Loving sequins ♥

05.04.13


Nu er det sådan ca. tusind år siden, jeg sidst har lavet en outfitpost (sådan føles det i hvert fald), derfor tog jeg igår nogle billeder af det tøj, jeg var hoppet i.
De sidste par år har jeg ledt og ledt efter et par helt enkle, hvide, skinny jeans, da jeg synes de er et must-have i garderoben, specielt op til forår og sommer. Langt om længe lykkedes det mig, at finde nogle som også sad ordentligt, og så kostede de ikke mere end 179,00 i H&M - Win win! :-) Jeg satte de hvide jeans sammen med en basic sort top og min grå cardigan med palietter og lidt sølv smykker. Enkelt outfit, men lige mig! Palietterne gør hele forskellen ;-)

Hvad synes I om outfittet piger? Og hvad synes I generelt om outfit-indlæg, er det godt eller skidt? Så I helst der var mere eller mindre af den slags her på bloggen? :-)


Rigtig god weekend til jer alle, og TAK fordi I læser med!!!! 

25 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide din cardigan (:

    http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg er også rigtig glad for den! :)

      Slet
  2. Super lækkert outfit:-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser du bare fin ud søde! :)
    Jeg er vild med outfit-indlæg <3

    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusind tak søde! <3
      Dejligt at høre, det er jeg nemlig også selv - Elsker at se, hvad andre har på :)

      Slet
  4. Det ser fint ud! Cardiganen er så flot.
    Mangler selv hvide jeans så måske jeg skulle tjekke H&M ud :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak <3
      H&M havde i hvert fald 3 forskellige modeller i hvid, af hvad jeg så sidst,
      så det skulle være muligt at finde et par, der bare sidder :)

      Slet
  5. Nej hvor er den cardigan bare fantastisk! Den gad jeg godt eje! :)
    www.jbergstroem.blogspot.dk
    Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak, den bliver godt nok også brugt flittigt! Hihi :)

      Slet
  6. Hvor er cardiganen flot! :-) Og fedt outfit bare i det hele taget :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have, dejligt du kan lide det! :-)

      Slet
  7. Super fint outfit - er helt vild med cardiganen! :-)
    Syntes helt klart at du skal blive ved med at lave dine outfit indlæg, det giver i hvert fald mig rigtig god inspiration til nye outfits :-)

    Knus Nikoline
    grey-shadow.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak skal du have!! :-)
      Det glæder mig rigtig meget at høre, dejligt du kan lide disse indlæg! :-)

      Knus Louise

      Slet
  8. Hvor er det bare et lækkert outfit, og jeg er bare så vild med din cardigan. Den er så flot! :D
    Og jeg synes bestemt du skal lave flere indlæg som dette. Det er altid spændende!

    Knus til dig <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak søde pige! Den cardigan bliver godt nok også flittigt brugt, hihi.
      Dejligt du kan lide disse indlæg! Jeg har også taget outfit billeder idag, så de kommer nok imorgen <3

      Slet
  9. Sikke en smuk halskæde :)
    den er virkelig flot til dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Stephanie, dejligt du synes det <3

      Slet
  10. Er helt vild med den cardigan, den er så flot! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak, jeg bruger den godt nok også flittigt <3

      Slet
  11. Nu det ved og være længe siden jeg har kigget på din blog, har ikke kunne finde den,øv!
    Men nu fandt jeg den og synes virkelig det et lækkert outfit du har sat sammen der og jeg
    er os til det helt enkle! ;-)
    kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk se min blog, og kommentar gerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih jamen det var dejligt du endte her alligevel, det er altid skønt med dine kommentarer! :-)
      Det glæder mig du kan lide mit outfit, tusind tak! :D

      Slet
  12. Den cardigan er simpelthen så fin til dig! Jeg er total misundelig på den, har en kæmpe svaghed for alt der glimter eller skinner lidt :-D Og de hvide jeans er også super lækre til dig!
    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, det var virkelig også kærlighed ved første blik da jeg spottede den cardigan, haha.
      Tusind tak skal du have!! <3

      Slet
  13. Jeg er vild med den cardigan! :D

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥