Celebrity Style Fight ♥

26.03.13


Da jeg var lidt inspirationsforladt, men samtidigt gerne ville lave et indlæg, tænkte jeg at det kunne være meget sjovt med lidt "celeb style fight". Jeg har fundet dette billede, hvor Taylor Swift og Blake Lively er hoppet i den samme blå kjole. Som man kan se, har begge stjerner stylet kjolen meget enkelt, meeen der er alligevel lidt forskelle.

Hvem synes i rocker kjolen bedst? :-) Det er så sjovt at høre jeres meninger, så fyr løs piger!

Jeg håber I har nydt jeres dag, og at I får en skøn aften! Knus til jer <3



42 kommentarer:

  1. Synes helt klart Blake Lively! Leopard stilletterne giver lige det ekstra :-)
    Vi følger dig nu, håber du vil følge tilbage :-)

    Knus
    www.whenwonderscollide.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for jeres mening, altid sjovt at høre hvad andre synes! :D

      Ih tusind tak, det varmer <3 Jeg kigger forbi jer!

      Slet
  2. Begge piger bærer kjolen flot - men jeg hælder nu mest til Blake Lively's måde at style den på! Leopard-stilletterne gør bare outfitet lige den tand federe at se på :-)

    Knus Nikoline
    grey-shadow.blogspot .dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du havde lyst til at smide en kommentar med din mening,
      det er så hyggeligt :D Men ja, det er også nogle fede stiletter :D

      Slet
  3. Blake Lively! Uden tvivl. Hendes krop passer bedst til kjolen :) Godt og anderledes indlæg, super fedt smukke! :) <3
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er som om kjolen er lidt for løs til Taylor måske :)
      Fedt du kunne lide det - Tusind tak søde <3

      Slet
  4. Jeg er enig med de andre 3, det er helt klart Blake Lively!! :)

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Elsker når du laver disse indlæg! :-) Jeg må slutte mig til de andre og sige Blake - Hun bærer jo nærmest alt tøj som en gudinde ;-)

    God påske!
    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød - TAK <3
      Men ja, med den krop kan man jo også bare alt nærmest :D

      Knus <3

      Slet
  6. Jeg er helt forelsket i din blog som jeg fandt netop her idag.
    Kunne du tænke dig at følges eller evt. smide en hurtig kommentar på min blog?
    - Tak på forhånd.

    http://www.grabmysuitcase.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød, tuuusind tak skal du ha' <3
      Jeg kigger straks forbi din blog!

      Slet
  7. Blake Lively! hun fylder den bedre ud, og så har hun jo de smukkeste ben! :-)

    rigtig god påske søde Louise :-)

    knus
    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun ser godt nok også super ud, hihi.

      Tak smukke! Jeg håber også du har haft en skøn påske <3

      Slet
  8. Blake ;-)
    Kig gerne forbi min blog
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Lækker blog!!! Er nu fast læser og håber du også har lyst til at blive det på min! :-)

    www.emiliefredskilde.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor dejligt, det glæder mig virkelig!
      TAK <3 Jeg kigger forbi dig med det samme :)

      Slet
  10. Synes måske, at den klæder Blake bedre, men kan dog også godt lide Taylor's styling af den.
    Flot blog du har! :)

    Kig gerne forbi
    // annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar <3
      Jeg kan faktisk også rigtig godt lide Taylors styling,
      med bæltet og hendes stiletter :)

      Jeg kigger forbi!

      Slet
  11. Må indrømme jeg hopper med på vognen og sige Blake lively, bære klart kjolen bedst :))

    Michelle Lykke Bellahn
    http://blog.michellebellahn.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar! :D
      Altid interessant at høre folks meninger :)

      Slet
  12. Helt klart Blake Lively. Hun ser jo hammer godt ud i den :)
    Håber du får en dejlig påskeferie skønne <3

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar søde!

      Årh tusind tak - Jeg håber også du har nydt din påskeferie :) <3

      Slet
  13. Jeg var lidt i tvivl selv, så spurgte min mand. Han svarede ned det samme, at det var Taylor Swift som så bedst ud! Sjovt hvor forskellige mænd ser skønhed modsat kvinder selv :-D

    teresakildelund.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt, når stort set alle her ellers har sagt Blake, hihi.

      Tak for din kommentar! :D

      Slet
  14. Selvom jeg helt sikkert foretrækker smukke Blake Lively,
    så synes jeg den klæder Taylor Swift bedst! :)

    Håber du har en rigtig god påske smukke! :)
    Mange knus her fra <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar søde! :)
      Jeg kan altså også rigtig godt lide Taylors styling,
      det er bare som om kjolen er lidt løs. Men bortset fra dét,
      foretrækker jeg også Taylors version! :)

      Håber også du har nydt påskedagene <3
      Mindst ligeså mange knus tilbage!

      Slet
  15. Flot flot flot kjole, og syntes helt sikkert at Blake Lively bære den bedst.

    SvarSlet
  16. Jeg må sige at Blake Lively bærer kjole bedst, hun er og bliver bare smuk!
    Ellers super fin blog, jeg vil helt sikkert komme igen snart. Tag gerne et kig forbi hvis det lyster :)

    /Christina
    http://prettypretend.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar :D
      Ih hvor lyder det skønt, tusind tak! :)

      - Selvfølgelig vil jeg kigge forbi!

      Slet
  17. Fantastisk inspiration som altid :D

    SvarSlet
  18. Super fin ide!
    Må sige at blake udfylder den bedst!
    Knus Amanda:)
    We-Said-today.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar Amanda :D

      Slet
  19. Helt klart Blake Lively! :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren smukke,
      Blake ser jo også SUPER ud :D <3

      Slet
  20. Uha de gør det begge godt, men min stemme må nok gå til Blake Lively! Jeg synes, at det er en super fin detalje med leopard-stiletterne! Og så er hun jo bare smuk, smuk, smuk!

    God dag til dig :-)

    /Natalie
    http://delafmig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar! Blake Lively gør det helt klart vildt godt,
      og stiletterne er super fede :D

      Mange tak, rigtig god dag til dig også <3

      Slet
  21. Først og fremmest tak for din kommentar på min blog. Den varmede <3
    Blake flyder den mere ud på en måde, den sidder bedst på hende. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tak for DIN kommentar <3
      Fedt du havde lyst til at komme med din mening også! :-)
      Men ja, den virker lidt for stor til Taylor, synes jeg.

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥