Loving lace ♥

19.03.13


Hej piger!
Lige nu sidder jeg bare derhjemme under dynen, og venter på vaskemaskinen er færdig, så jeg kan få hængt tøj op, interessant, ikk? Kan høre vinden ruske, og se sneen dale.. Åhh, jeg bliver altså snart deprimeret over det her vintervejr, som aldrig ser ud til at stoppe - Jeg er virkelig så træt af sne, hihi. Jeg savner solskin, ballerinasko og lette jakker, og jeg er sikker på, jeg ikke er den eneste!! :-)

Anyway.. Idag kom posten med en lille pakke til mig fra Gina Tricot. I pakken lå denne fine bluse med blonder, som jeg bestilte på Gina Tricots hjemmeside i torsdags. Jeg synes simpelthen den er så fin, og så er jeg vild med kontrasten mellem det hvide og det sorte - Hvilket også gør, at denne bluse ikke minder om noget jeg har i forvejen. I har vist snart fundet ud af, hvor vild jeg er med blonder? Men jeg synes virkelig det er så fint og feminint, og så kan det både bruges til hverdag og fest - What's not to love? ;-)
Hvad synes I om den sort-hvide trend, som man ser meget for tiden, er I også hooked? :-)

I må ha' det skønt piger! Hvad går jeres dag med? <3




24 kommentarer:

  1. Den er virkelig virkelig fin smukke :D
    glæder mig rigtig meget til at se den på <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusind tak :D <3

      Slet
  2. Rigtig fine billeder!

    Har en giveaway kørende på min blog, hvor man kan vinde en Butter London - neglelak:
    http://www.miekathrine.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html?m=1

    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg er helt sikkert hooked, og din bluse er bestemt ingen undtagelse! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt at høre - Tusind tak! :D

      Slet
  4. Ej hvor er den bare fin! :-)

    /Natalie
    http://delafmig.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Den er SÅ fin og lige dig, smukke! :-) <3

    Knus

    SvarSlet
  6. aw cute shirt.

    http://www.fitspoblog.com/ :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare flot og lige noget for dig - og også mig ;-).
    Jeg glæder mig til at se den på :D <3

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tak :D
      Der skal nok kommer billeder med den på <3

      Slet
  8. Hejsa.
    Da du tidligere har kommenteret på min blog ville jeg lige gøre dig opmærksom på en konkurrence jeg har kørende ligenu. Hvis du ikke er interesseret sletter du selvfølgelig bare denne kommentar igen.

    KONKURRENCE! : Vind et gavekort på 250,- til footway
    http://blondis.dk/?p=214

    Skønt køb btw!

    Knus.
    WWW.BLONDIS.DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tak - Jeg kigger forbi! :-)

      Slet
  9. Den er rigtig fin søde Louise! Og lige dig jo ;-)
    Jeg bruger min dag på det samme som dig - noget så spændende som at vaske tøj (og gøre rent og vaske op)

    Knus til dig <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja det er den vist :D
      Åhh hvor øv, men sådan noget skal jo klares desværre! ;-)

      Knus lige tilbage <3

      Slet
  10. Hold fast hvor er den sød, hvor meget kostede den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! :D Den kostede 199 <3

      Slet
  11. Den er så sød den bluse, har også luret på den i butikken! ;) Jeg vil se den på! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvor fedt. Jeg kunne ikke modstå den!
      Der kommer billeder med den på imorgen smukke :D

      Slet
  12. Ihj, alle de søde indlægs man finder på din blog! årh!

    Kig gerne forbi min blog
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh det var sødt sagt, TAK <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥