A pop of color ♥

18.03.13



Godaften de damer :-)
Jeg beklager stilheden på bloggen henover weekenden, men min weekend har været fyldt med familiefødselsdag og hygge, så der har ærligtalt ikke været tid til bloggen. Men som jeg skrev på facebook igår, ville der komme et lille indlæg idag - Det var dog ikke meningen, det skulle komme SÅ sent :-/
Disse outfit-billeder er fra en dag i sidste uge, hvor jeg var iført blondebluse (er jeg ikke altid det?), min virkelig behagelige cardigan - som er i den fineste mintgrønne farve, et par "læder" leggings og ballerinaer. Derudover havde jeg min fine halskæde på, som har de flotteste farver, for at tilføre det hele lidt ekstra farve.

Kender I det, at man tager nogle billeder af sit outfit og man tænker, at man virkelig føler sig godt tilpas og føler det hele er ret lækkert, men så når man ser billederne efterfølgende tænker man, at det da egentlig er et ret kedeligt sæt tøj, og hvorfor tog man egentlig overhovedet billeder af det? Sådan tænker jeg tit! Fordi jeg tænker på alle JERES skønne indlæg, hvor I altid står og ser stanglækre ud i totalt gennemførte outfits. Misundelse herfra ;-) Og apropos "jeres indlæg", så er jeg godt nok bagud i min bloglæsning, hvilket slet ikke er okay. Så forbered jer på at få spammet jeres kommentarfelter snarest ;-)

Håber I har nydt jeres weekend, ligeså meget som jeg har! Hvad har I lavet? :-)
I må ha' en skøn aften piger, tak fordi i kiggede forbi og læste med <3


14 kommentarer:

  1. Jeg synes du ser super godt ud, og det er et rigtig flot outfit du har på. Jeg er desuden helt vild med din halskæde! :D

    Det lyder som om du har haft en lækker weekend. Det har jeg også. Jeg har nemlig haft besøg af min far og derefter været til en venindes indflytterfest :)

    - Knus <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød altså, tuusind tak - Det varmer <3

      Ej hvor lyder det bare skønt - En weekend med både hygge og fest :D

      Knus til dig!

      Slet
  2. Jeg synes altid du er god til at sammen sætte outfits! :)
    Synes altid du ser både feminin og afslappet ud i dine
    lækre outfits! :) Så er det sagt! Hehe ;D
    - Jeg er vild med den cardigan!!!! Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da bare skøn altså! Tuusind tak smukke,
      det glæder mig rigtigt meget at du synes det!!

      Den er virkelig også skøn den cardigan,
      og så kostede den kun 180 i Only, hvilket jeg synes var et kup :D

      Knus lige tilbage <3

      Slet
  3. Kender alt for godt det med outfittet! Synes nu at det er superfint! Det ser fedt ud at det mintgrønne bryder med det sorte :)
    Og hvor er dine lækre "læder" gamacher fra?! :D

    Knus <3
    linekoelvig.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kender det!
      Men endnu dejligere af du dog godt kan lide mit outfit :D Hihi.
      Så tusind tak for det <3

      Mine gamacher er fra Pieces, og de er super behagelige,
      de har sådan en bred kant foroven, så de sidder bare.. ja.. vildt behageligt :D

      Knus lige tilbage <3

      Slet
  4. Du har en virkelig fed & flot blog!:)
    - Kunne du tænke dig at følges? jeg følger dig nu.

    Du er meget velkommen til, at tage et kig eller 2 forbi min blog :-)

    //Cecilie <3
    http://cillleerr.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      Jeg kan dog ikke se du følger mig når jeg går ind og kigger, hihi.

      Jeg kigger forbi din blog! Tak for kommentaren :-)

      Slet
  5. Den farve er bare så god til dig! Og er vild med din halskæde.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak søde, det varmer :D <3

      Slet
  6. Virkelig fint sæt!
    xxx
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Øj, hvor er du køn!
    Så lækkert outfit!

    Kig endelig forbi :)
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    Knus fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Øj hvor er du bare sød! Tak <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥