Sequins ♥

14.03.13


Hej søde piger!
Jeg lovede jer jo igår, at der idag ville komme et outfit-indlæg på bloggen, som indeholdt lidt palietter - Og her er det så! Billederne er fra i tirsdags, hvor min kæreste og jeg tog ud og spiste noget lækker mad om aftenen, det var altså dejligt på sådan en helt normal tirsdag :-) Jeg hoppede i min nye strik med sølvfarvede palietter, som jeg købte i søndags, da jeg var på shopping på Fisketorvet. Jeg synes simpelthen bare, at palietterne er sådan en fin detalje, på en ellers meget almindelig striktrøje. Og så synes jeg også det er rigtigt fint og forårsagtigt, at blusen har trekvartærmer :-) Jeg satte blusen sammen med min ret diskrete kors-halskæde fra Gina Tricot, og synes det så lidt fint ud sammen. Ballerinaskoene blev dog udskiftet med støvler, da det gik op for mig, hvor bidende koldt det var udenfor om aftenen! Og nå ja, håret blev først sat efter disse billeder blev taget ;-)

Håber I kunne lide outfittet piger, men smid gerne en kommentar uanset hvad, hihi.


Tak fordi I læser med! - Husk at følge bloggen på facebook lige HER <3

25 kommentarer:

  1. Rigtig flot tøj!

    Knus
    - miekathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Vildt lækker strik og du er jo bare så guddommelig smuk! <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg er da ikke, men gud hvor er du skøn, hihi - TAK SØDE <3

      Slet
  3. Hvor er du fiiiiin! :D Hihi.
    Det skal bare snart blive ballerinavejr! NUUUU!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du søøøød, tusind tak :D

      JAAA! Jeg kunne ikke være mere enig, NUUUU!!! :D

      Slet
  4. You look so damn cute! :D Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Right back at ya babe! :D <3

      Slet
  5. Hvir er det et flot outfit! elsker strikken :D
    linekoelvig.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, dejligt du kan lide det - Tusind tak! :D

      Slet
  6. Hey næsten lige begyndt at følge din blog gennem caroline & rostedraw :) Tror måske har skrevet det engang tidligere :) hehe men super lækker og samtidig afslappet outfit... :)
    Hilsen Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det varmer virkelig, tak fordi du vil følge med <3
      Ja, sådan kan jeg bedst lide det - afslappet med lidt tøsede detaljer :)

      Slet
  7. Er vild med trøjen :D
    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Du er SÅ FIIIN! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da bare SÅ SØØØD! Tuusind tak <3

      Slet
  9. Super flot outfit - Du ser jo super skøn ud som altid, din smukke tøs!
    Og det er bare en vildt lækker strik du har fået med palietter :D

    Det lyder som en dejlig tirsdag. Håber i hyggede jer og fik noget godt mad :)

    Knus til dig <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, du er da også bare så mega sød altid altså!! :D
      Tusind tak for dine dejlige ord <3

      Det gjorde vi i hvert fald, skøn mad og skøn aften! :)
      Knus lige tilbage <3

      Slet
  10. Hvor ser du bare sød ud :) God weekend til dig.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusind tak skal du have, det er sødt af dig at sige <3

      Rigtig god weekend til dig også! :-)

      Slet
  11. Tusind tak for den søde kommentar på min blog! :-)
    Du har også en super fin blog, rigtig god weekend!

    Skal vi følges? <3

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih selv tak! :-) Jeg følger dig nu <3

      Rigtig god weekend til dig også!

      Slet
  12. Så smuk som altid <3

    God søndag søde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du dog bare sød, tuusind tak!! <3

      Rigtig god dag til dig også :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥