gør mig! TAK <3

      Slet
  6. Flot collage Louise :)

    Og jeg er helt enig - Kombinationen af pailletter og strik, pailletter og jersey eller lignende er virkelig lækkert! Elsker kontrasterne, som også gør looket mere anvendeligt til hverdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig, det er så lækkert!
      Altid dejligt at få lidt glimmer og palietter ind i hverdagen :D

      Slet
  7. Super lækre inspiratoins billeder. Jeg glæder mig til at se dit eget paliet outfit :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Outfittet er på bloggen nuuu, håber du kan lide det <3

      Slet
  8. Jeg er bare helt solgt i den kjole i midten på øverste række :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også virkelig smuk!! :)

      Slet
  9. I'm back beautiful! ;D Hehe.. Sikke en kreativ collage med en masse smukke
    inspirerende billeder! Jeg er vild med strikken med korset på! ;)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuu, finally! Hihi <3
      Dejligt du kan lide collagen smukke,
      jeg synes virkelig også det er en fed bluse!
      Men jeg ville nu nok gerne eje det hele :D

      Knus til dig! Håber du har fået det bedre!!! :)

      Slet
  10. Sikke nogle skønne billeder! :-)
    Din blog er super fin - jeg er fast læser nu.

    /Natalie
    http://delafmig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor dejligt, det glæder mig virkelig - Tusind tak <3

      Slet
  11. Lækre billeder :-)
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥