Every girl needs a pair of red heels ♥

15.03.13



Jeg er, takket være min søde kæreste, blevet den heldige ejer af disse lækre stiletter, og ih hvor er jeg dog glad for dem! Jeg kan slet ikke vente til, at jeg får mulighed for at lufte dem, kender I det? Det virker fjollet, men jeg har det altså tit sådan, at jeg ligefrem glæder mig til at have noget bestemt på - F.eks. hvis jeg har fået et nyt par sko. Jeg håber ikke jeg er den eneste, der er sådan, haha. Nå, men faktisk har jeg i årevis ledt efter et par helt enkelte, røde stiletter, og de her er i mine øjne helt perfekte! De kan jo virkelig pifte et outfit op, hvis I spørger mig :-)

Jeg håber I nyder jeres fredag sødeste læsere? Min fredag er blevet brugt på gaveshopping, da min kære stedfar holder fødselsdag imorgen, så min mor og jeg har rigtigt været ude og ose og finde lidt lækre ting til ham :-) Hvad går jeres fredag med? Uanset hvad I laver, håber jeg i hvert fald I har gang i en SKØN aften 



39 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! :-)

    kig gerne forbi
    - hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fede :D
    Glæder mig til at se dem på <3

    SvarSlet
  3. Lækkert køb!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  4. I love them :D
    de er fandme røde, vilde og fede :D

    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er du sød! Tusind tak :D

      Slet
  5. Hvor er de flotte! :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. De er så flotte. Alle burde eje et par røde stiletter :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak <3
      Ja, ikk? Sådan et par SKAL man da eje :D

      Slet
  7. De er vildt flotte! især nu her til forår er det lækkert med lidt farve <3
    -skriv gerne hvis du har lyst til at følges?
    emiliesaltogintet.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis, og tusind tak <3

      Jeg kigger forbi dig - Tak for din kommentar :D

      Slet
  8. Du må have en helt fantastisk kæreste!! Hvorfor får jeg ikke den slags gaver-uden-grund? :(
    Og hvor er de bare smukke og perfekte! Og jo - Du kan tro jeg kender det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh bare rolig søde Ida, det var ikke "uden grund" - SÅ heldig var jeg dog heller ikke ;) haha.

      Tusind tak! <3 og DEJLIGT du har det på samme måde!! :D

      Slet
  9. Wauw, hvor er de bare flotte. Hvorfor ejer jeg dog ikke et par røde stiletter? Hmm... Han er da sød, at han sådan giver dig gaver, din kæreste :)
    Hehe du er bestemt ikke den eneste - jeg glæder mig virkelig også ofte til at have nye ting på - materiel kærlighed :D

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg har tit tænkt det samme - Men nu har jeg heldigvis et par! Håber du også finder nogle :D

      Ihh godt det ikke bare er mig der er på den måde! Materiel kærlighed - Gotta love it ;) Haha

      Slet
  10. Kender det for godt! Men de er lækre, elsker den røde farve!

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre! :D Tusind tak <3

      Slet
  11. Såååå fine! Vild med farven og kan lige gøre et outfit til noget specielt, tommel op :D

    Knus Mette <3
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt du synes det - Tusind tak <3

      Slet
  12. Hvor er lysetagerne i baggrunden fra? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er såmænd bare fra Bilka :D

      Slet
  13. Hvor er de lækre! De har virkelig den perfekte røde farve <3
    Elsker din blog og din stil, begge dele er vildt fede!
    Har selv lige startet en blog op, og ville blive rigtig glad hvis du gad at kigge forbi, og evt. følge?
    Følger ihvertfald dig nu <3 knus

    http://bysignehj.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg nemlig også, og tusind tak!
      Ej hvor er du dog bare sød - Mange, mange tak for dine skønne ord!
      Det glæder mig du vil følge mig!! Jeg kigger forbi din blog med det samme <3

      Knus Louise

      Slet
  14. Sikke en sød kæreste du har! :) De er rigtig fine!

    SvarSlet
  15. Skøn blog du har dig! - Elsker dine indlæg <3
    Kunne du tænke dig at følges? (:

    Kig endelig forbi :)
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Jeg kigger forbi din blog med det samme <3

      Slet
  16. De sko ser virkelig fine ud :)

    SvarSlet
  17. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  18. Hvor er du heldig, de er så flotte!! <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes det søde, tak <3 Jeg er altså også glad for dem! :-)

      Slet
  19. Hej Louise.

    Hvor er det bare nogle lækre sko, det er skønt med lidt farve :)

    Min blog har forresten skiftet navn, så fremover kan du finde bloggen her; www.sensitivhud.blogspot.dk

    Mvh. Michelle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg nemlig også! Og tusind tak! :)

      Okay, tak for info'en Michelle. Jeg kigger forbi igen snarest :D
      Skal jo liige opdateres på dine seneste indlæg :D

      Slet
  20. Super skøm kæreste du har!
    de er TO DIE FOR! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, jeg er altså også rigtig glad for dem!! :D
      Glæder mig til at lufte dem, hihi.

      Knus <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥